Teater.........................................




Varför ändrade jag Kärlek till Girlie istället för Kärlek Matilda i natt?

De är för att jag är trött på teater och att folk ska framstå som Girlie. Trött på tjejer överlag och de är nog bättre att jag är ensam ett tag. Orkar bara inte vara naiv och när folk ska framstå som nånting de inte är. Jag är otroligt besviken...Jag söker nånting mer....Just nu orkar jag bara inte skriva mer om det...

Så Matilda, du gör det bäst att låta mig va...låt mig va i fred.

/ - D.
Postat av: Serine

Hej Dede! Finns massvis med sjuka människor i världen, jag förstår exakt vad du menar i dina texter. Låt inte dina läsare manipulera dina känslor, det bästa du kan göra är att följa ditt hjärta. Jag är helt säker på att de flesta kommer nog vara glad över det som hände, vilket är sjukt sorligt! Man ska vara glad för andras skull, men om du inte "vill" vara med henne är det din sak... :)

2010-11-07 @ 15:04:54
URL: http://theselii.blogg.se/
Postat av: Anonym

:O :/

2010-11-07 @ 20:28:56
Postat av: lijah

wat, gick det inget bra nu? :/

2010-11-07 @ 20:29:16
URL: http://unicornery.devote.se
Postat av: Lina

Jag förstår inte varför folk ska leka med andras känslor.. Har läst din blogg ett bra tag nu och du har verkligen nånting man vill lära känna. Att folk som får den chansen bara kastar bort det... Om man bara låtsas vara "Girlie" så kommer man aldrig bli helt lycklig med dig i alla fall eftersom man hela tiden strävar efter att vara någon annan.

2010-11-07 @ 20:29:57
Postat av: gina

vad har hänt? svara dede

2010-11-07 @ 21:42:35
Postat av: gina

vad har hänt? svara dede

2010-11-07 @ 21:42:38
Postat av: sanna

Stackare :(

2010-11-07 @ 22:27:11
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: sanna

om du vill ha hjälp eller stötning så finns jag här för dig DEDE :) <3

2010-11-07 @ 22:28:12
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: sanna

och berätta vad som hänt om du vill, du kan maila mig på min mail. Har tyvärr inte din msn D babyboo <33

2010-11-07 @ 22:28:39
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: Olivia

Hur är de Dede?<3 har mailat dig.

2010-11-07 @ 23:13:33

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: