Det är mitt fel om du dör.





Det är mitt fel om du dör.

Nu ligger du på en sjukhusäng pga att de som hände mellan os när vi gick skilda vägar...Ditt hjärta blöder av sorg för allt som hände mellan oss...
Jag vet inte på vilket sjukhus du ligger så jag kan inte ta kontakt med dig.

Jag dör inombords nu och jag tror jag själv kommer dö nu.

Så låt mig bara vara och dö i fred...

För jag har inget mer o ge...

Isåfall blir det här mina sista ord till dig på jorden...

Jag älskar dig för den du är.

Kärlek
Truly Yours
- D.
Postat av: M

kämpa Dede! du är stark! dö inte!

kärlek/ M

2011-08-26 @ 22:14:19
Postat av: Justanother15yearsoldgirl

Du vet inte vad du pratar om.. Du vet inte.. Ifall det verkligen var girlie, skulle detta aldrig hända. Ifall detta verkligen var girlie, skulle detta inlägget inte exsistera.. Det skulle vara ett annat inlägg, om hur lycklig du är.. Alltså jag förstår mig inte på dig. Du säger att du är annorlunda... Är du verkligen det Daniel?



Jag må vara 15 år, jag må vara ung. Men jag vet vad jag går igenom just nu.. Jag vet vad jag håller på med. 20 Juni reste jag till mitt hemland. Jag träffade mina underbara kusiner. Vi hade kul och helt enklet var en familj. Men sen träffade jag en kille.. En speciell... En som jag visste var menad för mig. Vi blev ihop..i smyg. Den 2 augusti var jag tvungen att lämna mitt hemland. Lämna mina kusiner. Lämna min kille... Mitt hjärta krossades.. Men jag visste att jag skulle tillbaka dit om ett eller två år. Vi har fortfarande kontakt idag ( Jag och min kille) via mobilen och msn. I varje sms skriver han jag älskar dig på 3 olika språk och sen så skriver han hur mycket jag betyder för honom. Det får mig att orka.. att orka gå framåt. För vi är just nu halva jordklotet från varandra. Men jag vet att vi kommer träffas. Vi kommer göra det. Han lovade det. Och jag vet det. Jag kände mig helt enkelt mera hemma där än här. Trots att jag föddes i sverige och har levt hela mitt liv här, men jag har självklart besökt mitt hemland vartannat år under sommarlovet. Varje gång jag lämnar landet får jag ont i hjärtat. Att lämna mina kusiner..mitt folk.. Jag var mig själv där, alla såg mig med ett leende på tänderna hela tiden. Jag var omringad av folk jag älskar, och de älskade mig. Det är svårt att beskriva saknanden och känslorna i ord. Skulle jag göra det skulle det kräva minst en miljontals papper och ändå skulle jag inte vara färdig. Detta är bara en liten del av mitt liv. Mitt hjärta.



Så gör det du vill göra, vill du ge upp eller fortsätta..? Ditt val. Men tänk på att livet har myckeet kvar att ge.. vill du missa det?

2011-08-26 @ 22:43:53
Postat av: Justanother15yearsoldgirl

glömde skriva min epost adress... ifall du kanske bestämmer dig för att svara tillbaka? och ja, det var jag som skrev inlägget om hur jag känner mig när jag är utan mina kusiner och kille som är halva jordklotet bort.. ( radera detta inlägget , ville bara ge dig min epostadress)

2011-08-26 @ 22:46:16
Postat av: Anonym

Du har letat efter Girlie hur länge som helst. Go out and fight, för i helvete! Du är ju ett lejon, du kan bli sårad men inte bekämpas.

Du sa en gång att rädda världen kommer före Girlie. Kom ihåg vem du är, varför du vill ha Girlie och kämpa för det.

2011-08-27 @ 23:03:12
Postat av: NEJ.

VÅGA INTE GE UPP.

DU HAR RÄDDAT BÅDE MITT OCH MÅNGA ANDRAS LIV, DU KAN INTE GE UPP.

DU KAN RÄDDA HENNE, MEN VÅGA INTE GE UPP.

2011-08-28 @ 15:46:04
Postat av: Anonym

Dede vad hände med att vara stark alla dör någongång jo jag vet hårda ord men livet går vidare och jag tror inte personen som är döende/ dött vill att man ska va ledsen och vilja förstöra sitt liv. Lev för hennes skull. Jag vet inte vad som har hänt med henne men jag hoppas hoppas att hon på något sätt lever lite längre eller klarar sig! men snälla dede gör inte dehär till dig själv du sårar bara dig mer och alla dom i din närhet du får inte glömma dom i din närhet! hur de andra lider av att se dig sådär. Och det är INTE ditt fel absolut inte! varför ska det vara de för? sätt inte skulden på dig själv, det sårar bara mer! jag vet hur det känns eller visste(jag tror inte man vet riktigt känslan när det händer någon även om man upplevt känslan tidigare)(hoppas du förstod vad jag menade) men dede du ska inte vara ensam nu det är just nu du måste ha din familj och vänner i din närhet umgås med dom även om du är sårad så känner du dig älskad,för det är du! och du är inte ensam och det är enkelt att prata med nån nära kompis. Dede jag vet att du klarar dehär jag tror på dig. Btw om du vet vart hon bor kan man ju kolla sjukhusen i närheten.

2011-08-28 @ 23:10:34
Postat av: Remmie

sorligt :c



väldigt fin blogg. <3

2011-08-29 @ 18:57:32
URL: http://razorblade.webblogg.se/
Postat av: Sara

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)

2011-08-29 @ 20:46:31
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Emm

hänt något skoj idag? (:



fin fläta btw!

kram

2011-08-29 @ 21:10:44
URL: http://kllockren.blogg.se/
Postat av: Lol

Fast roligt att du skriver om sista meningen :)

Hann ändra dig på bara några timmar?

hahaha

2011-08-30 @ 15:52:38
Postat av: Malin

Cool blogg :D

2011-08-30 @ 20:24:19
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ah men gud så fint alltihop i detta inlägg!

2011-08-30 @ 20:45:45
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: Annellisaa

fin text

2011-11-29 @ 10:52:47
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: sanes

hi! wonderful blog.

2012-05-04 @ 10:37:57
URL: http://www.rcdpinternationalvolunteer.org
Postat av: Anonym

Om du läser det här, glöm inte hur otrolig, vacker och speciell du är. Du är mer älskad än du någonsin kan ana. Du förtjänar all världens lycka. Och när du du uppnår ditt innersta hjärtas essens och själs syften kan ingenting i denna värld stoppa dig. Fortsätt kämpa! Du klarar det!

2014-05-08 @ 15:52:35

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: