Söndagmorgon!





Hey!

Det kommer komma otroligt mycket mera och allt kommer falla på plats för alla läsare. En del kommer vara häpnandsväckande, chockerande och få läsarna att tappa andan.

Just nu håller jag på med mitt arbete och enorma projekt så det är en stor omställningsperiod just nu.

Att skriva om mitt kärleksliv och drömmar, då behöver jag vara nere i varv. Ha lugnt och skönt. Och det är också oerhört smärtsamt ibland att gå in så djupt i sig själv.

Men de kommer, och jag tror den bästa bearbetning är att skriva av sina känslor, och samtidigt stärker det ju andra och se hur mycket man kan växa ifrån all drama, stress, och alla människor som inte förtjänar att vara en del av ens liv.

Många människor försöker trycka ner en när man går sina egna vägar, eller inte förstår men jag kan med handen på hjärtat säga:

Jag försöker bara bli den bästa man jag kan bli. Jag vet att jag behöver finslipa allt inom på egen hand. Och jag är inte perfekt, ja har även mina stereotypa drag. Men jag vet om dem bristerna och jag försöker bli den bästa man jag kan bli för mig själv, världen och Girlie. Jag tror ingen riktigt vet vad jag vill uppnå, men folk kommer se och förstå mer sen.

Jag kan ta mina egna strider. Och jag behöver ingen. Detta har jag försökt förklara till Matilda så många gånger.

Jag är oerhört självständig och viljestark. Och faktum är att jag presterar som bäst när det är "Jag mot världen".

Hela den här historien står här i kärlekstexter och i metaforiska berättelser. Allt de övernaturliga kan inte heller förklaras. Men jag ska försöka förklara allt, det är så oerhört stort och omfattande med, och en del saker kan inte förklaras i ord. Se hur enormt mycket och stort det blivit i bloggen här.

De kommer mer, the saga never ends.

Truly Yours,
/  - D.
Postat av: frida

älskar din blogg :) är med ny här!

2013-04-24 @ 10:50:11
Postat av: Anonym

<3

2013-04-24 @ 10:50:21
Postat av: katrina

fin blogg.

2013-04-25 @ 18:16:53
Postat av: katrina

vem är girlie??

2013-04-25 @ 18:17:09
Postat av: linn

Vaa kul!! :) hoppas det går bra med jobbet!
kan du ta lite bilder på lägenheten sen?

2013-04-26 @ 11:15:20
URL: http://linn2012.bilddaboken.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: