Ett öppet brev till alla mina läsare om all dramatik om Girlie



Ett öppet brev till alla mina läsare om all dramatik om Girlie.





First off. Jag vill börja med att säga tack. Tack för alla fantastiska mejl och kommentarer jag får. Det värmer =D

Second. Alla har sett de senaste månaderna att jag träffat flera tjejer och även fått dementera vilka tjejer jag träffat. Jag har varit naiv. Jag tror alltid de bästa om folk och många har försökt spela Girlie i mina texter och försökt framstå som världens vackraste o speciellaste kvinna och jag vet inte varför jag går in i fällan. Är det för att jag vill tro "äntligen" eller vad är det som gör att jag väljer fel?

Jag erkänner. Det har tagit på mig. Oh nej jag går inte enbart på utseende o har otroligt höga krav när jag skriver att jag är otroligt svårfångad. Men även om de finns en fysisk attraktion med, så är det viktigaste de själsliga sambandet av känslor. Att man känner nånting mer, att de känns overkligt och obeskrivligt.

O om Girlie fastnar i den materialistiska världen? Skola, jobba, leva o sen bara dö en dag i denna värld? Då får hon göra det, men det gör inte henne helt lycklig. För ett hjärta brinner alltid efter nånting mer utanför systemets gränser. Att krossa barriärer, upptäcka världen och bortom den.

Well, jag kan kämpa ensam. Mitt hjärta är starkt nog att göra det. Jag valde bort min stereotypa kärlek och lämnade allt.
Mitt mål är trots allt att förändra världen.

Jag skulle även välja bort Girlie om det stod mellan henne och förändra världen.

Oh jag vill inte ha drama, bråk relationer eller nånting, och jag vill definitivt inte ha nånting plastikopererat från den stereotypa världen.

Ni kan aldrig fånga mig...och jag får inte förlora mig själv i den stereotypa världen och fastna där. 10 tjejer på krogen, ut o supa.

De är därför jag sagt nej tack till alla idealtjejer och modeller för mitt hjärta söker nånting annat.

Jag gillar naturliga tjejer.

Oh jag hoppas alla accepterar mitt val och att de inte blir totalt kaos härinne som senast beroende på vem jag träffat.

Oh jag hoppas med att jag får ha mitt privatliv och att ni respekterar det även ni som kommer på mina fotbollsmatcher!?

Men. Det viktigaste är att jag även klarar detta ensam. Jag kan kämpa till tidens slut. Stjärnan lyser alltid i mitt bröst. Det är jobbigt o kämpa ensam o blir många tårar. Men jag klarar av det. Jag har en vilja som är oövervinnerlig. Glöden kan tämjas men aldrig släckas inom D.

Självklart underlättar kärlek. Men idag finns inte riktig djup innerlig kärlek på jorden. Folk har tappat tro och hopp om kärlek. Då finns de ju ingen mening o ge sitt hjärta till någon?

Även om jag vill hitta Girlie och göra henne till världens lyckligaste...

Men det här är mitt hjärta. Det här är mina riktiga känslor. Det här är jag.

O de kan ingen från den stereotypa världen nånsin ta ifrån mig...

Kärlek
Truly Yours
/  - D.
Postat av: atousa

Vadå "då får hon väl göra det, det kommer aldrig göra henne helt lycklig"? Vad hände med att du lovade att rädda henne?

Eller i och för sig, nu efter allt du gjort & sagt kanske allt är upp till henne, hoppas att hon vaknar tillräckligt för att veta vem hon är.

Du är aldrig ensam. Du kommer inte kämpa ensam, för när man kikat in här på din blogg är det som att man har kikat in i sanningen, och när man väl sett sanningen, vill man inte återvända till lögnen.

2010-11-13 @ 02:41:34
Postat av: anna

Du är fiinasde<3

2010-11-13 @ 09:25:24
Postat av: n

vilket lag spelar du i?

2010-11-13 @ 16:21:25
Postat av: n

o kan man komma o kolla? får man de?

2010-11-13 @ 16:21:40
Postat av: emma

DU ÄR SÅ JÄKLA FIIIN!! :)



finns ingen kille som tänker som dig!



Du är VAACKRASTE!!! :)

2010-11-13 @ 18:17:56
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

DU ÄR SÅ JÄKLA FIIIN!! :)



finns ingen kille som tänker som dig!



Du är VAACKRASTE!!! :)

2010-11-13 @ 18:17:59
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

<333333333333333333333333

2010-11-13 @ 18:18:06
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

de var ju DE jag sa DE!



Jag är girlie!!! :D

2010-11-13 @ 21:22:45
Postat av: kanskegirlie

förstår du nu :D <33



ajaa hoppas du träffar henne (mig)

2010-11-13 @ 21:23:12
Postat av: Anonym

men varför vart du inte ihop med natta??



hon är ju fin!!

2010-11-13 @ 22:23:00
Postat av: Anonym

vem är du ihop med nu dede eller vem har du på gång?

2010-11-13 @ 22:26:37
Postat av: miss bill

Jag älskar ditt tänkande Dede :)



sååå fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! :) <3



finns ingen kille som du!

2010-11-14 @ 09:08:24
URL: http://missbill.se
Postat av: missbill

och det är ju helt rätt med för de är ju dina känslor som gör dig så unik.



och du skulle ju intr va samma dede om du var ute o drack varje helg o hade sex med massa tjejer, så aah du är en DRÖMKILLE!!! :)



En drömkille D :d drömkille börjar med D :d <3

2010-11-14 @ 09:10:27
URL: http://missbill.se
Postat av: Anonym

men varför vart du inte ihop med natta??



hon är ju fin!!

2010-11-14 @ 09:21:20
Postat av: Anonym

Satsa på natta dede hon är jättefin tjej o hon gillar ju dig myycket!!

2010-11-14 @ 09:21:40

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: