GoDmorgon MeDDelanDe!



Godmorgon allihopa! =D

Hoppas ni får de braa! Deee är moooondaaay morning!
And I feel fine!

Idag blir det övernaturligt tema på Dedeprivat.

Det blir en riiktigt enorm upplevelse ikväll härinne på Dedeprivat.
Så sprid till alla du känner - det kommer upp nånting mindblowing.

Nu ska ja ut o träna, börjar en specialträning idag med fotbollen.
Damn, de är kallt ute med?

Hörs sen!

Kärlek
/ - D.







Hey alla!

Haft en av de värsta dagarna i mitt liv. Är väldigt sårad just nu.

Jag har allafall bestämt mig för att åka så snabbt som möjligt, kommer försöka fixa allting i morgon så allt är klart, och åker från landet nästa vecka.

Tar upp allt i morrn. Fast jag tror alla de här sakerna händer i mitt liv för att de är mitt öde att bryta med västvärlden och bli fri från allt de här. Som att de pushar mig, måste våga åka.

Jag mår så...tröstlös? Så fucking oh. Det är så stort steg att lämna allt.
Vad kommer hända? Jag hoppar ju från allting till ingenstans när jag åker på ett äventyr där allt kan hända.

Från västvärlden och trygga livet...till gud vet vad som kommer hända?

Jag försvinner inte, jag tar upp allt i morrn.

/ - D.
Jag måste åka nu...*skakar på huvet uppgivet* ...jag förstår inte en del människor.
Postat av: emma

Godmorgon Dede:)

2010-10-04 @ 15:43:48
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: KATTA

Hur är de? (:

2010-10-04 @ 19:09:08
Postat av: hanna

Dede vad äter du för nått? är de nyttigt med havre?

2010-10-04 @ 19:57:07
Postat av: hanna

för ja vet inte va ja ska äta på morgonen!

2010-10-04 @ 19:58:13
Postat av: lina97:a

FinasDE!! :)

2010-10-04 @ 21:23:34
Postat av: lina97:a

<3333333

2010-10-04 @ 21:24:09
Postat av: lina97:a

<3333333

2010-10-04 @ 21:24:52
Postat av: M

hej D! älskar bloggen allt du skriver är bara bäst! ville bara säga det/M

2010-10-04 @ 21:39:16
Postat av: vart är du

Dede uppdatera??

2010-10-04 @ 21:54:22
Postat av: Clara

Hoppas du haft en bra dag :)

2010-10-04 @ 21:55:48
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Atous

Du är det bästa som har hänt mig. Jag känner mig så vilse! Jag är så arg. Jag är rädd & jag gråter mig till sömns nästan varje natt. För jag är chockad över hur kalla människorna i min omgivning är. Jag är rädd över att ingen ifrågasätter NÅNTING! Jag hatar att folk ser ner på mig när jag försöker förklara något för de, sanningen, hur sjuk världen är... & då börjar jag undra, är det jag som är galen? Varför bryr sig ingen? Varför tänker ingen som jag? Varför vill ingen inse att världen vi lever i är falsk! Det gör ont, för det känns som att leva med döda. Och jag menar inte att jag vet hur man ska leva livet, men jag vet iallafall att det här är fel! Jag vet att det finns något mer därute & jag är bara så trött på hur världen ser ut. Så trött på allt & alla. Så trött på mig själv. Och det känns som att istället för att stötta en & inse & vakna så väljer folk att se på mig som om JAG är konstig & hjärntvättad. Och det där dödar mig innifrån, det är då allt bara känns hopplöst, då jag lägger mig ner & bara gråter, gråter över allt & alla som sårar mig omedvetet bara genom att inte inse, gråter för att jag är så dum ibland, över att jag fortsätter leva som jag gör fast jag vet att det är fel, att jag inte är fri. Och när det händer, aa det är då, jag tänker på dig... din styrka som är helt oövervinnlig, & så samlar jag kraft ifrån att veta att du, den mesta äkta personen nånsin, lever här, på denna jord. Jag beundrar dig sååå mycket! Men ibland vill man bara ge upp, för allt är så himla falskt. Livet känns ibland meningslöst, speciellt när alla förväntar sig att jag bara ska fortsätta som jag var & inte bry mig om alla de här "dumma grejerna" som har förändrat mig. =(

2010-10-04 @ 22:02:49
Postat av: D.Dede

Atous //



Det bevisar att du utvecklats eftersom du går igenom de faserna. Du är inte galen. Men världen är.



Du kommer utvecklas jättemycket, är riktigt stolt över dig!



Tack så jättemycke =D



Kärlek

/ -D.

2010-10-04 @ 22:10:41
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Sv:

hej, japp det gjorde jag och oj, min historia. den är väldigt lång... vet inte vart jag ska börja.

vad vill du veta?

Namaste :)

2010-10-05 @ 14:42:24
URL: http://anotherteenblog.blogg.se/
Postat av: Therese

Är de ok om man kopierar texten i bilden? Tycker den va väldigt bra:)

2010-10-06 @ 22:44:12
Postat av: D.Dede

Therese //



Absolut!



Kärlek

/ - D.

2010-10-07 @ 10:46:22
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: