Wow.




Wow.

Nu har jag gjort klart stora hemliga saker redan och ännu mer är på gång.

Jag har tyvärr inte hunnit blogga alls mycket det här året. Och även den nya bloggdesignen som skulle komma upp har inte blivit klar av min bloggdesigner.

Tyvärr har alla ni kära läsare blivit lidande av det, men jag lovar bättring nu när jag snart ska bli offentlig.
Det betyder att min offentlighet får vänta.

Jag kommer försvinna igen nu snart.

På en resa.

Jag ska bli offentlig i år - och ingenting kommer bli sig likt igen! =D

Förstår ni, allt det här inom mig, allt det övernaturliga, att äntligen få visa mitt riktiga jag!

Och alla läsare som så gärna vill träffa mig - en del har redan fått det! =D

Men jag kommer även ha en grupp på Facebook om min offentlighet.

Tills dess.

Ditt hjärta hitta hit för en anledning..

Lots of Love
Bless you
/ - D.

Now im gone...
Postat av: K

K. HAR DU INTE TID MED 10 MINUTER ATT SKRIVA ETT INLÄGG? DU BARA LOVAR OCH LOVAR SAKER..

2012-06-14 @ 00:58:27
Postat av: madde

Heejsan :) Dede är du ihop med någon nu?

2012-06-15 @ 23:13:36
Postat av: madde

eller var du ihop med hon natta eller matilda?

2012-06-15 @ 23:14:16
Postat av: Anonym

Hon natta du skrev om, har du vart ihop med henne eller aah haft sex med henne?? du behöver inte svara om du inte vill? men gör det gärna!

2012-06-15 @ 23:17:39
Postat av: Anonym

Hon natta du skrev om, har du vart ihop med henne eller aah haft sex med henne?? du behöver inte svara om du inte vill? men gör det gärna!

2012-06-15 @ 23:18:22
Postat av: Anonym

men svara gärna då DEDE!!!!!!



du är dålig på att svara dina läsare!

2012-06-15 @ 23:18:59
Postat av: Anonym

men svara gärna då DEDE!!!!!!



du är dålig på att svara dina läsare!

2012-06-15 @ 23:19:28
Postat av: Anonym

<3

2012-06-15 @ 23:19:54
Postat av: PETRUSSON ★ Photography

Jätte fin blogg tjejen! :D Allt bra? ♥



Var gärna med i månadens blogg! ;)

http://petrusson.blogg.se/2012/june/manadens-blogg.html#comment

2012-06-18 @ 13:47:38
URL: http://petrusson.blogg.se/
Postat av: D.DEDE

Jag är ingen tjej haha :) jag är en kille!



Kärlek, Hugz

- D.

2012-06-18 @ 19:04:19
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: