Dede&Sara Bill - Bara vänner.




D.Dede och Sara Bill - Bara vänner. Sanningen.




Okey.

Dags o säga sanningen.

Så ingen behöver spekulera mer.

Vi råkade träffas och ingen av oss var i en relation just då. Och det enda som hände var att hon låg på mitt bröst och vi pratade om allt möjligt.

Jag visade henne lite övernaturliga saker då som fick Sara och häpna. Men jag bad henne att inte berätta för någon.

Innan detta hände hade jag fått höra väldigt fina o vackra smickrande komplimanger från henne, om vad hon tyckte om mig, mina texter, mina ögon. Jag känner en del av hennes vänner med o de sa att jag var en drömkille och flummade helt allmänt när jag träffa dem.

Jag har inte ett ont ord att säga om henne. Hon har en mycket känsligare sida än vad någon säger eller visar. Hon är sårbar, fin tjej. Och just då kunde de gått längre än det som hände eller snarare inte hände. Men jag ville inte ta några fördelar då hon var ganska sårad i det skedet med av sitt liv. Jag tror de är därför vi har så ömsesidig respekt för varandra.

Men hon och jag är väldigt olika. Hon är absolut inte Girlie som någon var dum nog o skrev.

Och jag har lovat mitt hjärta till Girlie som alla vet.

För jag behöver inte stereotypa tjejer.


Sara Bill är inte Girlie!

Jag skulle aldrig välja det för när alla stereotypa drömmar slår in - allt man önskat sig i sitt stereotypa liv. När man har allt de o matat sin girighet - kommer det kännas som hjärtat inte är fulländat. Hur kan de vara de när man fått "allt?"

För de var bara stereotypa drömmar. Plastiga drömmar. Inte själsliga, innerliga drömmar. Inte de som ditt hjärta alltid strävade efter.

Så när du får allt i de stereotypa livet kommer du lämna det stereotypa livet och hitta den drömmen som var ostereotyp, osystematiskt, villkorlöst vacker.

Det är dock så här sagor börjar. Vi måste gå igenom de stereotypa för att förstå hur värdefullt de ostereotypa är.

Och när vi hittar de ostereotypa, osystematiska fulländas hjärtat fullständigt.



Då kommer dina glädjetårar och då kommer de obeskrivliga.
Det obeskrivliga finns inte i den stereotypa världen. De är därför de känns som nått fattas hur mycket man än får av de sterotypa.

Och den känslan o den lyckan i den osterotypa världen den glädjen kan inte beskrivas med ord. Den fulländar en i total lycka. Den går inte förklara =D Men de är riktig lycka och riktig kärlek.

Så därför gav mitt hjärta ut sig på en dröm, inte för att hitta de systematiskt "attraktiva" utan nånting mer. Nånting obeskrivligt, villkorslöst vackert som fulländar mig mer än någon annan kvinna kan göra.

Det är därför Girlie letar efter D.

Det är därför Girlie är världens vackraste i mina ögon. För hennes empati, kärlek, villkorslöshet, förståelse fulländar mig på en nivå jag inte ens kunnat drömma om.

Det är då D blir oövervinnerlig.

Så jag var tvungen att bli ostereotyp, att gå utanför systemets gränser, upptäcka min styrka..

Det är endast då man blir innerligt lycklig...

Det är det min själsliga essens även fast de känns ovanligt att en kille kan skriva så.

Jag ville bli en dröm. För Girlies skull. För världens skull.

Att bli allt mitt hjärta drömt om. Älskat på ett obeskrivligt ojordiskt villkorslöst plan där känslan är de obeskrivliga...

O nånstans i denna värld finns Girlie.

Och när vi ses mellan 4 ögon så blev de som jag skrev.


Hur ska jag beskriva me ord; kärlek o all känsla
Som gnistrar mellan våra ögon och får världen att antända
Det känns som stjärnorna blixtrar; världen exploderar...
När jag ser i dina ögon och låter själen exponeras...

Och sen ska vi gifta oss på en sandstrand långt bort härifrån...

Oh cant wait! =D Can you? =D

Jag älskar dig villkorslöst, gränslöst, Girlie...

O jag är bara din.

Kärlek
Truly Yours, and only yours.
/ - D.
Postat av: Hoosse

niice tjej!

2011-04-12 @ 11:19:47
Postat av: kanskegirlie

vaa braa!!:)

2011-04-12 @ 14:53:33
Postat av: kanskegirlie

vaa braa!!:)

2011-04-12 @ 14:53:56
Postat av: juulia 97

hänDe de ingenting DeDE är Du säker på De? <3

2011-04-12 @ 16:19:30
Postat av: elina

Trodde nästan de. Att Sara Bill inte var girlie!

Inte din smak D och absolut inte världens vackraste..

2011-04-12 @ 18:01:19
URL: http://elinapettersson.bilddagboken.se
Postat av: elina

Trodde nästan de. Att Sara Bill inte var girlie!

Inte din smak D och absolut inte världens vackraste..

2011-04-12 @ 18:01:22
URL: http://elinapettersson.bilddagboken.se
Postat av: miss bill fan

asså ja trodde hon var girlie:O:



Sara är SNYGG JU DEDE!!!

2011-04-12 @ 20:18:06
Postat av: miss bill fan

Sara är SNYGG!!! <3

2011-04-12 @ 20:19:01
Postat av: emma

var ni tillsammans nångång?

2011-04-12 @ 22:15:59
Postat av: just saying.

tycker inte hon är en tjej för dig så de var bra att du gjorde de val du gjorde <3

2011-04-12 @ 22:17:02
Postat av: Anonym

bra att du inte valde henne Dede!!

2011-04-12 @ 22:17:33
Postat av: missy

Sara är vacker, men kul att ni är vänner bara hehe

2011-04-12 @ 22:29:38
URL: http://imflyyournot.bilddagboken.se
Postat av: sandra

Aw! Men de är nog bäst så om du känner så Dede.



Girlie är ju nånting speciellt o annorlunda med.

2011-04-12 @ 22:33:12
URL: http://sandrawww.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: