Jag sviker dig aldrig.




Ett öppet brev till dig, alla kära underbara läsare.





Hey alla! =D

Hoppas ni har det bra allihopa! Här börjar det hända mycket saker.
Jag åker till Stockholm den 16:e December och har viktiga ärenden där.

Därför har jag inter haft lika mycket tid med bloggen men jag återkommer efter den resan.

Jag har även börjat prata med Matilda igen och jag måste svara på lite saker om det nu för er läsare.

Matilda tror på mig från hjärtat. Och jag vet att jag var tvungen att gå iväg på mina äventyr som kanske är svårt att förstå. Men jag har aldrig tappat hoppet, oavsett vem eller vad som kommit i min väg. För jag vill inte älska någon enbart fysiskt utan ge nånting mer, ge nånting obeskrivligt kärlek som kan heala och förändra hela en själv! =D Se hur någon blir så otroligt lycklig att hon bara fäller glädjetårar =D Det är det vackraste man kan ge och fylla hela min essens till Girlie.

Att aldrig förlora mig själv i pengar, kvinnor och allt det här materialistiska värld som vi prackas på med av samhällsnormativa referensramar. Jag vill explodera ut från det. Jag har inte förlorat mig själv och vet nu att jag aldrig kommer göra det.

Många har även frågat när jag ska träffa alla läsare - det kommer, jag har ju redan träffat några av er och jag vet inte om jag klarar av att träffa tusen samtidigt på stan? Det är bättre det är allafall 50 stycken i taget så att det blir lite lugnare! Jag försöker fortfarande vänja mig att så många vill träffa mig och vill se mig.

Men jag sviker er aldrig.

Aldrig nånsin sviker jag dig.

Jag kommer alltid hjälpa alla och nu vill jag bara låta ALLT det här inom mig explodera ut.

Jag har byggt nånting alla dessa år och det glöder mer än någonsin.

Snart kommer det ut.

All min kärlek och energi till er, keep faith och våga drömma.

Believe and you will receive.

Kärlek, Lots of Love.
Truly Yours
/ - D.
Postat av: Anonym

A boy was watching his grandmother write a letter. At one point he asked:



‘Are you writing a story about what we’ve done? Is it a story about me?’

His grandmother stopped writing her letter and said to her grandson:

I am writing about you, actually, but more important than the words is the pencil I’m using. I hope you will be like this pencil when you grow up.’



Intrigued, the boy looked at the pencil. It didn’t seem very special.

‘But it’s just like any other pencil I’ve ever seen!’



‘That depends on how you look at things. It has five qualities which, if you manage to hang on them, will make you a person who is always at peace with the world.’



‘First quality: you are capable of great things, but you must never forget that there is a hand guiding your steps. We call that hand God, and He always guides us according to His will.’

‘Second quality: now and then, I have to stop writing and use a sharpner. That makes the pencil suffer a little, but afterwards, he’s much sharper. So you, too, must learn to bear certain pains and sorrows, because they will make you a better person.

‘Third quality: the pencil always allows us to use an eraser to rub out any mistakes. This means that correcting something we did is not necessarily a bad thing; it helps to keep us on the road to justice.’

‘Fourth quality: what really matters in a pencil is not its wooden exterior, but the graphite inside. So always pay attention to what is happening inside you.’

‘Finally, the pencil’s fifth quality: it always leaves a mark. in just the same way, you should know that everything you do in life will leave a mark, so try to be conscious of that in your every action’



L.O.V.E N B.L.E.S.S.I.N.G.S :)

2011-12-11 @ 22:05:57
Postat av: VEM?

Hej, följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse där isåfall så börjar jag följa dig DIREKT! :)

2011-12-13 @ 12:47:55
URL: http://tinanj.se
Postat av: CISSI

Tävla om en fotobok i min blogg! Tre vinnare får ett presentkort på 200 kr att göra en egen bok för, och ALLA tävlande får ett presentkort på 100 kr.



http://ceciliaeklund.blogg.se/2011/december/vinn-fotobok.html#comment



Perfekt julklapp :)

2011-12-13 @ 20:36:53
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: josse

är du och matilda ihop nu??

2011-12-16 @ 08:26:24
Postat av: Anonym

svara gärna om du och matilda är tillsammans! viktigt att veta!!



NU!!!!

2011-12-16 @ 08:26:55
Postat av: Anonym

svara gärna om du och matilda är tillsammans! viktigt att veta!!



NU!!!!

2011-12-16 @ 08:27:35
Postat av: missy

Jag blir varm och glad av dina ord :)

2011-12-17 @ 13:47:46
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

<3

2011-12-17 @ 13:48:48
Postat av: kitty

vem är din flickvän just nu?

2011-12-17 @ 21:01:27
Postat av: Anonym

svara gärna på dina frågor du får dede!!! i år....

2011-12-17 @ 21:01:47
Postat av: Anonym

Varför bryr ni er om vem han är eller inte är ihop med? Det är väll hans privatliv, angår ingen av oss.

Läs texterna istället det är dom man blir kära i;)

2011-12-22 @ 17:59:02
Postat av: Anonym

Hej D! Jag förundras av det du skriver, texterna och citaten om kärlek, dina drömmar och om livet du har gjort! De är helt fantastiska!! Men det är en sak jag inte förstår. Du säger att du älskar Girlie,som du kallar henne, som du väntar på och längtar efter. Du säger att du säger nej till 1000 miljoner kvinnor, och att du bara vill dela ditt liv med denna enda, den rätta. Ändå verkar det som om du har varit ihop med minst två tjejer?



Jag undrar också lite över det som står på kommentarsrutan innan man ska börja skriva.

Är plötsligt alla den här Girlie, och har utseendet börjat spela en väldigt stor roll? Meningen gör en bara lite förvirrad på nåt sätt efter att ha läst dina inlägg du har skrivit innan..



Observera att jag verkligen INTE är emot att man har flera partners under livet, och att och att jag inte är emot att man bryr sig om utseendet.

Blev bara lite förvirrad.

Och jag håller verkligen med dig om mycket du påstår och skriver.



Jag snackar säkert jättekonstigt, men hoppas du förstår.. eller nåt.. :)



Ps. Oavsätt vad, fortsätt kämpa och var uthållig!! Du kan nå allt du drömmer om och önskar, vilket jag vet att du redan vet.. Och läs den översta kommentaren igen, den som står på engelska :)

2011-12-25 @ 13:46:59
Postat av: 14 år

hur skulle du göra för att visa en kille som bor långt bort, att du är intresserad? ;)

2011-12-26 @ 20:24:36
URL: http://tankarochkanslor.webbblogg.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: