Ingen läsarträff!



Ingen läsaträff i dag med en av Dedeprivats läsare.




Hey alla!

Nyss hemma från fotbollsmatchen, gjorde 2 mål! Känner att jag blivit starkare ju längre säsongen gått! Det känns riiktigt bra! O har finslipat på småsaker med och förbättrat mitt spel.

Skulle ha läsarträff idag
med denna tjej som gått igenom väldigt mycket och ringde upp mig en dag och verkligen ville träffa mig, men det har blivit tight med schemat o hänt en del.

OBS, viktigt. Det är en läsarträff, ingen dejt!

Även fast hon skrivit på sin blogg att hon är kär i mig och önskar vara Girlie.
För en del har skrivit saker om henne men jag lyssnar inte på rykten. Jag har sagt att alla mina läsare har en personlig superhjälte! Så jag hoppas ni förstår mina läsare. Det är ingen dejt även om hon gillar mig väldigt mycket.

Det kommer mer om detta sen ikväll eller i morgon i och med veckans kommentar.

Kärlek
/ - D.

P.S Läsarträffen med henne blir nästa helg, då kan ni läsare läsa om den. ALLTING FRÅN LÄSATRÄFFEN KOMMER UPP HÄR PÅ DEDEPRIVAT! CANT WAIT CAN WE? =D D.S

Vad kommer hända?

Postat av: Anonym

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg



http://smekizz.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html#comment



Http://smekizz.blogg.se

2010-09-26 @ 18:55:34
Postat av: Anonym

Skitbraaa hemsida!:O

http://www.illuminati-news.com/black-pope1.htm

2010-09-26 @ 21:12:54
Postat av: Fiia

säkert härligt att göra mål ;).



2010-09-26 @ 22:42:02
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: rosse ;d

Shululu ;)

ehm, jag har typ nästan precis börjat läsa din blogg, och jag älskar den! Den är la skön.. Hur som helst, kan inte du ladda upp en bild på dig? (a)

alla yrar ju om att du är sjukt snygg osv, skulle va trevlans och se ifall det stämde, liksom! (a)

aja, tacksam för svar! ♥

2010-09-27 @ 02:50:51
URL: http://rosseforsure.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

är hon girlie??

2010-09-27 @ 08:54:14
Postat av: kanskegirlie

eller ser du bara henne som en läsare??

2010-09-27 @ 08:54:32
Postat av: H

DU ÄR MITT ALLT!!! <3

2010-09-27 @ 09:24:09
Postat av: victoria

ooh va kul med läsarträff:) hoppas du kan ha en större sen!!!



Tycker de är gulligt av dig att svara henne och hjälpa henne! Inte många som gjort det:)<3

2010-09-27 @ 09:38:33
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: CAMILLA

Man ska inte lyssna på rykten!!

2010-09-27 @ 09:40:45
Postat av: CAMILLA

Så de är bra menar jag att man inte dömer en människa!!

2010-09-27 @ 09:41:01
Postat av: Anonym

hon är nog inte girlie , satsa på en annan tjej.

2010-09-27 @ 09:55:11
Postat av: lina

tänk ifall hon skulle vara girlie :)

det kan du inte veta rakt av väl?

2010-09-27 @ 14:56:06
URL: http://anotherteenblog.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaah shiit vad patetiskt att ni ska träffas...

2010-10-04 @ 23:08:35

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: