Enorma förändringar den 28:e april.

     


                  Flyttar till Stockholm - förhandlingarna klara 28:e april!


Hey alla otroliga vackra läsare! =D

Hur är läget denna söndag? I'm great.

Det var en läsare som skrev till mig: "Så tacksam att jag hitta dig och det finns såna killar kvar som du".

Det finns ingen slump. Alla hittar det de behöver och för en anledning.

Så det är din vackra själ som hittat mig för den sökte efter det. Så hey! =D Det är din essens som söker saker, det är din inre reflektion och din skönhet som hittade mig.

Alla vet nu om att jag fått ett drömerbjudande om jobb och det är upp till mig nu. Jag ska säga ja eller nej den 28:e april när jag träffar ledningsgruppen, VD:n och förhandla klart.

Jag kommer diskutera lön och bostad - och jag kommer få en bostad ganska centralt i Stockholm genom jobbet.

Det kommer nu kanske ske enorma förändringar i mitt liv nu och jag tror det här är nästa steg i min utveckling.

Det finns 3 ämnen jag tänkte ta upp på min blogg Dedeprivat snart:

- Min drömkvinna, vad en kvinna bör ha för egenskaper. En killes perspektiv.
- Privat. Om allt som hänt. All den drama alla fått ta del av. Och hur jag växt och arbetat ifrån det och hållt mitt hjärta intakt för jag gör något jag behöver och tror på.
- Min syns på sex/kärlek/relationer, (det behövs höras i dagens värld och kan förändra allt)

Många har börjat skriva på Facebook - och kan adda mig och även gå med i "D.Dede offentlig gruppen" på Facebook.

WOW! =D mycket saker på gång!

Kärlek,
Truly Yours,
D.

Jag svarar på alla mejl så snabbt jag kan på [email protected]
Nås även på min privata Facebook: http://www.facebook.com/dee.dedeobeskrivliga




Tänkte dela med mig denna.
Skriven en otrolig sommarnatt, när jag bestämt mig för att vara ensam.
Fullkomligt älskar att skriva o flowa o skapa nånting obeskrivligt om sena sommarnätter.

"Jag flyr till musiken, när hjärtat har ont...
Skriver ur mig lyriken..tills känslan blir tom...
För jag är tvungen... har ett gift i mina ådror...
Som jag våndas i...det stavas; nostalgi "

"Dina läppar, ditt leende...nu finns ingenting kvar...
Det är bara våra diffusa minnensbilder jag har...
Jag går igenom o analyserar  - varje moment...
Förvränger och tänker -  "Va kunde ha hänt?"

"Om vi gjort;  saker annorlunda, om vi fångade nuet...
Förändra ödet - kärlek o sanning - man älskar, man ljuger
Oh, man såras, till tårar , man lovar och lovar...
Men kärleken förvandlar än...till en plågande vålnad?"

"Skriver om nätterna... tills jag somnar av smärtan...
Så hur kan du påstå ...att jag aldrig har älskat!?
(Jag var tvungen o gå)...Jag har ett öde att fullfölja men ingen förstår...
Allt jag kan säga, är att ja älskar dig...gumman förlåt"

Now I'm gone...

/ - D.
Postat av: MADDE

Otrolig fint text :)

2013-04-18 @ 11:30:15
Postat av: mikaela

himla fint :) <3

2013-04-19 @ 21:38:21
Postat av: mikaela

vart i stockholm ska du börja jobba??

2013-04-19 @ 21:38:32
Postat av: Anonym

<33

2013-04-19 @ 21:38:40
Postat av: svara

har du flyttat nu????

2013-04-20 @ 09:12:21
Postat av: svara

skriv om din drömkvinna!!!!! :D

vill se det!! vad du har för krav (;

2013-04-20 @ 09:13:01
Postat av: svara

o nu har du lovat o skriva om kärlek sex o relationer o vad de ska vara D ^^

ska bli intressant o läsa!! skriiiiv nuuuuuu!!!!!!!

2013-04-20 @ 09:13:45
Postat av: sandra

du är otrolig på att skriva Dede :)

du är så fin :D <3

2013-04-21 @ 11:20:38
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: saga bergström

ääälskar din blogg!!! :D <3

2013-04-21 @ 11:22:44
Postat av: frida

Lycka till i Stockholm!

Underbar text!

2013-04-24 @ 10:50:58

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: