Veckans utmärkelser.



Veckans utmärkelser!




Veckans kommentar: Moa





Dede svarar: Tack så mycket! =D Det värmer. Jag tror det just den känslan som gör allting formas med, att allting är inte klart. Det är inte formerat än, de växer hela tiden, det blommas ut och det är nog den känslan evolutionen strävar efter. Att vi behöver nånting mer än det vi ser idag på jorden - vi behöver hopp och tro på en bättre värld. Och det är den tron jag vill förmedla att det finns så mycket mer än ögat kan se. Kärlek - D.



Veckans frisyr



No doubt, amazing =D Jag är otroligt svag för håruppsättningar av alla möjliga slag =D
Verkligen helt otrolig, blev väldigt tagen av henne, Vanessa Hessler. Eat your heart out Musse Pigg haha!? =D Otroligt fint allafall.



Veckans ämnen




Oh oh oh...

What is not gonna happen on Dedeprivat?

Veckans ämnen med start onsdag

- Utomjordiskt liv
- Mediamanipulering
- Tsunamin koppling till mayakalendern?
- Mitt nya liv

- En bekännelse  (en stor bekännelse o den väntar vi till sist med.. den kommer chocka er)


Jag vill SKRIKA UT allt jag att berätta! =D 

De är så mycket inom mig...blir inte klok på mig själv men de är osannolikt liv o leva! =D



Veckans film: Moon



Handling: Moon är en brittisk science fiction-film från 2009. Filmen handlar om Sam, som under tre år arbetar ensam på en rymdkoloni på månens baksida där man utvinner Helium-3. När de tre åren närmar sig slutet får han veta kolonins hemlighet.


Dedebetyg:

Sjukt bra film. Chillade lugnt och såg faktiskt denna idag. Den väcker otroligt intressanta frågeställningar om framförallt kloning. Det tar upp nånting som andra filmer inte gör och själva filmen kunde utvecklats till nått ännu större. Filmen får 3 men tankarna den väcker är 5 så de blev en 4:a. Det här kan också dras till hur vi ser på parallella universum som forskare tar upp, vilket är oändliga. Vad är vi då egentligen? Är du som läser just nu bara en kopia av oändligt antal du i Universum? Isåfall existerar du just nu någon annstans och har gjort andra val i livet.

Det är därför jag alltid har pratat om att bryta ödet, för den fria viljan är mer begränsad än vad vi förstår om man inte vaknar upp...

Kärlek
/-  D.

Postat av: FRIDA

Vilken vacker veckans kommentar! :)

2011-03-14 @ 11:16:33
Postat av: Katta

Hur är de?

2011-03-14 @ 12:19:48
Postat av: Katta

<3

2011-03-14 @ 12:19:54
Postat av: elina

Jag har beundran för dig D!

2011-03-14 @ 17:11:45
URL: http://elinapettersson.bilddagboken.se
Postat av: Paula

såg den filmen förra veckan och den var riiktigt bra (Y)

2011-03-14 @ 17:36:40
Postat av: Paula

<3

2011-03-14 @ 17:36:56
Postat av: Clara

Den filmen är riktigt bra har själv sett den och de är ju en viktig fråga för tänk om vi alla är kloner? o vad skulle hända om man träffade sin "egen klon".

2011-03-14 @ 18:56:23
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Hanna M

älska håret på vanessa!! :D hon är min förebild!!

2011-03-14 @ 19:19:07
Postat av: Anonym

har girlie sånt hår?? eller vill du att hon ska ha de?

2011-03-14 @ 19:20:00

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: