Dede presentation - intervju!




En presentation om Dede kommer idag och vad bloggens syfte och mål är. För alla nya läsare eftersom bloggen ökar varje dag.

Dede intervju!








Hejsan Dede!

Om du fick beskriva dig själv Dede?
Damn, jag tycker det är oerhört svårt att beskriva sig själv! Det är så mycket inom mig så jag kan inte kategorisera mig. Jag är allt-i-ett skulle jag nog säga =D En revolutionär i hela mitt hjärta som vill revolutionera världen.

Vad är skillnaden mellan Dede och Daniel?
Ja är ju fotbollspelare, revolutionär och rapartist. Och mest är det fotbollen som gäller just nu men Daniel är ju mer mitt stereotypa jag som fotbollspelare och lagkapten och den populära killen. Det är min stereotyp, den stereotypa masken vi alla har på medan Dede är revolutionären inom mig som vill mer än att vara en produkt av ett sjukt samhälle. Daniel är mitt yttre, Dede är mitt inre.

Vad har du för egenskaper?
Jag är väldigt lättsam, social och empatisk! Säger alltid mina åsikter och blandar oftast de med charm och är rolig! Kan även vara väldigt allvarlig men kan bli helt flippad och craaaaZZZy! =D Det är för att om man skulle gå runt o va allvarlig hela tiden om hur världen ser ut skulle man förstöra sig själv. Så ja, det finns en hel värld inom mig och jag gör saker framför allt från hela mitt hjärta.

Du har skrivit mycket om att alla följer normen kan du utveckla det?
Vi tar på fakeleendet. Vi läser tidningen. Jobba, skola, äta, somna. Samma karusell. Och hur mycket materialism vi än får söker vårart hjärta något mer. Alla vill nå högst. Alla söker en känsla i en materialistisk värld men hittar den inte.

Vi har alla en mask i samhället. Vi är som rollfigurer i ett system och det är vi som upprätthåller normsahällets system. Istället borde vi människor vara självständiga, ostereotypa om världen ska förändras till en bättre plats. Alla stereotypa dialoger  "Ja vädret är fint idag, jo allt är bra med mig" även fast när man inte mår bra. Vi behöver slänga oss av alla stereotypa skal och vara oss själva.




"Vi har alla på oss stereotypa masker som gör att vi upprätthåller normsamhället. Vi behöver gå ut ur våra stereotypa skal och låta vår generation tala från hjärtat, då kan vårt synsätt medvetandegöra och förändra världen."





Du skriver mycket om att du en dag vill träffa dina riktiga föräldrar som du aldrig har träffat?

Ingen vet vem vilka mina föräldrar är. Det är väldigt dramatiskt och jag är inte redo att öppna mig än för exakt allt som hänt. Men ingen vet vilka mina föräldrar är.

Det har varit annorlunda att växa upp utan sin riktiga mamma och pappa. De är en del av allt det här jag skriver. Det är de som gett mig den gåvan bland annat även om det är flera faktorer.


Du skriver även mycket om de övernaturliga, vad är dina åsikter om de?
Det övernaturliga är fullt naturligt. Jag vill inte bara säga det utan bevisa det. Om vi lär oss om de övernaturliga och det blir common sense, så förändras vårt synsätt och jag tror att om vi lyfter fram vår spirituella sida så avtar vår materialistiska sida. Folk lever i ohälsa och är deprimerade, jag tror alla måste arbeta med sig själv, och den övernaturliga och spirituella gåvan finns inom alla.

Det är spännande! (: O du säger att alla har de inom sig?
Japp, den här gåvan finns inom alla! Alla har storhet inom sig. Det gäller bara utveckla sig själv och inte fastna i en kapitalistisk materialistisk värld och bli som Kissie. Redan när jag var 4-5 förstod jag saker och universiella lagar men jag kunde ju inte berätta det för mina vänner och fotbollskompisar? Men jag förstod att de var från mina riktiga föräldrar.

Vad är målet med Dedeprivat?
Till skillnad från många andra skriver jag inte för kändiskap eller pengar. Jag vill förändra världen. Jag vill verkligen inte ha nånting av någon. Bara att folk börjar förändra nu i slutet av denna tid.
Dedeprivat är i grund och botten att stärka alla, få kunskap och växa som människa.
Det kommer bli overkligt och OBESRKLIVGT äventyr för alla som läser Dedeprivat! =D Det kommer vara helt obeskrivligt. Det går inte förklara.

Du skriver mycket om att man måste hjälpa alla hur menar du?
Yeee, alla måste börja hjälpa alla och alla måste börja förändra. Jag har påverkat hundratusentals människor och även hjälpt människor som har det svårt, speciellt fattiga och hemlösa.

Jag har bjudit ätit med hemlösa personer på resturang. Jag har gett pengar till de fattiga. Helst av allt skulle jag vilja bli en mänsklig Robin Hood och fördela pengar och mat för alla. Och det tänker jag fortsätta med!







Jag har lovat att bli en personlig superhjälte för alla!

Så alla som läser nu så lovar jag att hjälpa er! =D
'
Du har just nu en helt egen personlig superhjälte!

Allting har växt otroligt kring mig. Och jag vet att en revolution kommer.
För människor har fått nog av detta kapitalistiska giriga system.

Det kommer hända helt overkliga saker i slutet av vår tid. Och jag ska förklara det mer och mer.

De här blir ditt livs livsäventyr för att förstå varför vi är här på jorden vilket inte ens många vet om. Och alla som hittat hit har gjort de för en anledning, pure destiny!

Var med nu på helt overkliga och obeskrivliga saker på Dedeprivat!

Det går inte förklara, för de kommer vara helt otroligt...

The world will never be the same...

Förvänta dig ett helt obeskrivligt äventyr nu på Dedeprivat!

Gurantee that.

Kärlek
/ - D.

Läs mer och ställ fler frågor här till Dede som du själv vill veta:
http://dedeprivat.blogg.se/2009/may/utkast-dede-vecka-pa.html
Postat av: Lilo

Svar: Jag har inte sagt något om läkare.. Det är en stor skillnad på Bma och läkare. Du behöver en medicin utbildning innan du uttrycker dig om detta.



Och kolhydrater är bra till en viss mängd och alla ska ha i sig olika mängder. Man kan inte förvänta sig att tidningarna ska mäta upp för var och en. Det tar för lång tid och då är man naiv.



Ditt sätt är fortfarande att propagera andra, skillnaden mellan staten och dig är att du har mindre makt.



2010-09-24 @ 16:12:43
URL: http://ladyrice.blogg.se/
Postat av: Gina

:) <333

2010-09-24 @ 17:30:39
Postat av: victoria

Det är tur att en kille som du finns Dede :) <3

2010-09-24 @ 19:49:26
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

älskar dedede<3

2010-09-24 @ 21:40:59
Postat av: kanskegirlie

vad betyder medvetandeögra?

2010-09-24 @ 21:41:20
Postat av: jenny

Grymt roliga och bra svar :)

2010-09-24 @ 21:55:32
URL: http://jennynylander.blogg.se/
Postat av: carro

Diggar dina svar :) bara du som kan komma på såna svar DeDe! :)



Your amazing! Sveriges mest otroligaste kille, eller aah världens :D

2010-09-24 @ 22:31:26
URL: http://carrostyle.blogg.se/
Postat av: carro

läget annars DeDe?

2010-09-24 @ 22:32:01
URL: http://carrostyle.blogg.se/
Postat av: madde

Hoppas du får träffa dina föräldrar Dede!!!<3

2010-09-24 @ 23:00:05
Postat av: Anonym

<333333333333

2010-09-24 @ 23:02:42
Postat av: mirela

Älskar alla svar!!! :)



och jag menar ALLA SVAR!!!! :)



BÄST DEDE!!! FINASDE!!

2010-09-24 @ 23:29:06
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: mirela

Älskar alla svar!!! :)



och jag menar ALLA SVAR!!!! :)<3



BÄST DEDE!!! FINASDE!!

2010-09-24 @ 23:29:40
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: mirela

Puss Dede <3

2010-09-24 @ 23:29:59
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förstår ändå inte vrf du vill träffa din riktiga föräldrar.. för mig är en mamma nån som är som en mamma, inte gener om du fattar.

2010-09-25 @ 21:14:23
Postat av: D.Dede

Anonym /



Det är ett beslut jag själv bara kan ta, men håller med dig om gener. Och samtidigt vet du inte allt bakom det.



Kärlek

/ - D.

2010-09-26 @ 01:21:12
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Tjaa hur är din söndag ?



//liindblaads

2010-09-26 @ 16:21:51
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Lilo //



Jag respekterar din ståndpunkt men jag är inte av samma åsikt som dig. Läkemedelindustrin är otroligt smutsig och enbart för att man lär sig om medicin så är det fortfarande vinklade studier från deras intressen. Tycker du måste ha öppnare syn och vidga den och även titta från andra sidan för att förstå. Du kan börja med att se "Sicko" med Michael Moore och sen återkomma efter du sett den.



Kärlek

/ - D.

2010-09-27 @ 22:12:38
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: