Alla vill veta vem Girlie är.




Alla vill veta vem Girlie är nu.
Alla vill veta vem Dede skriver sina kärlekstexter för...




Alla vill veta vem Girlie är.

Vem är det Dede skriver till?

Folk måste veta nu och har blivit beroende av att veta vem Girlie är.

Oh jag lovade att berätta mer.
Världens mest komplicerade svårttolkade vackra övernaturliga kärlekshistoria.

Så många undrar nu och frågar sig själva:
Vem är Girlie? Vad heter hon? Vart är hon ifrån?
Alla otroligt djupa kärlekstexter som skapats pga av en enda tjej? Kommer de träffas?


Jag vet inte exakt vem som är Girlie.
Men jag vet att hon läser och känner igen sig i mina texter och förstår mig.

Det kan alltså vara någon som läser just nu som är Girlie utan att veta om det.
Det är otroligt komplicerat men jag kommer avslöja mer och mer.

Mitt hjärta blev en dröm för Girlies skull. Det är hennes tankar som gjorde mig till en drömkille. Allt som skapats just nu är pga kärleken till Girlie och att förändra världen. Min dröm är att hitta Girlie. Att hitta nånting ostereotypt osystematiskt vackert.

Jag har vägrat falla för stereotypa tjejer och modeller och även om de svämmas runt mig har jag bestämt sig att vänta på Girlie. Oh tänker aldrig falla för pengar och kvinnor.

Jag måste vara stark. Och inte falla.

Måste vara mig själv
och låta hela mitt hjärta flowas ut. Även om det är väldigt svårt ibland så håller jag modet uppe. Om en dröm jag vet i hela mitt hjärta existerar.

Jag får inte påverkas av omvärlden utan måste låta sitt hjärta leda vägen och inte fastna i en stereotyp kall krigisk värld och bli som alla andra stereotyper i systemet? För det är fucked up.


Varje natt.

Efter varje träning och fotbollsmatch.

Efter varje pass.

Efter varje gång jag tar av mig lagkaptensbindeln.

Så vill mitt hjärta nånting mer.

Är det här livet? Allt de här? Jag vill mer med mitt liv?

Vi kan skapa nånting mycket vackrare än allt de här.


För vi vet om alla världens orättvisor och är fortfarande som robotar i systemet, jobba, äta somna, dö? Vi har gåvan att förändra hela jävla världen yo...

Den gåvan finns inom alla.

Det var aldrig meningen att allt skulle bli så stort o galet kring mig att tjejer till och med kommer på mina fotbollsmatcher och hem till mig..

Därför kan jag inte längre vara så offentlig längre eftersom många tjejer inte lämnar mig i fred, o många vet till o med vart ja bor nu o har blivit helt förälskad i mig, trots att jag bara vill ha Girlie.

Vem är då Girlie?

Girlie är nått vackert och speciellt utan att veta om det. Hon vet inte om att hon är Girlie.
Hon är fast i den stereotypa världen med, men har alltid drömt om nånting mer. Att det finns mer i livet.

Hon drömmer och tänker absolut "Hoppas jag är Girlie".  Även fast hon hoppas försiktigt ibland för hon vill inte att hennes hjärta krossas ifall jag skulle välja en annan tjej...

Girlie drömmer om nånting mer än bara jordisk vanlig kärlek
som kantras av lögner, bråk, otrohet, svek. Hon har fått nog. Hon vill ha nått äkta...Hon vill ha D.


Girlie vill på äventyr...och att han hennes värld förändras...

Och Girlies dröm är ju att träffa Dede en vacker dag..

Och om jag fick välja skulle ja gifta mig med henne på en sandstrand =D haha yee!

Och jag tänker fortsätta nobba alla stereotypa tjejer...

Det måste finnas någon därute med ett hjärta som mitt...

Som vill förändra världen för alltid...

Och bygga nånting nytt på jorden...

I mitt bröst har det alltid funnits kunskap, hemligheter och kärlek som inte kan förklaras eftersom det är så oförkarligt övernaturligt och obeskrivligt. Så jag skriver, talar, o flowar ut känslan...

Men jag ska fortsätta förklara allt...

Nu vill alla veta mer vem som är Girlie...

Och kommer Dede&Girlie träffas?


Allt jag vet.

Är att mitt hjärta...

Och min kärlek är gränslös och villkorslös för henne...

O de är så många otroliga obeskrivliga känslor i det här...

Jag tänker rädda dig...

Sviker dig aldrig...

O den dagen kommer dina glädjetårar...

Som en sten från hjärtat "Äntligen släpper det"

Jag vet bara inte vem du är...


Jag har inga direkta definitioner för Girlies utseende, då skulle jag gallra ut henne. Även om vi killar matas med idealtjejer. Så vill jag inte manipuleras av det. Girlies själsliga attribut väger tyngst.

Jag tror även om man har en vacker insida så blomstrar man ut och man kan se skönheten genom ögonen...Ögonen är ju själens spegel.

Och veeet du? =D de blir ett obeskrivligt lyckorus som inte kan beskrivas med jordiska defintioner!

Det kommer vara helt AMAAAZING! =D

Girlie. Jag lovar.

Handen på hjärtat.

Oavsett vilka tjejer som kommer in i mitt liv och vad jag än kan få så fortsätter jag nobba allt som du sett.

För all den här kärleken.

Den ska bara du få.

Jag älskar dig ruffy...

Du är nått otroligt vackert och nånting obeskrivligt speciellt utan att veta om det...

Obeskrivlig kärlek.

So truly yours. And only only only yours...
/ - D .


Pretty cool att allting de här har skapats pga av en tjej som inte vet om det, hur vacker och speciell hon är.
Jag vet bara inte vem hon är och vart hon är...
Postat av: L

jag tror det finns flera som girlie.

jag känner igen mig i det du skriver, som om drömt om så mycket mer. jag har haft långa nätter tänkandes, är det nu jag ska känna lycka? är det det här som ska göra mig lycklig? och jag kan ha varit ute med vänner, och festat, och inte velat vara där alls för att jag känner att jag inte hör hemma där. jag hör inte hemma här. det är något jag har känt så länge, att jag slösar bort min tid genom att bara vara här på jorden och inte göra något.

att det finns något större, något mer att åstadskomma. förstår du? det tror jag att du gör. jag har så många gånger känt mig dålig, för att jag inte kan vara precis som de andra. som verkar vara nöjda och lyckliga med det som de har. ajg är inte otacksam, jag älskar att leva. jag klagar inte på saker som inte går som man vill, eller tuffa tider för att jag vet att vi behöver de tiderna. de gör oss starkare. det förbereder oss. men jag önskar bara att jag inte hade de tankarna jag har, och att jag följde med i strömmen som om ingenting och inte kände av det ens. men jag kan inte låta bli att lägga huvudet på kudden och tänka... Hur länge ska jag behöva vänta?och vad väntar jag på?En förändring, något annorlunda.. jag vet inte.



lycka till med girlie.

2010-10-03 @ 13:14:54
Postat av: sara

Omg...

riktigt fin text!

2010-10-03 @ 14:39:07
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: hanna

vackrasDe.

2010-10-03 @ 15:23:09
Postat av: hanna

vackrasDe.

2010-10-03 @ 15:23:17
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en trevlig helg! :)

2010-10-03 @ 17:06:07
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: zilva

Därför du är otroligaste!!



En drömkille!!!:) <3



DEDE!<3

2010-10-03 @ 18:28:52
URL: http://zilva.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

alla tjejer är kära i dig!! men girlie är hon från jorden, eller jag fattar inte???

2010-10-03 @ 20:03:23
Postat av: kanskegirlie

för du skriver mycket om att de inte är ett jordiskt förhållande därför undrar jag om de betyder att hon är jordisk.



är hon född på jorden eller? för de skrev du men hon vet inte om att hon är nånting annat vackraste?

2010-10-03 @ 20:04:15
Postat av: kanskegirlie

snälla Dede svara på detta med, du svarar nästan aldrig på kommentarer!!!<3



Tack <3

2010-10-03 @ 20:04:52
Postat av: Anonym

har tittat runt lite på din blogg och försökt hitta något om global warming och al gore osv. undrar lite vad du har för åsikt när det kommer till det! du har ju så mycket bra att säga :)

2010-10-03 @ 21:16:08
Postat av: D.Dede

L //



Väldigt fint skrivet!

Tror många kan utveckla allt det inom sig.



Peace

/ - D.

2010-10-04 @ 07:34:03
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Kanskegirlie //



Japp, Girlie bor på jorden men det är en annan bakgrund för henne som jag inte kan gå in på.



Kärlek

/ - D.

2010-10-04 @ 07:35:13
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Anonym //



Yes, klimathistorien är en bluff. Alla planeter har blivit varmare och det är inte pga koldioxiden. Jag kan gå in på det mer.



Så länge kan du kika in www.vaken.se och forumet där om klimatbluffen.



Kärlek

/ - D.

2010-10-04 @ 07:36:40
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Clara

Fint skrivet Dede. Gå inte på alla tjejer som bara vill vara girlie för att få dig..ta hand om dig! va försiktig D.

2010-10-04 @ 21:57:26
URL: http://lightworkers.org
Postat av: a

hej du, jag hade skrivit typ nån gång innan, det var flera månader sen tror jag.. kanske till o md ett halvår sen . ja heter abelina o bor i örebro haha, jag hade blogg då, och jag hade skrivit något om peter pan en gång. på något sätt hamna jag här igen, för o liksom checka om du hittat drömtjejen än men det verkar inte så, hoppas hon dyker upp. som vanligt har jag något på hjärtat men denna gång vet jag inte riktigt vad det är.. Typ du är lite mysko men inte på ett dåligt sätt, du är så fördömande eller nästan hatisk mot samhället o vill förändra det, det förstår jag. Du tror på det övernaturliga det respekterar jag fullt ut, klart det finns något större än människan. jag träffade en gång en person under en sommar, o vi satt o prata jättemkt, o på något sätt pånminner du om honom. Han frågade vad jag tror på o jag gav honom min förklaring. Sen när jag ställde samma fråga tillbaka, så förklarade han såhär: jag tror på något större än människan, på att det finns något där ute , o han kolla upp mot stjärnhimlen. Han trodde på varelser i rymden som är större än oss människor, mäktigare än oss människor, kapabla till mer än vad mänskligheten någonsin kommer kunna förstå sig på. Att vi aldrig kommer kunna förstå saker o ting så som dom kan, för dom är liksom den ultimata utvecklade varelsen som existerar, och jag kommer inte ihåg exakt vad mer . men typ så. o det var jävligt häftigt.

Alltså jag tycker inte du ska vara så negativ mot samhället, visst du kan förändra, sätta ner din fot o visa vart du står och vad du tkr. men jag tkr inte du ska döma andra på grund av vad dom gör eller hur dom ser ut, om dom väljer att tex operera sig, fine det är deras val, så länge dom mår bra av det varför kan inte du va glad för deras skull? varför kan inte en människa glädjas med en annan? varför måste vi alltid döma andra för att känna att vi är mer perfekta själva. jag säger inte att du gör det, men man kan få det intrycket ibland i vissa av dina inlägg. Och varje människa är skapad med en hjärna full kapabel till att ta sina egna beslut i livet och full kapabel till att stå inför dess konsekvenser, men du kan aldrig ta någon annans beslut, även om du kanske önskar det. Därför skrev jag om rymma från verkligheten sist jag skrev. FÖr ibland vill man bara rymma, man vill vara peter pan, man vill bo i landet ingenstans där sånt här inte existerar, där man är barn för evigt i alla evigheter. Man vill inte att verkligheten ska slå en så hårt. För du vill så mycket men på något sätt kanske det känns som att man inte kommer kunna göra allt. o tyvärr är det så.. Det är livet och vi måste leva med det. Jag är kristen (inte den bästa, långt ifrån) och jag tror på gud, jag tror att Gud har skapat alla oss människor av en god orsak oavsett vem man än är. Men han gav oss en möjlighet till att göra våra egna val, han gav oss det vackraste som finns, möjligheten att faktiskt leva att uppleva saker, så varför är vi så missnöjda med det för ? Även om du under hela din livstid bara gör en enda bra sak någonsin, du kanske säger hej till en flicka på stan som kommer bli lyckligast på jorden av detta på grund av att du fick henne att känna sig speciell, då har du iaf åstadkommit något gott under din livstid som människa, vi bor här på jorden för att göra något gott för att bidra till att världen blir en bättre plats inte bara för oss själva men faktiskt för dom runtomkring oss. såå keeeeeeep up ! puss , publicera gärna inte detta gigantiska inlägg , du kan svara till mailen bara annars. jag e ingen som kommer spambomba med mail till dig hoppas inte du tror det.

2010-10-21 @ 22:25:57
Postat av: D.Dede

A //



Tack! Det är viktigt att kritisera normsahället om samhället ska förändras. Så länge vi har stereotypa roller och upprätthåller vårt kapitalistiska samhälle som systematiska materialistiska robotar så kommer det här samhället aldrig förändras.



Kärlek

/ - D.

2010-10-21 @ 23:39:37
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: