Mycket i min värlD och jag älskar De.





Hey alla!

De gick bra på matchen igår, och vi vann! Jag gjorde dock inget mål men de ser bättre och bättre ut i vårat spel. Och jag blir starkare för varje dag! Helt otroligt att de kan gå uppåt så mycket som de gör trots att de mentalt varit jobbigt.

Jag har fått massa mejl från er om kostråd osv och att ni vill ha livscoaching/personlig träning från mig - och jag kommer svara er alla o hjälpa alla. Jag ska bara gå igenom alla mejl!

Förövrigt får jag många frågor om Girlie. Och ni kan läsa i "Allt om D.Dede" om frågor om Girlie.
Och även texterna om Girlie.
Självklart svarar jag inte på alla frågor då jag inte vill avslöja för mycket så att nån ska imitera henne för o fånga mig. Det är tyvärr väldigt många tjejer som beter sig så.

Så i morrn tänkte jag ta ett djupt känsligt inlägg o rensa tankarna o jag vet att ni läsare gillar det. Även övernaturligt tema kommer upp.

Massa kärlek till er!
Nattii så hörs vi i morrn!

Kärlek
Truly Yours
/ - D.

Postat av: ?

va säger matilda om att hon aldrig var girlie?

2011-04-05 @ 19:27:07
Postat av: Camilla

hur länge var du och matilda ihop??

2011-04-05 @ 20:14:53
Postat av: Camilla

o varför tog de slut mellan dig o matilda?? ursäkta har varit bortrest så missat.

2011-04-05 @ 20:15:16
Postat av: Rainbow

<3

2011-04-05 @ 22:20:28
URL: http://www.theosera.com/
Postat av: juulia 97

Bra att de går bra för dig (: viktigaste är inte målen utan att man känner att man blir bättre.

2011-04-05 @ 22:24:03
Postat av: ..

dede jag har ett problem de är så att jag gått upp i vikt jättemyyckt för att ja tröstäter för blir mobbad i skolan av idioter som är heltt tröögsaa i skallen va ska ja göra för o bli av med vikten.jag kan inte sluta äta de är det enda jag vill när jag mår dåligt!!!!

2011-04-05 @ 22:35:08
Postat av: elina

läste nyss Dede&Girlie texten om 2012 :) WOW!!!

du är min nya hero lr va man ska säga:) helt otroligt vacker äru D!!

2011-04-05 @ 23:52:59
URL: http://elinapettersson.bilddagboken.se
Postat av: elina

läste nyss Dede&Girlie texten om 2012 :) WOW!!!

du är min nya hero lr va man ska säga:) helt otroligt vacker äru D!!

2011-04-05 @ 23:53:05
URL: http://elinapettersson.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

<3

2011-04-06 @ 18:14:41

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: