Dede&Girlie - Hur man skapar en dröm från hjärtat.







Dede&Girlie - Hur man skapar en dröm från hjärtat.




En overklig...

En obeskrivlig...

Verklig saga...

D vaknar upp mitt i natten kallsvettig o känner sig övervakad
Och upptäcker att någon ligger brevid honom o andas lungt...
Där ligger världens vackraste Girlie i hans överlakan...
Som han sett i sin obeskrivliga o overkliga vackra dröm...

Hennes skönhet strålar som stjärnhimlen men han vågar inte ens nudda henne...
För han vill inte väcka henne när hon sover så sött...
Oh varför följer ingen i denna värld sina drömmar längre?
Vi kan ju skapa allt om vi verkligen följer vårt hjärtas röst...

Varför förlorar vi oss själva i denna materialistiska värld...
Den kan aldrig fylla vårt tomrum hur mycket vi än försöker..
Vi kan köpa ALLT I HELA VÄRLDEN men våran kapitalistiska själ...
Kommer alltid känna sorg hur mycket vi ändå köper...

Oh varför ska det vara så svårt att älska någon rätt o skänka mera glädje?
Ingen vågar öppna sig för alla är rädda för att såras...
Men jag lovar Girlie...jag ska visa dig mer än hela världen...
Och jag tänker alltid älska dig o torka dina tårar...

För jag tror om man skapar en dröm innerligt från hjärtat.
Så finns det inget som är omöjligt och kan stoppa den känslan...
Girlie, du är den enda kvinnan jag vill älska...
Och du ska aldrig nånsin känna dig sviken, sårad eller ensam...

Oh jag tittar på dig när du sover och flowar ut min dröm...
Oh jag tänker göra dig lyckligast i hela världen!
Oh du ska veta att även de dagarna du har haft de tungt...
De dagarna är över nu...och dina tårar var ej förgäves...

Det finns ingenting som kan stoppa oövervinnerlig kärlek...
Och även fast jag föddes föräldrarlös och hemlös...
Kan jag ändå ge dig hela mitt hjärta...
För min kärlek till dig är gränslös...


KÄRLEK!

Skapas av obeskrivlig oövervinnerlig kärlek långt bort från denna kapitalistiska systematiska västvärld...

Nu ska jag visa dig en helt annan värld, obeskrivligt blir de.

Kärlek till dig Girlie..
Du är fullkomligt vacker...

Truly Yours lovely =D
And only only only yoooours!
/ - D.
Postat av: hanna

<33

2010-11-07 @ 12:31:19
Postat av: hanna

<33

2010-11-07 @ 12:31:26
Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign & Foto, m.m

Hej!

Vill du spendera 5 sekunder av ditt liv, och hjälpa mig att lägga en röst på min söta hund?

JAG LIGGER JUST NU ETTA TACK VARE ER SOM RÖSTAR! MEN JAG BEHÖVER FLER RÖSTER.



När du röstat, skriv till mig att du gjort så länkar jag dig om du vill i bloggen :]



-> http://www.minfavorit.nu/Rosta.asp?id=857&cid=1100

KRAM ♥

2010-11-07 @ 12:32:47
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: emma

önskar min kille skrev så till mig me :(

2010-11-07 @ 12:45:45
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

ändå fiiiint <3

2010-11-07 @ 12:45:55
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: ..

man blir bara ledsen nu när man vet att man inte är girlie :(

2010-11-07 @ 12:52:31
Postat av: ..

OHHH :'( så är de, det känns så tungt o läsa för du skriver de till nån annan. Du är inte singel, du är upptagen. Förut kunde man drömma om dig...

2010-11-07 @ 12:53:27
Postat av: ..

och de krossar mitt hjärta att bara läsa att den kärleken är till girlie, fast jag trodde jag var hon.

2010-11-07 @ 12:53:57
Postat av: jenny

vackert!

2010-11-07 @ 13:05:12
URL: http://jennynylander.blogg.se/
Postat av: jenny

<3

2010-11-07 @ 13:05:22
URL: http://jennynylander.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför ändra du till Girlie istället för Matilda? är hon inte Girlie???:O:O:O

2010-11-07 @ 13:12:51
Postat av: miss bill

DEDE DÅ :( <3 de stod ju matilda?

2010-11-07 @ 14:25:54
URL: http://missbill.se
Postat av: mirela

SÅÅÅ JÄVLA VACKER TEXT OMG!!!!



DU ÄR HELT OTROLIG DEDE!!! :)



FY FAN VA VACKERT, VACKRASTE JA LÄST! <3

2010-11-07 @ 14:44:59
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: mirela

SÅÅÅ JÄVLA VACKER TEXT OMG!!!!



DU ÄR HELT OTROLIG DEDE!!! :)



FY FAN VA VACKERT, VACKRASTE JA LÄST! <3

2010-11-07 @ 14:45:04
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: Anonym

får jag fråga en sak?

Kan du se auror (stavning?) eller andar och sånt? :)

Snälla... kan du ta upp det i ett inlägg isf?? Är intresserad av sånt... :D

2010-11-12 @ 21:24:42

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: