Du är mer vacker och speciell än du nånsin kan ana.



Du är mer vacker och speciell än du nånsin kan ana.



Allt som hänt.

De senaste månaderna.

Jag är så tacksam.


Jag har förvandlats och ännu mer de sista veckorna. Det är ett steg närmare offentligheten.
Ett steg närmare exponeringen. Ett steg närmare att visa allmänheten vem "D" är.

Det är ett steg jag är redo för. Mer än jag varit tidigare. Min stereotyp är inte enkel att förklaras eftersom min essens inte är en steretotyp. Och den förklarar inte allt de obeskrivliga oövervinnerliga i D.

Men jag är fotbollspelare. Lagkapten. Och jag arbetar med flyktingbarn som kommer hit ensamma och övergivna.  Så jag försöker alltid göra en stor förändring i mitt arbete och även utanför mitt arbete.

I mitt privata liv gör jag hemliga projekt och stora saker för att förändra världen.

Och det är det jag kommer mobilisera nu.

Alla goda krafter för en världsförändring mot ett nytt system är möjligt.

Vi mår inte bra av de här systemet men försöker ändå sätta på vårt smile och säga "Allt är bra". Fast vår kapitalistiska krigiska värld är sjukt och styrt av en maktelit där de montetära systemet skapar global orättvisa.

Det är det jag tänker förändra. Och ingen kommer nånsin stoppa min dröm.

Det här är från hjärtat.

Och det finns så mycket inom mig som folk inte vet. En oövervinnerlig uressens.

Men det som finns inom mig finns även inom dig.

Jag är inte speciellare än dig.

Inte starkare än dig.

Inte mer unik än dig.

Inte bättre än dig.

Det du ser i mig finns också inom dig.

Jag är dig. Du är mig. För vi är alla ett.

Så tro aldrig nånsin att du inte kommer lyckas.

Tro aldrig nånsin att du inte är speciell.

För du är det.

Du är speciell. Och du kommer lyckas.

För din essens finns inom djupet av din själ.

Du.

Vet du om att du är mer speciell, vacker och älskad än du nånsin kan ana?

Ge aldrig upp :) Gå för dina drömmar.

För sanningen är att denna värld bara begränsat dina referensramar om vad din själ har för styrka.

Slå dig själv fri och bli vad ditt hjärta vill bli.

Ge aldrig upp. Aldrig nånsin.

Torka dina tårar och res dig igen.

Det går att skapa en värld där våra hjärtan äntligen känner lycka.

Och den tiden är nu.


Lots Of Love.
Truly Yours.
- D.



Postat av: Boel

Dina texter är wow. Har inte läst många, men allt är så sant. Verkligt. Avmaskerande.

2011-09-28 @ 23:16:13
URL: http://http://stormbarn.webblogg.se/
Postat av: iiiden med 3 i

sv: härligt! jo de är samma här :D

2011-09-29 @ 10:00:58
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: girl

taack<3

2011-09-29 @ 20:39:46
Postat av: Anonym

Måste bara säga att detta var den grymmaste bloggen jag läst. Du är grym och önskar man kände dig!

2011-10-01 @ 00:08:08
Postat av: missy

älska ditt hjärta o tankar <3

2011-10-02 @ 12:04:17
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: Hm..

Börjar tröttna på att du skriver samma sak hela tiden.. Kom med något nytt istället! Dessutom skulle ju du bli offentlig men den har man ju också hört innan så det lär ju knappast hända det heller!

2011-10-02 @ 19:36:28
Postat av: Madde

Hej D!! Jag har mailat dig. Hoppas du kan svara snart!:)

2011-10-05 @ 20:38:50
Postat av: Madde

<3

2011-10-05 @ 20:39:06

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: