Tills mitt sista andetag.




Tills mitt sista andetag.






Vad är de för kvinna jag söker?

Jag hittar inte obeskrivligt vackra Girlie. Det är verkligen svårt just nu och jag reflekterar och tänker jättemycket om dagarna på vem som är Girlie. Och jag dras inte till någon kvinna speciellt. För alla är så färglösa, tråkiga, stereotypa och tillgjorda. Samma look, samma mascara, samma beteende. Finns de verkligen ingenting mer? Var de här allt? Ingen verkar ha något speciellt.

Jag behöver nånting mer. Har jag verkligen för höga krav? Personligen tycker jag inte de för jag vill bara ha Girlie och det är därför det hela blir så komplicerat. För jag har inga direkta utseendemässiga krav eftersom Girlie kan vara i vilken färg och vilken storlek som helst. Även om de krävs en viss fysisk attraktion. Men det viktigaste är hennes innerliga själsiga obeskrivligt vackra sagolika drag.

Det är därför jag sagt nej till alla tjejer. För ingen har de där innerligt själsliga sagolika. Har höga krav på min kvinna... men det är bara att jag vet att hon har nånting mer i sig en den vardagliga stereotypa tjejen.

Systematiska vackra tjejer enligt normsamhället räcker inte till för mig! Det betyder ingenting. Jag behöver nånting över det. För mig är de inte vackra alls och de kan inte mätas med Girlies skönhet. Hennes innerliga själsliga drag.

Anledningen för att jag är svårfångad och nästan omöjlig att få är för att jag bara vill ha Girlie.

Och ni som följt mig här länge nu vet hur mycket hon betyder för mig.

Tänk er alla dessa otroliga romantiska obeskrivliga kärlekstexter...skrivna till henne och jag har inte kunnat flowa dem för henne ens...

Jag hoppas jag verkligen hittar henne...

Kanske har jag förändrat ödet helt och skrivit ett nytt kapitel själv?

Men jag kan kämpa ensam. Även om jag tror på denna kärlek djupt.

Faktum är att jag verkligen bevisat vilken man jag redan är.

Jag har hela tiden sagt att jag hellre dör till minnen av Girlie än att älska någon annan kvinna.

Tills mitt sista andetag...

Jag hoppas bara du hittar mig så jag kan rädda dig...

Själv kommer jag åka på världens äventyr nu!

Och mycket övernaturligt och obeskrivligt händer i mitt liv...

Jag önskar jag bara kunde hitta Girlie?

För den bästa känslan är trots allt att dela och ge en känsla av nånting oövervinnerligt och obeskrivligt vackert...

Det är den kärleken jag vill ge dig och bara dig.

Göra dig till världens lyckligaste! =D

Måste bara veta vem du är?

Jag lovar dig all min kärlek.

Tills mitt sista andetag...

Kärlek
Truly Yours
- D.




Postat av: amanda bergström

Hoppas du hittar Girlie Dede!!! (:

2011-05-27 @ 12:23:37
Postat av: kanskegirlie

har du sett girlies ögon?

2011-05-27 @ 12:58:44
Postat av: kanskegirlie

eller har du någon ledtråd?? känner du henne?????

2011-05-27 @ 12:58:58
Postat av: missy

you amaze me D!!

2011-05-27 @ 16:17:43
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: missy

you amaze me D!!

2011-05-27 @ 16:17:49
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: Rainbow

Beautiful. You will find here sooner then later D.

2011-05-27 @ 17:29:57
URL: http://theosera.com
Postat av: Rainbow

Beautiful. You will find here sooner then later D.

2011-05-27 @ 17:30:13
URL: http://theosera.com
Postat av: Anonym

<3

2011-05-27 @ 17:30:47
Postat av: tina

Vad tycker du om Paow???

2011-05-27 @ 17:46:38
Postat av: tina

kan hon vara girlie??

2011-05-27 @ 17:46:48
Postat av: yess

Tycker du borde satsa på PAOW!!! hon är jättefin o snäll med, inte bara kroppen. aah.

2011-05-27 @ 17:48:12
Postat av: yess

slut mellan dig o matilda än??

2011-05-27 @ 17:48:23
Postat av: E

du som säger att allt är så mycket mer än vad det ser ut. stirra dig då inte blind på att "stereotypa" brudar är all wrong, även om man i de flesta fall kan ha rätt. vem vet. du kanske inte ser skogen för alla träd.

om du tillåter dig själv att känna efter så ska du se att du vet så mycket mer än vad du någonsin kunnat drömma om.

2011-05-27 @ 22:56:53
Postat av: Hanna

Känns så tråkigt att du skriver så sällan, jag saknar att läsa mer av dig. :D Fast o andra sidan skriver jag i princip aldrig heller längre. :) Hoppas allt är bra med dig i alla fall. :)

2011-05-28 @ 19:01:31
URL: http://darkshiira.blogg.se/
Postat av: Therese

När du slutar leta, kommer hon dyka upp när du minst anar de:) Ibland analyserar man sej blind och då ser man inte. Ta de bara lugnt och lev, så kommer hon komma in i ditt liv förr lr senare.

2011-05-29 @ 13:32:31
Postat av: A

d här gör mig galen...! Men jag beundrar ditt mod, din starka tro och hopp trots allt. trots allt det stereotypa... Men jag är inte lika stark som dig, och jag orkar inte vänta längre på nånting mer än den HÄR världen har att erbjuda. Å andra sidan har jag inte riktigt levt än. Vem vet... kanske upptäcker jah något... great här i livet, någon gång. Men nu vafan, ska vi bara Leva i Nuet.=)

good luck to U

2011-07-05 @ 19:20:13
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Jag tycker att det är GRYMT att du är som du är. Inte bara tar första bästa tjej för att ligga, och att du verkligen bryr dig om världen.

Fler borde tänka som dig!



Kram

2011-07-08 @ 11:23:59
URL: http://www.jasminebrown.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: