En öppen text om otrohet.




En öppen text om otrohet...

Bless you Lena, you will get stronger....


 

 

En öppen text om ännu en otrohetskandal.

Wow, otrohet överallt.  Man hör det överallt.

Relationer som bara förstörs allt oftare.
Skillsmässor har ökat med 1000% tals procent på 50 år...

Folk förstår inte vad kärlek är längre och kan inte älska. Det är därför så många såras.

Därför är det så viktigt att visa vad riktig kärlek är och ge det till hela världen. 

Och därför kommer jag aldrig vara otrogen mot Girlie...


 

Gud, jag tänker aldrig sälja mig själv...
Även om en hel värld verka drivas av sex, pengar och fame!
För om jag skulle lova bort mitt hjärta till en enda person...
Skulle jag aldrig vara otrogen eller svika henne i en relation...

Och jag undrar om man verkligen har mognat helt?
Om man utsätter någon man älskar för intriger och otrohet?
För om man växt klart; sårar man inte någon man älskar...
För man kan inte se henne förkrossad av tårar och smärta...

"Förlåt, men jag..." Ursäkter? Please, snälla håll käft.
Konsekvenser av otrohet ser man innan Per Holknekt!
Kan du inte älska någon från hjärtat eller hålla lågan i liv...
Kan du åtminstonde säga sanningen till den du är gift med, eller ingå i polygami...

M: Världen har förändrats, och drivs mot ett egocentrerat synsätt, D...
D: Men jag tycker vi förlorar kärlekens essens om vi bara drivs av ytlighet...
M: Men många vågar inte längre älska eftersom deras hjärta är ärrat...
D: Men det finns en dröm för alla som älskar så som man själv vill bli älskad....

För sann kärlek är ; att även om du sitter i en trasig båt mot denna världs ände...
Sitter någon bredvid dig o lagar den. För att han älskar dig så. Det är din själsfrände.

 


Det synsättet och den handlingen är riktig kärlek. Real People just dont cheat. Det går till alla hjärtan därute som har krossats. Det finns en dröm därute som väntar på dig som kan älska dig rätt. Även om det är så sällsynt idag.

Lena Phillipson...

Jag tänkte jag skulle skriva ett par rader för dig.

You know you are beautiful :)

Jag skulle dansa med dig i Neon, anytime girl...

Bless you...

You will get stronger.

Du kommer tillbaka starkare än någonsin.

Lots of Love
Truly Yours
- D



Info: D och M är fiktiva. D står för mitt hjärta och M för my mind.

Postat av: Hanna O

Grymt bra skrivet Dede :)

2012-07-01 @ 10:55:03
Postat av: Shpresa

Mycket bra text Dede :) <3 förstår inte att du kan rimma på allt :) gillade det sista.

"För sann kärlek är ; att även om du sitter i en trasig båt mot denna världs ände...
Sitter någon bredvid dig o lagar den. För att han älskar dig så. Det är din själsfrände."

2012-07-01 @ 13:52:56
Postat av: Anonym

<3

2012-07-01 @ 13:53:16
Postat av: Anonym

<3

2012-07-01 @ 13:53:24
Postat av: svara

Tycker du Lena är snygg???

2012-07-02 @ 17:03:07
Postat av: svara då

Skulle du kunna dejta Lena Philipsson?????

SVARA ÄRLIGT DEDE!!!!

2012-07-02 @ 17:03:35
Postat av: svara då

skulle du kunna dejta någon äldre kvinna?? hon är fin, men jag undrar bara.

2012-07-02 @ 17:04:43
Postat av: svara då

VORE JU TREVLIGT OM DU FÖR EN GÅNG SKULL SVARADE!!!

Texten var otroligt fin, men svara på frågorna med.

2012-07-02 @ 17:05:09
Postat av: my

Dede när ska du bli offentlig?

2012-07-02 @ 19:25:27
Postat av: MY

Jag menar när ska du ha läsartärffen?

2012-07-02 @ 19:28:35
Postat av: sandra

OTROLIGT VACKER TEXT!

Stämmer så otroligt bra om hur världen ser ut med kärlek o att folk inte kan älska längre på riktigt!

Lena PH hade vart stolt och glad över o se den här otroligt sanna texten!

Tror faktiskt hon läst den :) Den blev länkad till henne vad jag hört.

2012-07-02 @ 19:32:26
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: sandra

OTROLIGT VACKER TEXT!

Stämmer så otroligt bra om hur världen ser ut med kärlek o att folk inte kan älska längre på riktigt!

Lena PH hade vart stolt och glad över o se den här otroligt sanna texten!

Tror faktiskt hon läst den :) Den blev länkad till henne vad jag hört.

2012-07-02 @ 19:33:38
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: sandra


Den där värmer nog Lena, så sanna ord!

GO DEDE <3

2012-07-02 @ 19:34:12
Postat av: Anonym

hej dede min kille var otrogen mot mig..jag vågar inte ta slut..vad ska jag göra? jag läste sms på hans mobil..

2012-07-02 @ 20:26:55
Postat av: Anonym

per holknekt är ett svin, tycker så synd om lena.

2012-07-02 @ 20:28:10
Postat av: olivia

Du är sveriges bästa lyricst :) Jag förstår inte hur du kan rimma på allt. Jag vill med lära mig :)

"För sann kärlek är ; att även om du sitter i en trasig båt mot denna världs ände...
Sitter någon bredvid dig o lagar den. För att han älskar dig så. Det är din själsfrände."

min favoritrad :)

2012-07-02 @ 20:28:35
URL: http://stillvoices.bilddagboken.se
Postat av: atousa

Du lyser

2012-07-11 @ 18:41:03
Postat av: Anonym

Heyyooo Ruffygirlie! You looking good today! =D

2012-07-27 @ 21:00:44

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: