Hon fick ett telefonsamtal från sin döda pojkvän!

 


Mikaela fick ett telefonsamtal från sin döda pojkvän!



AMAZING! SIMPLY AMAZING! Lovade nått helt otroligt här på Dedeprivat =D

Det här är nog det mest otroliga klipp folk sett om de övernaturliga när det gäller kontakt från andra sidan.

Mikaelas pojkvän Fredrik mördades när de var på semester. Hon tappade bort sin mobiltelefon på deras resa och när hon kom hem till Sverige köpte hon en ny. Ett år efter öppnar hon förpackningen - och där är ett meddelande från hennes döda pojkvän.

Hon får ett telefonsamtal från andra sidan, från sin döda pojkvän.

Helt otroligt! Det mest otroliga klipp jag sett. Ni kan även läsa nedanför om att 80% ser sin livspartner efter den har dött. Och även läsa i Övernaturliga rubriken på Dedeprivat "Vad händer efter döden".


Kärlek
/ - D.
Tack Krille för fixa upp torrenten! Peace bro!
Postat av: Anonym

SHIIIT:O

2010-09-16 @ 23:07:53
Postat av: Anonym

SHIIIT:O

2010-09-16 @ 23:08:13
Postat av: KATTA

omg fick en chock nu!!! va fint att han stannade o försökte få kontakt med honom trots att han är död.

2010-09-17 @ 09:04:33
Postat av: Lexi

Åhh, jag har sett hela det här avsnittet för 1-2 år sen. Så sorgligt, grät sååå mycket.



Det visade väl sig att han älskar henne så mycket att han inte kunde släppa taget om henne än?

2010-09-17 @ 09:54:35
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Postat av: emmae

Coolt men skrämmande! jag hade blivit jätterädd om ja fått sånt mobilsamtal

2010-09-17 @ 11:54:10
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

Coolt men skrämmande! jag hade blivit jätterädd om ja fått sånt mobilsamtal

2010-09-17 @ 11:54:21
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: jonna

scääry läskigt:O

2010-09-17 @ 13:05:43
Postat av: zilva

De här är sjukt kusligt!!! men ändå så spännande!!! jag dör, jag hade dött om jag hörde d asså!!

2010-09-17 @ 15:03:45
URL: http://zilva.bilddagboken.se
Postat av: Clara

Hon borde ha typ en storseans ..typ medium osv



och sen tända ljus och försöka få kontakt med sin kille igen!

Fast nu verkar de mer som att hon vill att han ska gå över till andra sidan..



måste vara jobbigt när ens ande fastnar i våran värld.

2010-09-17 @ 15:25:18
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Clara

Hon borde ha typ en storseans ..typ medium osv



och sen tända ljus och försöka få kontakt med sin kille igen!

Fast nu verkar de mer som att hon vill att han ska gå över till andra sidan..



måste vara jobbigt när ens ande fastnar i våran värld.

2010-09-17 @ 15:25:48
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Shpresa

OMG!!OMG!!OMG!!

2010-09-17 @ 15:54:10
Postat av: Shpresa

OMG!!OMG!!OMG!!

2010-09-17 @ 15:54:20
Postat av: Miss Bill

Sånt här är så otroligt fascinerande :) tack för posten D!

2010-09-17 @ 17:08:22
URL: http://missbill.blogg.se/
Postat av: Camilla

spännande! :)



sånt här är jag väldigt intresserad av det övernaturliga!

2010-09-17 @ 17:29:27
URL: http://camilla83.blogg.se/
Postat av: carro

MY MY GOD!!! jesus.

2010-09-17 @ 18:35:26
URL: http://carrostyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

fuck :s

2010-09-17 @ 18:37:27
Postat av: Anonym

fuck :s

2010-09-17 @ 18:37:48
Postat av: mirela

Måste bara säga TACK för att du verkligen delar med sånt här och är en sån förebild DEDE:D



Din blogg är helt otroligt grym!!



Läser varje dag!! du är en helt OTROLIG KILLE!!



och angående klippet det är ju helt otroligt, väldigt spännande hoppas det finns en himmel!En himmel och en andra sida där han är lycklig istället för en osalig ande...



Din blogg är så jäkla bäst, den har förändrat mitt sätt o se på världen, ja allting :) ler hela dagarna tack vare dig D!!! :)



2010-09-17 @ 19:06:23
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: mirela

Måste bara säga TACK för att du verkligen delar med sånt här och är en sån förebild DEDE:D



Din blogg är helt otroligt grym!!



Läser varje dag!! du är en helt OTROLIG KILLE!!



och angående klippet det är ju helt otroligt, väldigt spännande hoppas det finns en himmel!En himmel och en andra sida där han är lycklig istället för en osalig ande...



Din blogg är så jäkla bäst, den har förändrat mitt sätt o se på världen, ja allting :) ler hela dagarna tack vare dig D!!! :)



2010-09-17 @ 19:06:41
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: Rita

bara början...tell'em D :)

2010-09-17 @ 19:16:44
Postat av: sofia

fast dom säger ju att det är ett röstklipp, inte ett telefonsamtal.. Jag tror verkligen att sådant där finns, dock är jag tveksam på endel saker som är så där på tv, medier osv.. Gissar att mycket är fake

2010-09-19 @ 18:32:00
Postat av: A

Det var ju ett röstklipp, inget samtal... ?

2010-09-19 @ 22:10:54
Postat av: D.Dede

Japp röstanteckning, ett mobilinspelat samtal. Förenklad rubrik. Koncentrera istället på klippet och vad som hände :)



Kärlek

/ - D.

2010-09-19 @ 22:31:24
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Alla som kan förnimma eller upplevt paranormala händelser, fortsätt utveckla erat inre och era förmågor.



Kärlek

/ - D.Dede

2010-09-20 @ 08:52:08
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Christine

Fy fasen va läskigt! Men jag tror nog att det kan vara sant!

2010-09-20 @ 11:12:25
URL: http://missnaenfeldt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja. För det finns ju ingen chans att det där är förfalskat.



Hur är det med det skeptiska tänkandet egentligen?

2010-09-20 @ 19:04:01
Postat av: L

jag får bokstavligt talat panik av sånt här. För jag vet att jag själv kan se om jag tillåter mig själv och släpper rädslan. Jag kan känna av sånt här när jag kliver in i ett rum, men jag är för rädd för att se.

2010-09-21 @ 19:28:41
Postat av: elin

Om du läser det här, glöm inte hur otrolig, vacker och speciell du är. Du är mer älskad än du någonsin kan ana. Du förtjänar all världens lycka. Och när du du uppnår ditt innersta hjärtas essens och själs syften kan ingenting i denna värld stoppa dig.

Hej!
Mitt namn är elin och jag trillade mer eller mindre in på din blogg av en slump... Jag ville helt enkelt bara youtuba ett avsnitt ifrån det okända och just detta avsnittet för att Mikaela ifrån avsnittet är sååå otroligt lik min bästa vän som gick bort för snart två år sen. Du kan inte ana hur lika dom är!! Ansiktet, ögonen munnen näsan håret stilen och de där små slickningarna på läpparna. Det var som att se henne igen!! heelt otroligt!! Men på youtube finns bara ynka 6 min och jag hade velat ha hela avsnittet. >Finns inte att ladda ner någonstan där jag brukar vara, och jag vill bara se mer. det sjukaste av allt är att jag såg detta först idag!! Imon är det årsdagen på hennes ex som hon hade väldigt bra kontakt med) som tyvärr tog livet av sig, Angelica lika så några v efter. Så för mig så känns det som om att det finns en mening med att just idag. Och jag vill så gärna kunna se hela avsnittet för att kanske förstå nått mer eller så och du kanske vet vart jag kan få tag på det?? Allt detta ledde mig ändå hit, Nån som tror på övernaturigt? nån som kanske kan ta mig vidare till nästa steg. Jag kanske är helt ute och cyklar men jag hamna här och om jag har helt fel kanske du kan visa en väg till rätt väg. Bla bla jag vet. Men gå in på min blogg ge mig gärna ett svar, men då ska du få se likheterna och kanske kan ge mig en hjälp!!
Kram så länge

2013-02-20 @ 17:59:18
URL: http://eviani.blogg.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: