Natten jag dog.

Jag tvivlar nu mer än nånsin...jag tvivlar på allt...
Jag tvivlar att jag...nånsin... kommer blir stark...
Jag är så svag utan dig....så svag; faller ihop...
Tankar blir ord...men jag; får inte; ut alltihop...



Dede öppenhjärtlig lyrik om allt som hänt.




Denna lyrik sammanfattar vilka känslor jag gått igenom de senaste månaderna. Denna text tar upp när de var som svårast. Jag skrev att jag alltid kommer tillbaka till alla er, och aldrig ger upp. Det sker som mest när de är som tystast bakom kulisserna. Denna text kommer fyllas på varje dag med 2 nya rader.
Var med på något du aldrig sett förut. Goodbye forever.


"Om du vill höra sanningen ordagrant var jag med i en blodig kamp.
Om jag ska vara ärlig; lever jag inte längre. Jag dog i natt."

"Oh blodet forsade av alla våldsamma slag...
Men jag lova mig själv; om jag dör i natt kommer jag komma tillbaks.

"Jag lever inte längre; men ingen vet hur
Men sanningen är att ingen kan se mig just nu"

"Jag är osynlig; när jag sveper som vinden
Men jag kan se hela din själ genom ditt inre"

"Oh en blank spegelbild; en vålnad som jag.
Skapas först den dagen ens tårar blir hav..."

"Men jag kämpar än och jag kommer aldrig ge upp...
För min själ brinner för att ge sanningens röst"

"För sann godhet strider...
Tills den dagen kärlek segrar över alla världens orättviser"

"Oh den tiden är nu; och hela den dualistiska holistiska verkligheten kommer förändras...
Det kommer slå alla med häpnad över förväntan..."

"Folk vill revolutionera världen och skapa en tid
Där vi äntligen kan leva som ett och vara i frid"

"Oh om den tiden ska komma måste makteliten störtas och deras monopoliska regler
Bankirerna har skapat klassgap genom det ekonomiska systemet"

"Det systemet gjorde att samhället förlora sig själv i egocentrism; ytlighet; o rikedom
Trots att man fyller sitt hjärta med alla världens pengar känns livet tomt"

"Bli ingen mekanisk robot och en stereotyp produkt av en sjuk värld...
Fråga istället; vad ditt hjärta vill i livet och vem egentligen du är...

"För när man ser lidande; död; krig; tårar och svält...
Måste hjärtat agera annars kommer man bara såra sig själv"

"Så bli förändringen i världen som ditt hjärta förväntade sig
"För sanningen är; om världen ska förändras; måste man först förändra sig själv."


Vi kan göra den här världen bättre och förändra den.
Ett system med lycka och kärlek.
Låt aldrig den drömmen dö.
För den drömmen kan du förverkliga.
För dig och dina medmänniskor.
Låt aldrig normsamhället forma dina referensramar.
Låt aldrig någon säga till dig vad ditt hjärta kan lyckas med.
För du kan skapa allt ditt hjärta önskar.

Kärlek&Fred
Truly Yours
- D.
Postat av: missy

Wow du är awesome :)

2011-11-10 @ 15:22:21
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: vaa

är du död eller jag fattar inte vad som händer??????

2011-11-14 @ 20:56:02
Postat av: vaa

är du död eller jag fattar inte vad som händer??????

2011-11-14 @ 20:56:42
Postat av: Anonym

Dedeee svara nångång!!! lever du???

2011-11-14 @ 20:57:07
Postat av: Angelica (Angiizzz)

Hejsan Dede. Jag vet inte om du kommer ihåg mig men jag skrev till dig på lunarstorm för längesen då jag följde din "blogg" eller dagböcker som de hette då. Det var kul att hitta din blogg igen och det var ett tag sen jag läste. Har du hittat din girlie? Jag hoppas du snart blir offentlig med vore jättekul att få träffa dig :) ha de så bra.

2011-11-15 @ 00:31:57
Postat av: ..

har du träffat girlie än?

2011-11-15 @ 00:32:29
Postat av: sandra

Grymt braa :)

2011-11-16 @ 09:58:02
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer de bilder på dig dede???????

2011-11-16 @ 09:58:30
Postat av: Anonym

när kommer de bilder på dig dede???????

2011-11-16 @ 09:58:33
Postat av: Anonym

tycker de är dags för bilder snart som du skriviti?

2011-11-16 @ 09:58:45
Postat av: C......

Hej,

sökte runt lite på övernaturliga saker och kom fram till dig blogg.

har läst igenom lite och gillar den verkligen !

Har inte läst igenom så mycket men har några frågor :)

1. Bor du i Stockholm ?

2.hur gammal är du ?

3.är du mörkhårig ?

2011-11-16 @ 23:59:15
Postat av: tyra

Du är bäst Dedee:)

2011-11-18 @ 20:42:51
URL: http://tyrabees.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

<3

2011-11-18 @ 20:43:08

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: