Starka funderingar på att lämna blogg.se



D.Dede tar farväl till en tjej och kanske till hela blogg.se




Har fått en viss känd kvinna efter mig och om jag skulle publicera hela hennes mejl skulle folk bli helt häpna.

Jag vet inte vad jag ska göra längre. Det känns som ingen kvinna verkligen förstår mina texter.


Fick en inbjudan igår om att komma på en kändisfest
Och även om det säkert var menat som en vänlig gest
Undrar jag varför du tjatar dagligen på msn och hotmail?
Du kan mingla hela natten och ta dina drinkar och cocktails

Jag kommer aldrig närvara och du kommer aldrig få mig...
Det känns som du vill förändra mig och skriva en framtid åt mig...
Men jag vill inte ha dig, du attraherar mig inte på något sätt...
Du borde börja tänka på vad du står för och ha självrespekt..

Och du borde förändra dig själv och inte spela något jag väntar på...
För du har ingen aning vem mitt hjärta älskar så...
Och du är inte hon och du har ingen jävla aning vad jag förväntar mig...
Faktum är att...jag kommer aldrig älska dig...

"Jag vill vara med dig i natt D när jag ser dig vet jag vad det är vara kär"...
Gumman. Sluta bara. Du förstår ingenting o det är därför jag tar farväl...

Du har ingen aning om vad jag är.

Det är dags för mig att lämna hela blogg.se och bara vara i fred...
Förstår verkligen ingen att jag bara vill ha Girlie? Även om jag inte vem Girlie är vet jag saker om henne som ingen kan imitera och spela för det finns saker jag aldrig kommer säga om henne. Som bara hon vet.

Kan ingen förstå att jag bara vill ha den obeskrivligt vackra Girlie. Ingen annan kvinna kan få mig. Det är därför jag är så svårfångad.

Alla stereotypa tjejer gör att jag inte orkar med blogg.se. och funderar på att göra det här till mitt sista inlägg.
Får bara fel människor efter mig som är helt galna och stereotypa.

Vem som skrev mejlet vet bara hon. Men det är en känd bloggerska.

Funderar på o visa upp hela hennes mejl här.

Just nu känner jag bara för o vara i fred och inte vara här.

Det är bättre jag lämnar. Och tar farväl.

Lots of love.
Truly.
- D.
Postat av: Izabelle

Nej, snälla sluta inte blogga. Du väljer ju helt själv, absolut. Men jag gillar din blogg och ditt sätt att skriva.

2011-08-16 @ 09:11:39
URL: http://izabellelindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äntligen.

Hejdå :)

2011-08-16 @ 11:56:28
Postat av: seilon

Yo D!



Älska henne, visa henne respekt, och värna om henne, men inte så som du älskar Girlie, byt inte ut Girlie, utan vänta på Girlie.



Vad jag menar är att vi alla är ett, vi är alla del av varandra och vi är alla kärlek, oänldigt villkorslös kärlek.



Alla har en motsatt aspekt, är man maskulin i grunden som den gnistan av livet man är inom ett ljusbaserat universum så har man en feminin motsats som är en närmast och vice versa.



Alla har en motsats som är skapad av en själv och som skapat en själv. När vi kom in i detta universumet som skapade något helt nytt i oändligheten så skapade vår oändliga essens två aspekter av sig, för vårt universum är dualistiskt i sin natur, ljus är en vågform och har därmed polaritet. Man/Kvinna, Du/Jag, sådana koncept finns inte i universum som inte är baserade på ljus, och detta universumet är det första att vara baserat på ljus och har gjort så oändligheten själv fastnat för det och blivit det och därmed oss alla :)



Girlie är din femina motsats, och endast hon kan du älska som du älskar henne. Ingen annan kan bli älskad som Girlie.



Denna kända bloggerska har även hon en motsats och det du kan göra D är att lära henne söka sin motsats, söka hennes andra hälft så som du söker din. Så älska henne men inte som Girlie, för endast Girlie kan bli älskad med all din oändliga kärlek, kärleken för andra må vara oändlig. Jag älskar dig D oändligt mycket, men jag älskar min Girlie oändligt mycket mer :) Don't be sad 'bout that bro! ;)



Peace, och en massa kärlek!!!



Och du, sprid kärlek och visdom, never stop!!



Glöm inte heller att det inte finns några människor som inte är värda vår kärlek, för alla är en aspekt av oss! Hur jobbigt det än är för mig att genom mitt jobb träffa hundratals personer som suger min energi så älskar jag dem ovillkorligt och oändligt. För alla är en aspekt av mig. Alla är vi aspekter av varandra och i vår oändlighet så är det just dem vi är vi ska vara, och snart kommer vi alla bli andligt medvetna. So keep spreadin' truth D!!

2011-08-16 @ 20:02:51
URL: http://www.seilon.org
Postat av: llawen

Jag måste bara fråga, men hur kan du lämna allt det du gjort här alla människor du ger nytt hopp? Bara pågrund utav en enda tjej? Låt henne få ha sina drömmar om något hon tror är hennes verklighet, alla kan inte förstå att den världen vi lever i inte ser ut som dom flesta tror att den gör.. Du kan inte ge upp, du har ju själv sagt att inget kan stoppa dig låt då inte henne stoppa dig var det lejon jag vet finns inut i dig! Du vet att alla dina läsare finns och stötar dig och ger dig utav sin styrka för att du ska kunna fortsätta. Du kommer hitta girle när rätt stund är inne, tills dess får du bara fortsätta att kämpa och hoppas om att fler människor ska öppna sina ögo och se den värld vi lever i idag! Jag vill inte se dig ge upp och jag tror inte nån annan vill se dig ge upp heller, du är vårat ljus här i världen som får andra att tro att det går att ändra att vi kan göra det tillsammans! Så sprid dina vingar och låt inget stoppa dig från att vara den du är för det är den du är som förändrar allting runt omkring oss andra och öppnar upp våra ögon.



Let the light shine on you and be everything that you are!



Kärlek

//llawen

2011-08-16 @ 21:55:21
URL: http://mmaluenda.blogg.se/
Postat av: love.

<3

2011-08-16 @ 22:10:30
Postat av: Anonym

<3

2011-08-16 @ 22:10:42
Postat av: Sandra

D.Dede!

Varför lämna blogg.se? Även om det är jobbigt nu kanske det blir bättre senare. " Bakom regnet, kommer solsken!" Var stark istället, du vet ju mycket väl att du klarar dig igenom allting och har en inre styrka ingen annan verkar ha.

Varför ge upp när du kommit så långt?

Varför släppa taget om en så fin blogg med så vackra texter att man näst intill dör lite inombords. Det vore ingen bra lösning på det hela.



Det ordnar sig och det gör de alltid i slutänden.

Låt ingen sådan där kvinna vinna över dig.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer heller. men det bästa vore om du stanna här.



/Sandra

2011-08-17 @ 06:15:28
URL: http://sandrakafka.blogg.se/
Postat av: atous

Ge inte upp min vän. Du har försökt så mycket, du har påverkat så mycket, du har lidit o riskerat o offrat så mycket för att rädda oss andra, för att få oss att förstå... för att visa oss vem vi är, vad som är viktigt och vem du är.

Du va den som lärde mig att uppskatta de svåra perioderna i livet, en period i mitt liv gick allting bara neråt, allt var så jobbigt...men jag hade en kraft inom mig som jag aldrig tidigare känt...en röst som talade om för mig att allt det här har en underbar handling och att jag bara kommer bli starkare av det här. Det fanns inte en dag då jag inte läste dina texter, varje dag, fanns du där...för att påminna mig om att jag klarar mig. DU fick mig att sakta sakta börja bryta med saker som tidigare hade varit "jag"... Du förändrade mig. Precis som du förändrat såå många andra som läser din blogg eller som bara har fått ta del av din kärlek.

Det här är inget nytt, det har alltid funnits tjejer runt dig som inte förstår dig på riktigt, tjejer som är galna i dig pga hur du ser ut, eller din kärlek till Girlie. Men ge inte upp hoppet!

De tjejerna...jag menar, det är synd. De vill också ha den äkta kärleken från en kille, förstår du? Det är därför du inte får ge upp! Du måste hjälpa de också! De, den dagen du slutar tro o hoppas, är den dagen din dröm dör ut...Fortsätt som du gjort hittills! Tänk på allt det bra, för din existens o dina ord har inspirerat och påverkat människor... Och jag tycker DET är värt att stå ut med de här tjejerna för.

Jag hoppas verkligen inte du slutar, det här är enda stället jag kan rymma till och fyllas med liv igen... Du har jättestor påverkan på mig och mitt liv, när jag inte läser dina texter på ett långt tag är hela jag frånvarande. Men du gör som du vill, allting är väl menat.

Ha det så bra!

2011-08-17 @ 10:51:31
Postat av: nathalir

bra för du och dina texter suger :)

2011-08-17 @ 17:25:23
Postat av: amanda

Försvinn aldrig :(

2011-08-17 @ 17:25:45
Postat av: amanda

Försvinn aldrig :(

2011-08-17 @ 17:25:53
Postat av: Anonym

vem är du osams med?

2011-08-17 @ 17:42:06
Postat av: Anonym

är det paow du är osams med??

2011-08-17 @ 17:42:19
Postat av: Anonym

vems är mejlet? visa de! kärlek börjar med bråk.

2011-08-17 @ 17:42:40
Postat av: hahahaha

kärlek börjar med bråk hahaha

2011-08-17 @ 17:42:51
Postat av: Jonas

Förstår precis hur du känner dig

2011-08-18 @ 23:28:31
URL: http://www.tekniskallservice.se/
Postat av: Anonym

Hej Dede, ville bara säga att du MÅSTE se The arrivals, den finns på youtube med svensk text!

2011-08-19 @ 21:47:00
Postat av: petra

HEEEJ:) är du ihop med jenny?

2011-08-20 @ 10:03:28
Postat av: petra

svara gärna:P

2011-08-20 @ 10:03:41
Postat av: sandra

vore urtråkigt om du lämna de :( du är den enda bloggen ja gillar o läsa dede!

2011-08-20 @ 20:25:44
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Diana

Säger som alla andra. Ge inte upp! Du vet redan att du kommer hitta henne nån gång så varför ge upp? Ditt mål är att finna denna Girlie och mål är till för att kämpa för. Ha tålamod. Önskar dig lycka till! :D

2011-08-22 @ 22:15:34
URL: http://dianavinqvist.devote.se
Postat av: Anonym

men jag är girlie!!!

2011-08-22 @ 23:04:04
Postat av: Anonym

men jag är girlie!!!

2011-08-22 @ 23:04:15
Postat av: hur ser hon ut då??

eeh D kan du inte skriva hur hon ser ut ?? girlie allså??

2011-08-22 @ 23:05:25
Postat av: Anonym

jag har följt din blogg väldigt länge nu, och jag tycker om dig, därför tar det lite emot att skriva detta men jag måste. hur jävla mesig är du seriöst om du ska sluta blogga bara för att en tjej bjöd ut dig!? du säger "åh, inget stoppar mig, jag är dede", men nejnej, du kan ju stoppas hur enkelt som helst! hade jag bara skrivit ett mail till dig där jag fjäskar lite och bjuder ut dig, så kanske du slutar? uppenbarligen menar du inte allvar med dina revolutionsideér eftersom du ínte har styrkan att ens fortsätta bara en korkad tjej visar intresse för dig! jag tycker om dig dede, det gör jag verkligen, men du måste skärpa dig för du har verkligen gjort mig sur! om du är så otrolig som du säger får du fan ta och visa det!

2011-08-24 @ 16:42:56
Postat av: Fiia

Sluta aldrig tro, för sån person är du inte.

Du klara detta, vi vet de och de vet du säkert själv med.

Bara glöm allt och tänk på framtiden.

Försök iaf.

2011-08-29 @ 11:33:10
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

Vill du bli länkad på min blogg? - Kika in. Lätt som en plätt till nya läsare! Kram på dig.

2011-08-29 @ 21:23:27
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: