Veckans text av D.Dede - Oändliga stavelser.

Veckans text av D.Dede : Oändliga stavelser




Om ondskan var en fysisk verklig varelse...
Skulle jag döda den med mina nävar och oändliga stavelser...
Och inte ens all världens ondska kan besegra mig o ta mina tankar ifrån me...
För kärleken kommer alltid vara de starkaste språket..

Och jag vet, det går att fördjupa sig i allt men vi behöver inte alltid lära oss mer...
Det räcker med att titta på världen för att se att nått är fel...
Och även om världen har brister krävs det inte alltid långa utbildningar av kunskap...
Allt vi behöver är hjärtats essens som våran grundlag...

Inom alla bär hjärtat en dröm...
Vet du om att de går att förändra världen på en enda sekund?
När du förändrat dig själv och älskar din nästa villkorslöst
Förändrar du världen för en själ och flera mirakulöst...

Och denna dualistiska tid behöver besegras...
Vi har alla sett vad den orsakar och vad som tenderas...
Och om vår mänsklighet ska gå in en ny tid av en efterlängtad behövlig era...
Måste vi förändra denna värld och kämpa för våran överlevnad...

Så om ondskan var en fysisk verklig varelse...
Skulle jag döda den med mina nävar och oändliga stavelser...
Och inte ens all världens ondska kan besegra mig o ta mina tankar ifrån me...
För kärleken kommer alltid vara de starkaste språket...

Mitt hjärta skänker en tanke till alla svaga, fattiga, hemlösa, sjuka, och alla som lider och gråter idag. Mitt hjärta kommer aldrig sluta kämpa för er.

Jag ger aldrig upp för er.

Jag kommer alltid kämpa för dig.

Kärlek
Truly Yours
/ - D.
Postat av: missy

<33333333

2011-05-07 @ 09:59:29
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: sandra

fick rysningar. du är fin D! :)

2011-05-07 @ 17:49:14
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: hanna

Riktigt fint.

2011-05-07 @ 19:57:03
Postat av: sanna

WOOW! :) blir så mållös när jag ser dina tankar o känslor! Du har ett enormt stort hjärta!

2011-05-07 @ 20:55:48
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: sanna

WOOW! :) blir så mållös när jag ser dina tankar o känslor! Du har ett enormt stort hjärta!

2011-05-07 @ 20:56:02
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: Jenny

dede hur kan du skriva så djupt?? alltså vart får du alla ord ifrån? :)

2011-05-07 @ 21:09:54
Postat av: ..

en privat fråga är du ihop med matilda än?

2011-05-07 @ 21:10:23
Postat av: ..

svara gärna här om du är det eller på min mail om du är tillsammans med henne.

2011-05-07 @ 21:10:39
Postat av: Oolivia

Jättevackert 5/5 :)

2011-05-07 @ 21:21:31
Postat av: Oolivia

Jättevackert 5/5 :)

2011-05-07 @ 21:21:46
Postat av: Petra

vajjert!

2011-05-07 @ 21:22:29
Postat av: Clara

Den bästa känslan man kan ge är förändring och det gör du med dina känslor. Det är otroligt vackert och så där obeskrivligt fint så håll alltid ditt hjärta såhär Dede för de får en att verkligen känna att de finns nånting äkta på vår jord.



2011-05-07 @ 21:30:04
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Clara

<3



2011-05-07 @ 21:30:52
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Fanny :)

Nice blogg !

2011-07-30 @ 13:16:58
URL: http://vildcheyernaa.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: