Äventyr, lägenhetsvisning och nya drömjobbet.




Äventyr, lägenhetsvisning och nya drömjobbet.




Hey alla! =D

Mycket som händer nu. Kommer titta på en lägenhet jag möjligen ska ha och sen ska jag skriva på mitt anställningsbevis i morgon och prata om det nya jobet jag fått.

Framtiden ser ljus ut och jag har mina äventyr och se fram i mot. Men som sagt, det blir ju lite annorlunda och göra allt det här ensam...

Vem ska laga maten? Vem ska vara kartläsare? Vem ska ge mig healing? Vem ska jag prata med? Vem ska jag mysa med? Vem ska jag uppleva detta obeskrivliga äventyr med? Jag kanske försvinner på mina resor och blir infångad av en urstam och aldrig kommer tillbaks? =D haha yee!

Oavsett vad så har jag nu 99% fått allt det jag vill ha.

Jag har fått mitt drömjobb, jag ska kolla på ny lägenhet som jag kanske ha, och jag ska resa om 3 månader på de slutgiltiga obeskrivliga äventyret =D

Idag är det förövrigt en väldigt viktig dag 9:e mars den sista evolutionsnivån i Mayakalendern!





Spännande citat om världens framtid.

"Människor är i stället sannolikt kommer att acceptera 28 oktober, 2011 dag i praktiken bara för att de inte kommer att kunna förneka den verkliga vågornas rörelser av energier som de själva upplever, speciellt i den socio-ekonomiska sfären."

"Den nuvarande läsningen av professionella Mayaforskare av denna forntida inskrift är att vi kommer då ”bevittna framträdandet av Bolon Yokte Ku full utstyrd med alla sina regalia"

Källa: http://www.calleman.com/content/articles/svenska/dawn_of_the_unity_wave_SV.htm

www.calleman.com - en svensk forskare i Mayakalendern.

En förändring kommer, var förberedda. Life will never be the same..

Kärlek
/ - D.

P.S Ännu en post under "vardagslivet" som är helt otroligt, min vardag är till o me ett äventyr =D Indiana Jones Style Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaby! =D D.S
Postat av: Fiia

Låter ju riktigt bra ;). Glad för din skull.



Kram.

2011-03-09 @ 19:56:35
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: madde

<3

2011-03-09 @ 22:07:10
Postat av: Rita

LYCKA TILL! :)

2011-03-10 @ 09:06:23
Postat av: sandra

tummen upp! :)

2011-03-10 @ 19:06:53
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hoppas de gick bra D :)

2011-03-10 @ 23:05:03
Postat av: Moa

Kan du inte berätta om din resa?

2011-03-11 @ 00:18:48
Postat av: Miss Bill

Hoppas de gick bra Dede :) finasde!

2011-03-11 @ 10:10:11
URL: http://missbill.se
Postat av: Miss Bill

o du ifall du vill ha en bra lägenhet så vet jag en :)

2011-03-11 @ 10:10:30
URL: http://missbill.se
Postat av: hanna

så jäkla kul att de går så bra för dig :)

2011-03-11 @ 12:49:46
Postat av: siiis

Berätta hur de gick sen!

2011-03-11 @ 14:33:21

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: