GoDmorgon MeDDelanDe



Mina två favotjejer - Rita&Matilda





Hey alla!

Har lugnat ner mig lite idag, tror aldrig mina läsare sett mig så arg =D
Men de är verkligen inte behagligt med någon som går igenom ens dator. Det är ju en dagbok i sig.

Nu har jag svarat på över 100 mejl, och nu har jag bara några kvar o svara på. Jag svarar alla mina läsare och ser inte förbi någon, vilken kille va ! ;D  men jag kan ha glömt nån då och då. Jag kommer nog inte kunna fortsätta svara alla även om jag vill.

Idag kommer bloggen om självförtroendet, vilket vår kära datakille tryckte ner igår. Så hela mitt inlägg försvann!

Idag måste jag hitta en vinterjacka me! Sen ska jag väl prata med Rita&Matilda, mina två favotjejer just nu som får mig att må otroligt bra o stöttar mig i allt, otroligt tacksam för de.

Hörs sen då! (inga mer utbrott idag, hoppas jag) =D

Kärlek
Truly Yours
/ - D.
(Glöm inte kika in på www.dedevardag.blogg.se där vardagliga inlägg flyttas)

P.S Jag kommer även börja svara er nu direkt i inläggen om ni ställer frågor. Om ni undrar över nått,  spontanta åsikter eller bara vill diskutera och har funderingar så kan du och jag ha diskussioner i kommentarsfälten =D Prata direkt med D! SWEEET YE =D D.S
Postat av: Hanna

Jag har massa spontana frågor om du vill svara på dem! :D



Vad anser du om antidepressiva medel?

Vad anser du om dagens psykvård?

Äter du kött, även om djuren blivit missvårdade?

Vad anser du om kött"produktionen" idag?

När vet man om man hittat den rätta?



Nejmen, jag skojade bara. Du behöver inte svara på så stora frågor nu. :) Men du kan väl spara dem och besvara dem i något större inlägg i framtiden? :)

2010-11-17 @ 15:40:16
URL: http://darkshiira.blogg.se/
Postat av: du vet inte vem jag är.

dede, du är så fin.

2010-11-17 @ 15:57:23
Postat av: olivia

va vacker rita är :) <3

2010-11-17 @ 17:20:43
Postat av: olivia

och matilda me,jättefint hår <33

2010-11-17 @ 17:21:07
Postat av: kanskegirlie

är de girlie? är du ihop med båda samtidigt:O

2010-11-17 @ 19:21:43
Postat av: kanskegirlie

svara dede!!

2010-11-17 @ 19:21:54
Postat av: Lolloo

Jag vill med ha självförtroende :(

2010-11-17 @ 20:35:01
Postat av: miss bill

Du är så söt när du arg Dede :) <3

2010-11-17 @ 21:41:39
URL: http://missbill.se
Postat av: miss bill

och att du orkar svara alla, visar att du är världens FINASDE kille :) <3

2010-11-17 @ 21:42:43
URL: http://missbill.se
Postat av: Clara

Gillar båda dina bloggar :) kul o läsa lite om ditt vardagsliv o bra att du delat upp dem ! för de här är ju de viktigaste dedeprivat.

2010-11-17 @ 23:30:25
URL: http://lightworkers.org
Postat av: D.Dede

Hanna, svarar lite kortfattat =D



1. Antidepressiva medel = Gift. Enbart för att läkemedelindustrin ska tjäna pengar. Ta de inte.



2. Psykvården är komplex och inte helhetsbedömande.



3. Äter inte så mycket kött, mest fisk. Och nej jag försöker äta så rättvist och ekologiskt som möjligt.



4. Köttproduktionen är vidrig, processerad och farlig.



5. Det vet man när man känner det. Det är som att du skulle ha en ögonbindel o känna dig för om de var rätt. Det är en känsla, inte lika mycket fysiskt.



Kärlek

/ - D.

2010-11-19 @ 11:09:45
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Kära D. Det är med stor respekt och kärlek till dig & dina ord som jag berättar att du är den första bloggen som berört mig så starkt och intensivt att jag legat sömnlös långt in på nätterna bara för att jag tänkt så mycket och överanalyserat allt du skriver. Åh. Vi delar så otroligt mycket, åsikter som tankar. Dina ord klistrar fast mig på varje mening och det är med stort vemod som jag tillslut inser att texten är slut och det inre finns något mer att läsa. Skulle vara otroligt intressant att få träffa dig på riktigt. Jag trodde nästan att jag var ensam för ett tag. Det är så vackert vid den här tiden på dygnet där jag bor. Jag kan änga timmar på att bara sitta och fascineras av stjärnhimlen och dess djup. I skrivandes är månljuset det enda som lyser upp mitt rum. Jag vet inte vem du är. Eller vart du bor. Men jag kan inte låta bli att känna att vi delar denna stjärnklara natt.


Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: