Hur kunde jag vara så jävla dum!?



Hänt saker som gör att jag är otroligt besviken.





Jag tänkte skriva världens positivaste otroligaste inlägg...


Men nu fick jag reda på saker...och jag är besviken...
Samtidigt så hjärtkrossad att jag måste släppa allt.

De är väl de här som är meningen, att jag måste verkligen bryta bandet och lämna allt....
Varför måste de vara så svårt?

Jag kommer skriva två verser i morrn, den ena positiva som jag kände inna 20:00 idag och den andra negativa - det jag kände efteråt.

Jag...kan inte...nej. Jag ger aldrig någon 2 chanser.
Är det farväl så är de farväl.


Hur kunde jag vara så dum!?

P.S Känsliga läsare och unga läsare, ska inte läsa Dedeprivat i morrn och veckans text. Håll för ögonen. D.S

UPPDATERAD.





Villkorlös vacker lycka eller stereotyp beteende och olycklig?




Villkorslös lycka...


Du...Vet du hur vacker du är? Vet du hur många gånger jag vill säga de?
Vill inte bara ge dig stereotypa komplimanger om att du är min älskade...
För kärlek handlar om aktion och inte bara vackra ord...
Att berätta att du är Girlie i mina texter...hur ska jag förklara o berätta alltihop?

För hur berättar man för någon att du är den vackraste kvinnan i världen?
För jag har sett dina tårar falla och nu vill ja se dina ögon skimra av glädje...
Hur ska jag säga att du är speciell och att jag vill rädda dig...
Det är ju inget vanligt kärlekssförhållande "blabla baaaby jag älskar dig"..

O nästa dag har man en ny, jordiska relationer kantras av lögner och bråk...
Nej jag vill se dig lycklig och jag vill rädda dig...och låta dina drömmar och mål...
Besannas...för jag vet att riktig innerlig kärlek kan göra att man förvandlas...
Men kommer jag nånsin hitta dig? Kommer vi nånsin få va tillsammans?



Stereotypt beteende och olycklig..

Jag lovade mig själv att jag aldrig skulle falla för nått stereotypt och plastaktigt...
Orka besvara er konstruktivt!? FFFFFFFuck allting!
Jag har skrivit så tydligt om allt om Girlie, och jag lovade att vara stark!
Jag måste våga vänta och hålla mitt löfte om vad jag sagt...

Oh jag bryr inte om alla tjejer och rykten...
Men när folk säger "Jag är Girlie" och sen ljuger sliter det mig i stycken...
Kommer hem till mig, mina fotbollsmatcher och ringer på dolt nummer
Förstår du inte? Du gör dig bara till åtlöje!

En del undrar om jag kommer orka hålla mitt löfte
Lova att aldrig sälja ut mitt hjärta o alla känslor jag har inom bröstet...
Bli stereotyp och robotisk... Fuuck that. Jag tänker aldrig bli som er...
Som er Kissie's&Paow's, stereotypa tjejer kan aldrig få D!

För jag behöver inte pengar och kvinnor...jag behöver bara kärlek från en enda person...
Fuck dig&bloggawards! Jag tänker förändra världen och skapa revolution...
O har de visat sig att du är en av dem? Då är vår framtid frostig...
Allt läggs på is och du kommer aldrig få mig....aldrig nånsin...!



Nu måste jag vara starkare än nånsin.
Trots alla som är runt mig o allt som händer mig...

Jag kan göra den här resan ensam om jag behöver...
Så länge mitt hjärta aldrig blir kallt som ditt...

Kärlek
/ - D .
Girlie hitta mig innan mitt hjärta slutar pulsera o fångas av en stereotyp kall värld.

Postat av: carrie

men snälla nååååånnn. dede, bli den gamla dede igen?

2010-09-30 @ 20:47:16
Postat av: Anonym

kul..

hade inte spanat in din blogg på ett litet tag.. och idag så lyssnade jag på låten du har först nu... och så går jag in på din blogg såå haru den :o

2010-10-01 @ 00:32:21
Postat av: mia

Kärlek d! stå på dig!!

2010-10-01 @ 23:33:15
Postat av: M

Godkänn inte den här kommentaren är du snäll, den är bara till dig. Gå in och läs på din bloggmail. Tror att jag kanske vill veta mer om dig:)

2010-10-01 @ 23:48:12
Postat av: Anonym

ÄR DET SLUT!!??

2010-10-02 @ 12:39:47
Postat av: Anonym

Vem är dissen till?? natta??

2010-10-02 @ 12:40:04
Postat av: Anonym

if yours and girlie's "relationship"

is far away from this materialistic world we live in...

shouldnt you be able to feel her precense in some way when she writes u?

2010-10-02 @ 12:56:25
Postat av: atousa

Du kommer aldrig förloras i en stereotyp & kall värld. För du hör inte hemma här & du kommer aldrig finna ro här, ditt hjärta kommer skina & lysa upp vägen för andra.

Tveka aldrig på ditt hjärta, för ditt hjärta är det finaste som finns & den skulle aldrig svika dig eller någon annan. Speciellt inte Girlie.

Och man behöver knappt ha sett dig för att veta att du är den mest äkta människan på jorden, man bara känner De. ^^

2010-10-02 @ 13:20:27
Postat av: Mia

Så vackert skrivit. :) Hoppas hon hittar dig snart fan & att du hittar henne. :/ Kram

2010-10-02 @ 13:50:42
URL: http://lillablondy.blogg.se/
Postat av: Izzza

Du kommer hitta Girlie, en dag....och du kan va lugn, du kommer aldrig bli som dem, stereotyp.

2010-10-02 @ 13:53:48
Postat av: zilva

OOH. alla vill vara girlie måste vara jobbigt för dig Dede =/

2010-10-02 @ 17:14:08
URL: http://zilva.bilddagboken.se
Postat av: zilva

OOH. alla vill vara girlie måste vara jobbigt för dig Dede =/

2010-10-02 @ 17:14:32
URL: http://zilva.bilddagboken.se
Postat av: sandra

DEDE :) <3 du är en drömkille!!!



De borde finnas mer av din sort <3

2010-10-02 @ 18:28:40
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-10-02 @ 18:28:52

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: