D.Dede blir OFFENTLIG!



D.Dede blir offentlig!






Jag kommer bli OFFENTLIG! =D


Nu har jag bestämt mig efter omröstningen! Det var många som vill ha sin röst hörd och det var många både för och emot, ganska jämn omröstning.

Detta anser jag vara nästa steg på denna utveckling och förut har det varit flera faktorer att jag inte kunnat blivit det pga responsen från omgivningen/allmänheten, mina fotbollskamrater, vänner, bekanta, m.m
Många har dock kommit på mina fotbollsmatcher och även hem till mig. När jag började blogga så var det för att hjälpa andra, strävar inte efter kändiskap o pengar och även om det ger mig det i offentligheten kommer jag aldrig förlora mig i det. Men jag tror att ett ansikte gör att vi kan ta de här till nästa nivå till det offentliga rummet.


- Varför mitt hjärta skriver detta.
Mitt hjärta har helt enkelt fått nog av allt som händer i världen.
Man kan läsa det i media, höra det på TV, alla hemska nyheter och vi kan rabbla upp krig, fattigdom, svält, klassgap, hemlöshet, det ekonomiska systemet, GMO-mat, giriga multinatinella företag m.m.

Det är så mycket som händer i världen.

Och mitt hjärta har fått nog och har haft det länge.

Jag har legat sömnlös i många år.
För jag vet att så många lider.
Det har skapats tårar för tusen hav.
Och jag måste agera. Jag kommer aldrig ge upp. Mitt mål är att förändra världen.
Så vi behöver moblisera oss. Det finns många goda krafter därute.

Jag går sönder ifall jag inte gör nånting. Jag kan inte sova om nätterna.
Jag kan knappt andas emellanåt för att hjärtat blir så sorgset av allt som händer i världen. Jag har varit hos mina läkare och de säger att jag pumpar ut otroligt mycket adrenalin i mina bi-njurar. Min kropp reagerar fysiskt av allt som händer.

Så jag måste skriva. Jag måste göra detta. Även fast jag gjort tusen misstag har jag alltid strävat efter o bli den bästa man jag kan bli. Det viktigaste är valen vi gör just nu, nuet inte dåtid.

O jag bryr mig inte om vad folk tycker längre. Det finns viktigare saker o göra.

Jag kommer bli offentlig snart. Inget datum är satt ännu men det blir inom snar framtid.

Nu försvinner jag en stund eftersom jag har mycket projekt igång och saker jag måste göra.

Men mitt hjärta är med varenda en av er!

Nu mobiliserar vi de goda krafterna.

O jag vill tacka varenda en av er som följt detta äventyr o stöttat mig!

Jag kommer aldrig glömma de.

O jag kommer aldrig ge upp.

Och om de här är den sista eran.

Om de här blir vår viktigaste strid.

Låt det här bli den största kampen o den lyckligaste av dem alla!

Kärleken är den starkaste kraften!

Den essensen finns i er alla!

Den glöder och finns i dig.

Lots of love to all of you.
Truly Yours
/ - D.


(Jag försvinner nu från er och säger farväl... men jag kommer tillbaka om 1-2 veckor)
Postat av: Fiia

Hoppas du är säker på detta.

Kram.

2011-05-14 @ 10:54:36
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: girlie

<3

2011-05-14 @ 19:47:46
Postat av: Fi

Jag tycker mig ha hört det här ett par gånger nu... Men! Plötsligt händer det!

2011-05-15 @ 12:09:21
Postat av: missy

Vaa kuul D!! :)

2011-05-15 @ 20:45:56
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: atous

Saknar dig så himla mycket! Oooh :( Hoppas allt är bra med dig^^ Du har förändrat hela min värld. Jag vågar släppa in människor mycket mer nu, känns som att jag låter min vägg jag hade byggt runt om mig sakta börja falla. Och det är läskigt...men bara för att det konstigt nog känns tryggt. Tack för att du räddade mig, tack för att du visade mig att kärlek är den rätta vägen. Tack för att du är du. Ville bara att du skulle veta att du brukar rädda mig, även fast du inte vet om det. Din existens får mig att bli lugn. Vill skriva sååå mycket men jag stannar här, kommer bli en bok annars hahah ^^ Längtar tills du är tillbaks!

2011-05-17 @ 13:32:57
Postat av: johanna

Hallå du! Jag tänkte bara fråga hur gammal du är? Jag hittade inget på din sida så tänkte att jag får väl fråga :) Jag har ingen blogg men om du väljer att svara mig kan du antingen i ett inlägg eller på min mejl. Hare gott!

2011-05-17 @ 21:24:49
Postat av: Hanna

Ser i fram i mot de dede :)

2011-05-17 @ 22:14:45
Postat av: Hanna

eller ser i fram i mot DE ;) på två sätt haha de!

2011-05-17 @ 22:18:15
Postat av: tamy

Fantastiskt D! Nu blir jag superglad!



Jag har dock en fråga. Vetinte om du har läst nåt om det men en gubbe i Oakland påstår att jorden går under nu på lördag enligt bibeln, exakt 7000 år efter Noahs Ark. Världen ska uppleva världens största jordbävning tydligen. Så vad anser du om detta? För mig känns det som en jäkla massa bullshit, men är ändå nojjig. Tror på att det kan ske en jordbävning (Yellowstone i USA får utbrott) men allt annat snack om att gravarna ska öppna sig & själarna ska fly till himlen eller helvetet känns bara för mycket.



Tacksam för svar!

2011-05-17 @ 23:29:50
URL: http://milestogo.blogg.se/
Postat av: Lol

Redan?

Hahaha men gubben, vi vet redan vem du är :)

Vart det allt?Du är lika sämst som Aftonbladet på att

skapa stora rubriker med noll innehåll.

Du kanske ska se över Google.Du vet, en del använder det idag.Hahhaha.Ja, komik på hög nivå.

Tur det finns en pajas som dig.

2011-05-18 @ 12:11:07
Postat av: Manda

JAG ÄLSKAR DIG DEDEE!!!! :D ÄNTLIGEN!!!

2011-05-18 @ 12:20:00
Postat av: Manda

<33333333

2011-05-18 @ 12:20:06
Postat av: sandra

Riktigt kul!!:)

2011-05-18 @ 12:36:07
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: lina

Oh äntligen ser fram i mot de :) ser fram i mot DE! :D

Kram D!

2011-05-20 @ 19:00:54
URL: http://ohlina.bilddagboken.se
Postat av: lina

Oh äntligen ser fram i mot de :) ser fram i mot DE! :D

Kram D!

2011-05-20 @ 19:01:00
URL: http://ohlina.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

ooh!! kommer de snart nå??

2011-05-20 @ 21:03:21
Postat av: Anonym

de låter desperat men jag har väntat JÄTTELÄNGE på detta!!!!!!!!! hahaxd :D

2011-05-20 @ 21:03:49
Postat av: Frida

Fin blogg ^^

Anmäl dig gärna till Dagens Blogg ~

http://fridisi.blogg.se/2011/may/dagens-bloggar-och-en-ny-omgang.html#comment

2011-05-21 @ 16:51:57
URL: http://fridisi.blogg.se/
Postat av: nathalie

kan inte vänta fiinasdeee! (: vaa kul!

har verkligen nått o se fram i mot nu.



alltid älskat din blogg o dina åsikter tankar o känslor o musik.



bryr mig inte om du ser bra ut, bara en bonus (: puss!!!

2011-05-21 @ 18:22:08
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: nathalie

kan inte vänta fiinasdeee! (: vaa kul!

har verkligen nått o se fram i mot nu.



alltid älskat din blogg o dina åsikter tankar o känslor o musik.



bryr mig inte om du ser bra ut, bara en bonus (: puss!!!

2011-05-21 @ 18:22:51
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: fråga

exakt NÄR kommer du tillbaka??

2011-05-21 @ 18:55:12
Postat av: fråga

har väntat jättelänge..hoppas du kommer in snart!!

2011-05-21 @ 18:55:37
Postat av: Anonym

<333333

2011-05-21 @ 18:55:56
Postat av: ohjj

en vecka nu utan D :(

2011-05-21 @ 18:56:26
Postat av: Rainbow

Good luck and Every wishes and blessing for you D.

2011-05-22 @ 16:17:35
URL: http://theosera.com

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: