DEDES löpningvecka!



Jessica Simpson vet som Dede, motion&kost ökar välmåendet.
Det kommer även upp träningstips sen på Dedeprivat
-  för nybörjare.




Heeyooo alla! =D

HERREGUUUUD!

Nu har jag gjort klart veckans löpning, ökade varje dag som ni vet...

FY FAN VA STARK JAG KÄNNER MIG! =D
o ja var ändå inte speciellt trött!

HAR SPRUNGIT VARJE DAG DEN HÄR VECKAN! Och gjort intervallpass med!

De är helt otroligt, har dock tappat 4 kilo nu på 5 dagar. Men ska gå upp de tappade kilona i muskler, gör träning med kroppen enbart nästa vecka o skippar löpningen. Borde bli en personlig tränare, har de kunskaperna om mat&träning bättre än någon annan. Ska faktiskt hjälpa en tjej med det.

Veckans text presenteras senare ikväll eller i morgon på Dedeprivat.
Beror på om de blir utgång eller inte, tycker inte om att gå ut speciellt mycket.
Vill hellre vara med Girlie&mysa ner med en filt och låta henne ligga på mitt bröst medans vi ser film =D

Well, vi får se!

JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA =D och de gör mig lycklig!
Jag hoppas denna känslan håller i sig i en evighet nu, för de här har varit skrivet i stjärnorna, de är en så lång historia...

Men vi hörs väl ikväll eller i morgon =D

Ska inte dricka nått ifall ja går ut, lovar!

Kärlek
/ - D.

Update.



Veckans text ikväll på Dedeprivat.

Vet inte vad de kommer bli om än, får se vart inspiration tar mig...
Men som vanligt blir de verkligen oslagbart vackert från hjärtat som ingenting annat på denna jord...

Kvällen i går vart väldigt lugn, nykter hela kvällen och tröttna och åkte hem vid 01 =D haaha aooww..
/ - D.
Postat av: olivia

of course :) var du där med nåt sorts "förbund" eller själv bara privat? :)

2010-10-08 @ 20:18:05
URL: http://olivia1995.blogspot.com
Postat av: anna

<3

2010-10-08 @ 22:09:01
Postat av: sara

härligt me träningen, keep on working.

jiha, bra me träningstips, kan behövas ;)

2010-10-09 @ 00:01:49
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: atous

Du är så mystisk ^^

2010-10-09 @ 00:40:33
Postat av: Izzza

Hittat Girlie? hoppas det! xD

2010-10-09 @ 10:24:57
Postat av: sandra

Du är så otroligt blir så glad av din blogg :)

2010-10-09 @ 11:08:02
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

<33333

2010-10-09 @ 11:08:49
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: L

welll.. publicera inte denna kommentar?

sedan jag var liten, har jag gått runt med en känsla i bröstet. jag har alltid känt att jag inte hör hemma här. jag vet inte vart det är jag hör hemma, men det känns hela tiden som att jag är menad för något större, jag tenderar att bli väldigt frustrerad för att jag hela tiden känner att det är något jag måste göra. att det finns något jag missar och något jag måste upptäcka. det känns som att jag måste åstadskomma något och det ger mig panik för jag känner att jag är här på jorden och slösar min tid. förrutom det, så har haft väldigt annorlunda tankar och livssyn än de flesta hela mitt liv. villket har varit både positivt och negativt. positivt för att jag alltid har känt mig one step ahead. negativt för att jag lät den säkerheten ta över mig ett tag och blev till något jag inte velat vara. men jag har ändrat mig och hittat min väg. jag är väldigt.. andlig om man säger så? jag tror jätte mycket på andar dels för att jag genom HELA mitt liv har känt närvaron och hört massa olika saker, från röster till obegripliga ljud. vissa skulle kalla mig galen, jag vägrar att se mig på de sättet. jag har också varit väldigt lättlärd, typ, lärde mig gå och prata jättetidigt, skriva, och läsa. men har alltid haft svårt för typ.. matte.. natur kemi ämnen, och väldigt lätt för språk och so-ämnen. jag har tjänat mina betyg på andra ämnen genom charm kan man säga haha.. jag har levt med känslorna hela mitt liv, men allting ändrades sedan några år tillbaka då jag plötsligt fick ett stort intresse för världen som jag innan avskydde. och för de som vi inte kan se, de kan jag inte berätta mer om för ... vet inte vart jag ska börja! men det jag kan berätta är t.ex att jag inte "visste" bekräftat om Illuminati tills kanske, 1 år sen. och några av mina tankar är baserade på det, något jag inte ens kände till. villket var creepy. började upptäcka att saker jag kände/tänkte fanns där ute. men det värsta var när jag som aldrig trott på någon religion, (fast tror på gud, vad det nu än är, har inte bestämt mig för om det bara är en kraft som finns inom oss alla, eller om det är något annat) drömde faktiskt om ett kapitel i bibeln, började intressera mig mer för religioner, vad de hade att säga. jag hade ju så många tankar om de, och man behöver ju STÖD och inte bara hata på liksom.. sedan blev det bara mer och mer läskigare när jag började ha massa underjords drömmar och drömma om en vit kille med ISBLÅ ögon iklädd i en gammaldags kostym som stod med en klocka. han såg ut att vara från en annan tid, men allt annat runt omkring mig ar i nu-tid och det var bara jag som kunde se honom. han log mot mig och kollade på klockan. natt efter natt drömde jag samma jävla grej, och det var inte vanligt för mig, för innan de drömmarna jag har berättat om nu, har jag bara haft 2 drömmar. många säger att jag har drömt mer men inte kommer ihå, men jag är säker påa tt jag bara haft 2 drömmar innan de här drömmarna, så det var jätte ovanligt för mig att drömma så mycket och det pågick under en lång period. under den perioden hittade jag mig själv, och vad jag vill. men jag undrar fortfarande.. varför jag känner som jag gör, och de drömmarna jag har? ibland blir ajg rädd och jag önskar jag bara tänkte och var som alla andra.. jag säger inte att jag är bättre än någon, absolut inte. men jag känner som att de inte är på samma nivå som mig, inte just nu iaf och det är jobbigt.. jag undrar, om du vet något som kan hjälpa mig, eller aahhh jag vet inte vad jag vill.

jag klickade mig in i din blogg och kände att något inte stämde. det kändes inte riktigt. men ändå forsätter jag mig att klicka mig hit varje dag. så jag bestämmer mig för att tro på dig, och på det du säger tills den dagen jag känner annorlunda.

2010-10-09 @ 12:33:33
URL: http://anotherteenblog.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

Du är den otroligaste killen i hela värlDen

2010-10-09 @ 13:25:49
Postat av: kanskegirlie

kan du göra ett träningschema till mig? privat.

2010-10-09 @ 13:26:10
Postat av: gina

Du är vaaacker!!!:)

2010-10-09 @ 15:04:00
Postat av: l

skulle vara tacksam om du tog bort kommentaren. vacker? jo visst. men det... är liksom, privat för mig haha. japp! det känns skönt att veta att man inte är helt ensam om det.



nja, jag vet inte.



2010-10-09 @ 16:44:01
URL: http://notanotherteenblog.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: