Dede nyss hemkommen och veckans kommentar i morgon




Hey alla! =D

Nyss hemkommen, sett på Sverige-Moldavien!

Idag har jag även pratat väldigt mycket med Rita och de har känts skönt för hon är alltid förstående och verkligen har en intelligens o djup som många tjejer inte har. En riktig hjärtevän.

I morrn tänkte jag ta ut veckans kommentar och ta upp veckans händelser med. Vet dock inte vilken veckans kommentar är än.

Skickar en välsignelse till ALLA som läser detta nu!

Kärlek&Bless
-  D.Dede
Postat av: tamy

hej D! Jag kom tänka på att det vore grymt kul att få skypa med dig kanske om du har skype. Jag har haft så många konstiga tankar om livet & en del annat att jag gärna skulle vilja dela med mig eftersom jag vet att du skulle vara intresserad. Det är inget raggknep, jag är ingen galen girlistalker (jag har en pojkvän som jag älskar nåt så otroligt mycket) utan det är bara vanlig konversation, det skulle vara sjukt intressant!



Om ditt intresse och din vilja finns så är det bara att du skriver bland kommentarerna i min blogg. Jag modererar mina kommentarer så ingen kan se vad du har skrivit så länge jag inte godkänner det, och jag behöver inte godkänna det så bara jag kan se. säg bara till!

2011-03-30 @ 01:41:08
URL: http://milestogo.blogg.se/
Postat av: Madde

RIItaa är så fiiin!

2011-03-30 @ 13:57:09
Postat av: Madde

RIItaa är så fiiin!

2011-03-30 @ 13:57:12
Postat av: elina

fiin<3

2011-03-30 @ 19:09:09
URL: http://elinapettersson.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

hur nära vänner är ni då?? svara ärligt DeDE!!

2011-03-30 @ 19:55:15
Postat av: sandra

gud va fin rita är! riktigt vacker!

2011-03-30 @ 20:25:25
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

zlatan brände straff:P

2011-03-30 @ 20:25:44
Postat av: missy

Älskar Ritas hår!!

2011-03-30 @ 21:54:18
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: