Ny Dede&Girlie text kommer snart!



Ny Dede&Girlie text kommer snart!






Jag kommer snart släppa en ny Dede&Girlie-text.

Här är en jag skrev från bloggen 2009 som står under "känslor&lyrik". Beyond time here.


"jag skrev bara lite i natt, lite nattkänslor ...

Jag måste tillåta mig att bli förälskad, även om 1000 tjejer gillar mig så kommer jag aldrig låta någon komma nära...jag har svårt att bli förälskad...alla tjejer ju så vanliga o stereotypa o tråkiga...men jag ska försöka nu att ge nån hela mig och göra henne till världens lyckligaste =D"


Nattkänslor...

Så mycket...

I natt...

Under stjärnhimlen...

Girlie...


Vers 1
Jag vill leva upp till mina ord, att du finns i mitt hjärta...
Det finns ingen annan kvinna i denna värld jag vill älska...
Tankar blir ord...
Du lyser upp världens mörker för du är världens vackraste sol...

Din skönhet, din aura, tankar skrivs ner...
Vet du om.. att du är kraften i D?
Att din kärlek skapar min styrka...
Du vill låsa upp mitt hjärta...en dag kommer jag ge dig mina nycklar...

Men jag vet ibland inte om kärlek är något för mig...
Det känns som tusen kvinnor ställer frågor till mig...(D är du ihop med nån? ja älskar dig!)
Men jag har inte sett riktig skönhet i någon jag träffat...
Därför vet jag inte om jag faktiskt har älskat...?

Skönhet är en vacker insida som strålar av godhet...
Girlie kan vara vem som helst, i olika färger, i olika storlek...
Kriterier vill jag inte skapa för systemets ideal gör det redan...
Alla säger att de är kära men kärlek är så stereotypt o överspelat...

För jag tror inte riktig kärlek kan beskrivas med jordiska termer...
Därför kan jag inte ta på allvar vad jag hör från olika vänner...
"Jag älskar henne" ... o nästa dag hör man att han var otrogen o svek henne...
Man förstör inte någon man älskar utan öppnar hjärtat o ger mer känsler...



 
















Vers 2

För att stärka den du älskar måste du ge mer än ord...
Du måste visa att hon är denna enda kvinnan du kan älska på denna jord...
O att du aldrig sviker henne, för i kärlek är två hjärtan ett...
Det känns som så många förblandar kärlek med sex...

Jag ser kärlek som ett rus...när ögon möts och läpparna snuddar varandra...
Där man vet att man en dag kan skapa drömmar tillsammans...
När glädjetårar faller längs kinderna...
O man vet att man kan skapa en framtid o bli lycklig o glömma alla sorgliga minnena...

Ibland vet inte jag vem jag vill älska, det känns som inte jag kan bli kär...
För jag söker en skönhet som inte är från denna värld...
O jag vill inte ge hela mig till någon som inte värd mig
Jag vill inte att den kvinnan jag älskar ska se mig som en person, utan att hon är mig...

När hon ser världen från mina ögon som att hon är mig, så lär hon sig förstå D...
Jag ger inte stereotypa komplimanger (snygg du ä) - min flickvän behöver inte va vrålhet...
För hon är världens vackraste i mina ögon oavsett vad världen säger...
O en dag ska ja göra henne till världens lyckligaste o tänja världens gränser...

O visa henne värld bortom denna och ge henne en kärlek hon drömt om sen liten...
Jag tror hon läser nu...och känner igen sig i allt jag skriver...
Men vem hon är vet jag inte, men jag kommer aldrig välja att strula med massvis...
Jag kan vänta tills...mitt hjärta är preskriberat och antikt...

En annan värld, ett lyckorus bortom världens gränser...
Därför vill jag aldrig älska jordiskt som alla andra - för de förklarar inte själens känsler...
Jag vill bara göra henne till den lyckligaste flickan i hela världen...
Men jag vet inte vem hon är...bara att hon är den enda som kan fånga mig med själen...


Refräng.
Tankar blir ord...
Du lyser upp världens mörker för du är världens vackraste sol...

Din skönhet, din aura, tankar skrivs ner...
Vet du om.. att du är kraften i D?
Att din kärlek skapar min styrka...
Du vill låsa upp mitt hjärta...Girlie, en dag kommer jag ge dig mina nycklar...

/ - D.

Jag lovade att göra dig till världens lyckligaste kvinna i hela världen, men gumman jag vet inte vem du är...
Postat av: nelly

Jag vill att du ska bli offentlig o visa bilder för du är den vackraste människan jag nånsin följt, och jag har läst dina texter så länge.

Snälla...du är så vacker.

2013-12-21 @ 15:59:48
Postat av: nelly

Jag vill att du ska bli offentlig o visa bilder för du är den vackraste människan jag nånsin följt, och jag har läst dina texter så länge.

Snälla...du är så vacker.

2013-12-21 @ 15:59:55
Postat av: nelly

<3

2013-12-21 @ 16:00:06
Postat av: katja

Du skriver så himla vackert (: <33

2013-12-21 @ 18:09:49
Postat av: linn

du skriver så vackert men jag förstår inte vem girlie är riktigt. asså, vem är girlie?

2013-12-21 @ 20:08:45
Postat av: sandra

Du är underbar.

2013-12-22 @ 17:35:56
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: sandra

otroligt vacker text, asså jag är helt mållös hur kan du skriva så vacker så vackert!!!

Hur kan en kille som du ens finnas??? <3

2013-12-22 @ 17:36:54
Postat av: bea

SÅÅÅ SJUKT VAAAACKERT DEDE (: <3

2013-12-22 @ 18:11:51
Postat av: bea

SÅÅÅ SJUKT VAAAACKERT DEDE (: <3

2013-12-22 @ 18:11:56
Postat av: victoria

Du skriver helt otroligt vackert Dede. Vart får du all inspiration av? asså vem är den här tjejen Girlie?? har du träffat henne nångång eller har du bara sett henne i dina drömmar?? kan du inte utveckla detta så jag vet :)

2013-12-22 @ 18:13:18
Postat av: Anonym

<33333333

2013-12-22 @ 18:13:39
Postat av: Olivia Johansson.

Ingen skriver som du <3333333

2013-12-29 @ 12:11:19
Postat av: Olivia Johansson.

Du är vaaaaacker<3333333333333

2013-12-29 @ 12:12:21

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: