Jag är hellre hemlös och laglös - än stereotyp och robotisk.



Jag är hellre hemlös och laglös - än stereotyp och robotisk.



Hey alla.

Som ni säkert märkt har det hänt väldigt dramatiska saker i mitt privatliv. Ett av dem är att jag väljer hellre att vara hemlös än att leva i den stereotypa världen mer.

Jag vill sympatisera med de svaga och utsatta att jag hellre vill leva som hemlös ett tag.

Jag har enorma projekt på gång och även resor jag ska iväg på som ni vet som ni läsare kommer kunna följa med på. Det kommer hända otroligt mycket!

Jag tror förändringen börjar på gräsrotsnivå och att en revolution uppstår på det sättet.

Av alla de drömmarna jag drömt och texterna jag skrivit så händer alla en efter en. Och kommer ni ihåg när jag skrev ett tal till hemlösa? Det var som om jag skrev till mig själv i framtiden, men den var metaforisk av att jag verkligen brinner för förändring.

Det var så jag skrev om Girlie att hon skulle upptäcka mig då som ni kommer ihåg? Även om jag var hemlös och inte hade något mer än mitt hjärta att ge?

Man måste se sig själv i alla svaga, utsatta och alla människor som lider och gråter idag.

Det kommer hända så otroligt mycket nu, så mycket overkliga saker som jag redan delat med mig.

Och nej lugn. Mina tårar är min styrka.

Jag älskar när jag är chanslös. Och inte har några odds på min sida.

Då är jag fri.

Det är då den oövervinnerliga känslan glöder i mina ögon.

Även om jag dör kommer jag komma tillbaks för de är så stark viljan är.

Det här är en förändring.

Det här är en revolution.

Och Dedeprivat kommer börja en ny era nu.

Ett nytt kapitel börjar nu...

Kärlek
Truly Yours
/ -  D.

Kika även in på :  - www.fredsprojektet.nu

Dom kan inte stoppa de för de vet inte vad de är.




V for Vendetta - Televised Speech

Postat av: sanna

Du förbluffar mig..sjukt stort hjärta!!

2010-11-27 @ 22:58:45
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: sanna

men ska du bli hemlös nu? eller förstod inte:S



för isåfall tänker ja ta hand om dig o allafall ge dig mat <3 hoppas du är de en stund bara.

2010-11-27 @ 22:59:54
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: emma

du är helt otroligt vacker, blir tårögd av att läsa.

2010-11-28 @ 08:17:38
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Lollo

vad är de som händer deede är du hemlös??

2010-11-28 @ 09:44:03
Postat av: Lollo

<3

2010-11-28 @ 09:44:12
Postat av: Petra N

Att läsa dina ord betyder mycket att få ta del av dina känslor och när man läser är de inte svårt att förstå hur speciell du är. Du är unik D! :)

2010-11-28 @ 13:59:26
Postat av: Petra N

och de kommer från en som aldrig ens brukar skriva såna ord till nån, jag har mailat dig med så jag hoppas att du kan svara ganska omgående? kram.

2010-11-28 @ 14:00:04
Postat av: miss bill

DEDE!! <3



inte ska du bli hemlös???<3

2010-11-28 @ 15:20:40
URL: http://missbill.se
Postat av: miss bill

DEDE!! <3



inte ska du bli hemlös???<3

2010-11-28 @ 15:20:44
URL: http://missbill.se
Postat av: Zilva

Go Dede!!! <3

2010-11-28 @ 16:24:45
URL: http://zilva.bilddagboken.se
Postat av: D.Dede

Petra N //



Jag har svarat nu, tack för ditt fina mejl!



Kärlek

Truly Yours

/ - D.

2010-12-02 @ 20:08:19
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: