Veckans text: Pusselbitar faller på plats.



Veckans text: Pusselbitar faller på plats




HEYOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ALLA! =D

Denna veckans text som presenteras kommer ta upp så mycket om mitt privatliv, vad som händer och vad som ske!

Och kul att ni diggade Kiesha i videon här nedanför. Hon är en wisedomkeeper! Som ni märker - det börjar hända nånting helt otroligt. Hela den här världen kommer förändras!

Jag ska fortsätta bevisa det bit för bit...

Men jag tror inte alla är redo för att vakna heller...går inte rädda alla...


T.ex Kissie är ju fast i sin steroetypa värld, en del jagar pengar kändiskap men mår dåligt till slut och ruttnar och blir olyckliga, för deras hjärta blir aldrig helt och de måste hela tiden leva i krav och måsten och de går inte förevigt i systemet.

Man måste hitta riktig lycka och den finns utanför systemets gränser...

Och den här bloggen kommer fortsätta förändra.

Men de krävs också att man är medveten och intelligent vilket alla mina läsare är. För de är ju mycket att greppa och förstå.

Ni börjar känna de va? =D Hur allt faller på plats? =D Alla pusselbitar, som att lösa ett mysterium. Jag tänker förändra hela din värld!

De viktigaste är att du blir lycklig...
Oh jag vill inte ha pengar, eller nånting av er för detta.

Vill bara se ditt leende...
O ditt hjärta läka...

Tro igen...
Det finns gott därute.

Kärlek
/ - D.






Heyooo...

Hur berättar man i en normativ värld att man redan drömt allt de här...?
Att man i hela sitt liv har fått hjälp av högre väsen från en helt annan värld...
I denna värld talar man inte högt om sånt utan man lär sig stänga av
Även fast man vill tala i eurofi av vad hela den känslan gav...

Man förtränger en gåva och gör istället allt för att passa in
Även fast huvet är fullt av esoteriska kunskaper som flowas ut av massa rim
Ord som funnits i mitt hjärta, fast ens stereotypa jag säger "Du borde inte tala D
Herregud, va skulle folk säga? Folk ser upp till dig, du är lagkapten" (damn)

Oh man kämpar mellan sitt stereotypa jag o riktiga jag för själen är spirituell
Men jantelagen i vår värld skriker "Stå i ledet" även fast hjärtat är så orginellt
Vi borde förändra världen och kapitalismens system så tänk om...
Istället för att bli kopior av varandra och kallhjärtade robotiska svenssons!

Det här är bara början på ett otroligt äventyr, och jag tänker berätta allt
Allt jag gått igenom och sett har bara gjort mitt hjärta starkt...
Jag kan inte längre bara titta på och vara en stereotyp puppetdocka...
I en sjuk västvärld handlar allt om pengar, fame och att underhålla...

Men jag tänker göra något mer för jag har nått i mitt bröst o ja älskar känslan...
Jag tänker förändra hela jävla världen...oh jag vet att jag inte kämpar enam...

I got help from "upstairs".

Mycket overkliga saker har redan börjat hänt i vår värld och de är bara början...

Bless you !
Kärlek
/ - D.




Postat av: Hanna

Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se

Just nu kör jag livebloggning till idol. Kolla in och tyck till själv!

Trevlig kväll!

2010-10-22 @ 21:21:38
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Fiia

längesen man var inne på din blogg ;o! Det är synd för den är fortfarande bra ju.

Men så är det när man ej har tid ;/.

Allt bra ?

2010-10-23 @ 12:00:35
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: sara

hej

jag tänkte bara fråga hur du har gjort så du får in den stora rosa texten där det står "Kärlek Truly Yours D.Dedde" sist i varje inlägg

tacksam för svar :)

2010-10-23 @ 14:26:43
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: hanna

Du är aweeesome:) <3

2010-10-24 @ 13:23:41
Postat av: hanna

<33

2010-10-24 @ 13:23:50
Postat av: miss bill

BÄSTADE FIIIINASDE DEDE!!!! :) <3

2010-10-24 @ 13:57:43
URL: http://MISSBILL.SE
Postat av: miss bill

BÄSTADE FIIIINASDE DEDE!!!! :) <3

2010-10-24 @ 13:57:50
URL: http://MISSBILL.SE
Postat av: miss bill

BÄSTADE FIIIINASDE DEDE!!!! :) <3

2010-10-24 @ 13:58:05
URL: http://missbill.se
Postat av: kanskegirlie

Så länge ditt hjärta finns är jag glad :)

2010-10-24 @ 14:45:21
Postat av: kanskegirlie

dede varför svarar du aldrig på din mail?

2010-10-24 @ 14:47:28
Postat av: madde

du är min idol :) <3

2010-10-24 @ 18:03:09
Postat av: Anonym

DEDE är du ihop med catta?

2010-10-24 @ 18:03:36
Postat av: sanna

Otroligt vacker text :)

2010-10-24 @ 18:24:01
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: sanna

Vad menas med upstairs Dede? :)



Puss&Kram FinasDe<3

2010-10-24 @ 18:24:35
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: mirela

Älskar ditt sätt o uttrycka dig, du är helt OTROLIG!!



EN DRÖMKILLE!!! :) klart alla är kära i dig Dede, du är helt otrolig...



Verkligen ett otroligt hjärta, aldrig sett nån brinna för att förändra världen så mycket.



<3 kärlek till dig D!

2010-10-24 @ 18:56:13
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: mirela

Älskar ditt sätt o uttrycka dig, du är helt OTROLIG!!



EN DRÖMKILLE!!! :) klart alla är kära i dig Dede, du är helt otrolig...



Verkligen ett otroligt hjärta, aldrig sett nån brinna för att förändra världen så mycket.



<3 kärlek till dig D!

2010-10-24 @ 18:56:18
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: olivia

älskar dina åsikter, hoppas de gick bra på fotbollsmatchen! <33

2010-10-24 @ 18:58:46

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: