Mitt liv just nu




Mitt liv just nu sammanfattat:


Flytta ihop med Matilda
-  Det blir otroligt spännande. 7:e Februari är det officiellt och då tar jag mitt första steg in i den nya lägenheten =D Det blir AMAAAZING! =D Tänk att vi kan nu bygga ett helt eget liv, vårat självständiga liv där ingen säger till vad vi ska göra. Vi sätter reglerna och formar allt själva, oj vad vi kan skapa =D De kommer bli otroligt vackert och alltifrån hälsorik mat, meditation, tända ljus, nattliga promenader, well morgonpromenader me =D och mys, kärlek. Och sen resorna och äventyren med =D Förstå vad härligt liv! =D OOH DREAMLIFE!




Vegetarisk mat
- Jag kommer börja äta vegetariskt. Jag har börjat läst på mer köttens historia och hur det hela började. Jag tycker alla borde läsa på om det och det finns bra komplement/tillskott för kött. Det började med att jag 2008 helt slutade dricka kolsyra och började titta ordentligt på mat. Det är därför jag har kategorin "livsmedelindustrins lögner". Västerländsk mat idag skapar hälsosjukdomar, det är tillsatser, konserveringsmedel o saker som förstör våra kroppar. Tittar man i Japan finns de väldigt fåtal med cancerfall, här i västvärlden har de ökat lavinartat. Vi måste se över vad vi äter, många tänker inte ens över vad som står på innehållsförteckningen.





Tacksamhet
- Mina kära underbara fina läsare. Hur ska jag glömma er? Ni har stöttat mig, följt mig o hängt me mig på alla mina olika äventyr, alla mina tankar, om allt som händer i mitt liv. Kan ni tänka er att snart har de gått 6 år sen sen folk började följa mig? När jag skrev för första gången. Att påverkat så många människor, över 100 000-tals, det är belöning nog. Jag behöver ingenting tillbaka mer än kärlek. O jag lovar att ge kärlek tillbak 10-falt till alla som verkligen trott på mig helhjärtat. Jag är tacksam för o ha världens bästa o finaste läsare!





Fotbollen
- Jag vet inte än hur jag ska göra. Jag har fått förslag men jag vet ärligt talat inte. Det känns som jag vill hålla på men det finns viktigare saker att göra med, men jag vill hålla igång på ett eller annt sätt. Vi får se hur de blir, säsongen har inte börjat o allt kan hända.





Musiken

- Jag känner inte lika stort behov längre, kanske för att jag är lyckligare. När jag skrev förut var det då jag behövde uttrycka allt det här inom mig, och då jag även var i en förvandlingsfas från den stereotypa världen. Då var det otroligt mycket känslor, alla möjliga känslor med att folk började gråta av det. Det var en jättejobbig period i mitt liv. Men jag har en stark grund nu vilket gör att jag inte behöver ventilera mig lika ofta. Men jag älskar det och jag kommer aldrig sluta =D





Min relation till min familj
Den är som den är...Vad ska man säga. Det är hjärtkrossande o förlora 2 mammor i sitt liv. Men jag tror att min självständighet är något jag behöver, och jag behöver forma mitt eget liv. Jag tror dock att allt ordnar sig till slut...även om jag är tvungen o stänga dörren nu och gå min egen väg.





Äventyren

Oh myyy! =D Vad kommer inte hända! Vi ska iväg på otroliga äventyr, och de blir inga vanliga resor utan verkligen i Indiana Jones-style baaby! =D Hahaha har ni märkt att jag skriver de ofta ;D de är för att! jag älskar äventyr! Och de kommer bli heeelt otroliga resor, den första startar ju bara om ett par dar! BAAAABY! =D






De övernaturliga

Den svåraste delen av mitt liv att acceptera. Mitt hjärta accepterade det från första början, men hjärnan rationaliserar o man blir en av alla andra, en stereotyp i samhället, även fast hjärtat har mycket mer i sig o vill gå en annan väg. Att se fragment av framtiden, sekvenser av deja vu, utomkroppsliga upplevelser, resa till andra dimensioner o världar, en förståelse av allt. Det är oerhört svårt att handskas med precis som de är o förstå vad hela Universum är. Det bortgår från vårt förstånd, men vår essentiella kärna söker svaret och de är de som driver människan framåt i sin inre och externa evolution. Och jag älskar den här biten av mitt liv! Man blir så fulländad av de obeskrivligt vackra...

Well, nu har jag snackat för mycke =D
Jag längtar otroligt mycket till 7:e Februari.

Önskar alla en underbar lördagkväll!

Kärlek
Truly Yours
/ - D.

P.S De var en tjej som hette Demi som skrev ett jättevacket inlägg till mig förut? Jag råkade ta bort ditt meddelande, kan du skriva till mig igen?  D.S
Postat av: atous

Åååh så glad för din skull! :D

2011-01-23 @ 12:24:36
Postat av: jannika

Du är så himla otrolig!! :) älskar dig!



Du är verkligen en förebild, man blir glad av att veta att de finns människor som dig kvar på jord :)

2011-01-23 @ 13:51:03
URL: http://succesoption.bilddagboken.se
Postat av: Kattis

Du har blivit min idol :)

2011-01-23 @ 18:35:03
Postat av: Kattis

<3

2011-01-23 @ 18:35:23
Postat av: fråga

hur länge har du och matilda varit ihop?

2011-01-23 @ 20:08:03
Postat av: FRIDA

jag vill med på äventyr :O :P

2011-01-23 @ 20:09:03
Postat av: sandra

Dede vilken klubb kommer du spela i nästa år och får man komma o kolla då ? (a)



du är såå fin finasde!

2011-01-23 @ 20:23:28
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Tina

saknar din musik och dina texter, skulle vilja ha mer av det! älskar när du skriver jättedjupt så man nästan blir helt förstummad.

2011-01-23 @ 20:25:08
Postat av: Olivia

Dede kan du lära mig mer om de övernaturliga :O ja vill också kunna allt de.

2011-01-23 @ 21:46:28
URL: http://loveair.bilddagboken.se
Postat av: Olivia

lär mig allt dede :D får man komma på dina matcher o se dig fortfarande?

2011-01-23 @ 21:47:11
URL: http://loveair.bilddagboken.se
Postat av: Miss Bill

Du är min HJÄLTE!!! :) <3

2011-01-23 @ 21:50:50
URL: http://missbill.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: