Mina två absoluta favotjejer.




Mina två absoluta extraordinära favotjejer, Matilda och Rita.

Så tacksam att jag är omgiven av de absolut bästa man kan ha omkring sig.

Idag var jag på jobbintervju ska ju kolla upp lite andra jobb nu när jag och Matilda ska flytta ihop. Vi flyttar ihop om ca 2 veckor när lägenheten är klar som går igenom en renovering just nu.

Självklart kommer alla läsare här få följa med när jag tar mina första steg in i lägenheten, och de känns helt otroligt. Många av mina gamla läsare var ju med innan allt de här hände. Då jag skrev att mina texter var skrivna och kommer hända i framtiden, och allt händer på nått sagolikt synkronisreat vackert sätt.

I veckan tänkte jag ta upp veckans kommentar och lite allmäna saker jag tänkt på som jag skulle vilja berätta för er...lite saker jag tänkt på.

Nu ska ja äta lite och kika på fotboll =D oooh sen bara lägga mig i sängen o vila ut efter en låång dag..

Kärlek
-  D.
Postat av: olivia

Jaaa finaaasdeee! :) För mig är du obeskrivlig o vackrasdeee :D så ja vill gärna ha mer på dig!



Har varit på dina fotbollsmatcher me :D <33



Pussspuss D!!<3

2011-02-15 @ 21:37:32
URL: http://loveair.bilddagboken.se
Postat av: ITZI

undebart att ha så bra vänner, håll i dem hårt :)

2011-02-16 @ 10:00:40
URL: http://itzi.blogg.se/
Postat av: FRIDA

Va fiint hår Matilda och Rita har :)

2011-02-16 @ 10:15:27
Postat av: ann

läser du böcker? =)

annars kanske du kan tipsa om en boktrilogi som heter hungerspelen! det utspelar sig i framtiden i landet panem som en gång var nordamerika, regeringen har delat upp panem i tretton distrikt och skapat en diktatur över panem. när distrikt tretton gjorde uppror så sprängde dem distriktet och utrotade alla människor där. som påminnelse om vem som bestämmer har regeringen skapat hungerspelen. en del ungdomar plockas tvångsmässigt in och måste delta i en arena i livesändning, bara EN överlever och den blir vinnaren.

så har vi en tjej som går med i hungerspelen, fullt medveten om att en revolution behövs.



den är väääldigt bra :D

2011-02-16 @ 10:19:09
Postat av: elina

Hur är de dede? (:

2011-02-16 @ 14:09:02
URL: http://elinapettersson.bilddagboken.se
Postat av: elina

<33

2011-02-16 @ 14:10:14
URL: http://elinapettersson.bilddagboken.se
Postat av: Petra

oohh vaa cooolt hår Rita har!!

2011-02-16 @ 15:35:53
Postat av: Marielle

Gillar du sol, bad och värme? Älskar du att bada i havet?



Då tycker jag att du ska kika in hos mig och delta i min senaste tävling. Just nu kan du vinna presentkort till en resa!



Kram, Marielle

2011-02-16 @ 15:56:48
URL: http://elleiram.se
Postat av: olivia

jättevackert hår dem har!! :O <3333

älska ritas hår<3 matildas med!

2011-02-16 @ 18:51:55
URL: http://loveair.bilddagboken.se
Postat av: Hoosse

fett fiiiiinaa !

2011-02-16 @ 19:09:05

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: