D.

Hey alla!

Jag tänker redovisa allt i morgon, känslor och allt det jag tänkt ta upp. Mitt privatliv. Alla känslor.

Men jag vill inte prata mer om Nath, det tillhör mitt förflutna, så jag svarar inte på mer frågor om henne som jag märkt att ni skriver i inlägget om henne.

Hörs i morrn!

All Kärlek, Lots of Love
Truly Yours
- D.
Dede på facebook för mer uppdateringar: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002540272280






Bästa Rita.


Ska träffa Rita och Mi i mellan-d-agarna! =D

Håller fortfarande på skriver mitt privatliv, den berättelsen som jag vill dela med mig. Förlåt att den tar tid.

Men snälla skriv inte "Varför träffar du henne blabla" och massa elaka kommentarer. Jag träffar vem jag vill, och jag bryr mig inte om tusen tjejer vill ha mig. Jag lovade att aldrig bli som alla andra killar som är otrogna eller sviker och lämnar den man älskar. Kommer aldrig förlora mig själv. 

Mitt hjärta är troget till en kvinna, ingen annan tjej kan fånga mig.

Lots of Love
Truly Yours
- D.
Postat av: bella davis

söt bild:)

2011-12-25 @ 13:00:16
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: SVARA!!!!!

DU KAN VÄL SKRIVA OM DU KNULLA ME SLAMPAN ÅTMINSTONDE?????



DE FÖRTJÄNAR MAN VÄL VETA MR DEDE!!!!!!!!

2011-12-25 @ 13:29:41
Postat av: SVARA!!!!!

DU KAN VÄL SKRIVA OM DU KNULLA ME SLAMPAN ÅTMINSTONDE?????



DE FÖRTJÄNAR MAN VÄL VETA MR DEDE!!!!!!!!

2011-12-25 @ 13:29:57
Postat av: SVARA!!!!!

DU KAN VÄL SKRIVA OM DU KNULLA ME SLAMPAN ÅTMINSTONDE?????



DE FÖRTJÄNAR MAN VÄL VETA MR DEDE!!!!!!!!

2011-12-25 @ 13:29:59
Postat av: Anonym

DU KAN VÄL SVARA OM DU HADE SEX MED HENNE!!!!



ELLER?????? HON TRÅNADE JU OCH ÄLSKADE DIG SYNTES JU PÅ MSN-BILDEN MED HENNE!!



HADE NI SEX??? JA ELLER NEJ????

2011-12-25 @ 13:31:04
Postat av: FAN

SEN ÄR HON INTE PRECIS RÄTT TJEJ FÖR DIG!! DU SKA JU HA EN TJEJ SOM INTE BARA ÄR UTSEENDE!!!



VISST HON ÄR SNYGG!! MEN ÄR DET VIKTIGASTE DE???



D DU HAR JU SAGT ATT GIRLIE INTE HANDLAR OM UTSEENDE!!!!!

2011-12-25 @ 13:32:56
Postat av: yes

nu har jag lugnat ner mig lite hah förlåt för överfallen. sorry dede.



men jag hoppas du är ÄKTA tvärtimot många andra killar.



Va äkta och håll inte på med ALLA TJEJER...



Visst du kan få många tjejer men håll dig trogen till Girlie.



2011-12-25 @ 13:34:14
Postat av: yes

nu har jag lugnat ner mig lite hah förlåt för överfallen. sorry dede.



men jag hoppas du är ÄKTA tvärtimot många andra killar.



Va äkta och håll inte på med ALLA TJEJER...



Visst du kan få många tjejer men håll dig trogen till Girlie.



2011-12-25 @ 13:34:26
Postat av: Anonym

Kommer aldrig glömma alla gånger du hjälpt mig, att du ändrade hela mitt synsätt, att du gav mig hopp, att du väckte glöden i mig som jag haft sen liten. Det är sjukt hur jag aldrig träffat dig, aldrig sett dig... ändå är du den som förändrade min värld. Om det inte vore för dig hade jag inte kommit i kontakt med min känsligaste sida.

Så många nätter som jag låg uppe och grät och grät och bad och bad... och ställde en massa frågor. Hur jag bara kände mig ensammare desto mer människor som fanns runt mig.

Shit vad jag babblar... vet inte ens om du fattar vad jag skriver, men vet inte ens hur jag ska tacka dig. Brukade skriva här ganska så ofta förut, och brukade följa dig dagligen, verkligen varje dag! Jag följer dig fortfarande varje dag, även ifall jag inte är inne på datorn. Jag är med dig.

"För det var något som med mig hände..när en viss person gnistan i mig tände" ...Du finns med i många av mina texter. Tack för att du var min bästa vän när jag inte ens hade någon aning om hur mycket jag behövde en.

Det hela började med att jag skickade ett mail till dig, över 1 år sen och då var jag såå förvirrad, och jag var så rädd..rädd för att visa mig själv. Hade aldrig kommit nära en kille, hade inget o göra med att jag inte kunde få någon.. Utan att jag bara inte vågade, fanns alltid en mur runt mig. Men du skyddade mig...visade mig att jag inte skulle skadas.. Och jag är så glad över den rädslan jag hade tidigare. Att jag inte släppte in vem som helst.

Brukade ligga vaken om nätterna "Vem är du som har nyckeln till mitt hjärta?" och jag grät och grät för att det kändes som att jag inte kunde bli kär...Jag började väl känna så runt 14-årsåldern... Nu... 4 år senare.. Wow... Är så tacksam för allt jag fick gå igenom.. Allt har sin mening. Du mjukade upp mig... Jag har verkligen dig att tacka. Nu är jag tillsammans med en kille..Min kille. Ord kan inte förklara vad jag känner för honom.. Vi har ett så starkt band... Kan känna av hans existens.. Vet att det låter sjukt, men du om någon borde förstå, känner av när något dåligt hänt om honom..även ifall han befinner sig fööör långt bort. Oh.. Han är så trygg. Har skrivit många texter om honom... en av de avslutas med "Du har inte nyckeln till mitt hjärta, du är nyckeln till mitt hjärta". Han har inte fått se den än...är fortfarande lite rädd för att släppa in någon helt. Men ingen har kommit så nära som han, och han är så trygg. Min hjälte. Och jag vil bara dela med mig av glädjen, av tacksamheten..för jag hade aldrig kunnat uppleva allt det här om det inte vore för dig.

Kärlek är det vackraste som finns. Tack för att du var min vän när ingen annan visste varför jag mådde dåligt,varför jag inte kände att jag inte passade in, varför jag plågades dag in och dag ut.

Jag finns med dig hela vägen!

2011-12-25 @ 14:06:24
Postat av: Anonym

Har mailet framför mig..wow HAHAHAHAHA vaaa mobbad man kan vara ibland! Kolllaaaa "SHIT jag måste sluta skriva, fan vad skämmigt HAHAHAH slår vad om att det är ditt längsta mottagna mail,oh nej, jag är ingen stalker eller liknande för det! xD HAHAH börjar tycka synd om mig själv på riktigt, det var meningen att den här texten skulle sluta lååångt innan men sen flowa allt bara på xD Hoppas iaf verkligen på svar , fattar om du inte orkar läsa, du läste ju inte böcker ^^ men jag måste bara skicka, känner mig tvungen. Ha det så bra och fortsätt som du gör, önskar dig all lycka! :D<3"



Herregud vilken pain HAHAHAHAHA kan tänka mig att du tänkte OMMMMGGG käfteeen!?:O neeee skojaaaa, inga såna tankar om mig!Tack^^ Hahaha jättekänslig och seriös i första kommentaren och helt skrattglad nu... Det är bara för att jag är så rolig :$ Ha det bra! Vad kul du sitter säkert o tänker mmmm det DÄR mailet! Så det är mellan de 1000 identiska mailen..AAAA DUUUUUUUUUUUUUUU!

Aaaa du på sig själv! Okay SKA SLUTA SKRIVA Nuuuuu!



Eller?

HAAHAAAHAHA tänker så inte skriva namn(inte för att du skulle veta vem jag är ändå,alla har inte ett välkänt namn...eller en bokstav...Så D så!) Fatta du?;) Man kan tolka D på två sätt! Sådeså! Elllleeer Sååååååå D! Hahahaha tolka D på två sätt ^^ Okaaay HEJDÅ! Ta hand om dig



2011-12-25 @ 14:16:55
Postat av: Sveriges One Direction

Hej!

Har du någon slags beundran för det brittiska bandet One Direction, eller gillar du bara någon enstaka medlem? Besök i så fall min blogg om världens bästa band, http://sveonedirection.blogg.se/ Du kommer inte ångra dig ;)



Ha en fortsatt trevlig dag!

2011-12-25 @ 16:29:10
URL: http://sveonedirection.blogg.se/
Postat av: oohh guuud!

Rita är så snygg!! :)

2012-01-01 @ 21:55:12
Postat av: oohh guuud!

RITA ÄR VACKER!!!:)

2012-01-01 @ 21:56:17

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: