BAD GUY VECKA MED D.DEDE - DEL 2



D.DEDE BAD GUY VECKA - DEDE'S 2:A BEKÄNNELSE !





Så här kommer min andra sak som jag måste förbättra.
Det här kanske inte ses som bad guy - fast det beror på vilket perspektiv man har.


2. - JAG HAR OTROLIGT STORT SJÄLVFÖRTROENDE.


O de kan många störa sig på. Speciellt robotiska jantelags personer. För man ska ju stå i ledet och vara som alla andra. Man ska inte sticka ut.

Men jag lever ju efter Nelson Mandela Speech att man ska lysa ut det man har inom sig. Så ibland när jag vaknar kan jag bara känna "Without a shadow of doubt, IAM DA MAN!" =D.

Ibland försöker jag till o med tona ner mitt självförtroende. Men de är så mycket inom mig, så mycket jag kan och vet, att jag blir helt uppspelt. De blir en ENORM ENERGI! Tänk dig själv varje dag du vaknar att du är D? Att de inte finns nån som du och att du har nånting helt oförklarligt och obeskrivligt inom dig och att du förstår hela världen och bortom den.

Den där obeskrivliga känslan i bröstet. Det jag får se upp med här det är hamna i högmod att jag bara ska ha, ha och ha eller hamna i materialistiska tankebanor. Det har ni följt mycket på bloggen hur jag verkligen ventilierar mina tankar.

Jag pratar väldigt mycket med mig själv
, mycket mantra "Come on D, de här fixar du" och väldigt personligt med vissa gånger. Pratar högt för att kunna få mer grepp på vad jag tänker, och även personliga samtal med dem "upstairs".

Självförtroende för mig är att våga lysa för att lysa upp vägen för andra och ge empowerment till folket.

Nelson Mandela 1994, Inaugural Speech


Vår djupaste rädsla är inte att vi skulle vara otillräckliga. Vår djupaste rädsla är att vi är omåttligt kraftfulla.
Det är vårt ljus, inte vårt mörker, som skrämmer oss mest.
Vi frågar oss själva: Vem är jag som tror mig vara briljant, storslagen, talangfull, fantastisk?
Egentligen, vem är du då, som inte skulle vara det? Du är ett guds barn. Att du låtsas vara liten tjänar inte världen.
Det är ingenting upplyst med att förminska dig, så att andra inte skall känna sig osäkra i din närhet. Vi är alla menade att lysa, så som barn gör. Vi föddes för att manifestera guds härlighet som är inom oss. Den är inte bara i några av oss, den är i oss alla. Och när vi låter vårt eget ljus skina, ger vi omedvetet andra människor tillåtelse att göra detsamma. När vi är frigjorda från vår egen rädsla, frigör vår närvaro automatiskt andra.
"

O de här ska vara en bad guy vecka =D ooh my!

Well, jag är ingen bad guy =D jag hoppas jag aldrig förvandlas till en helt.
Men de kan va kul o köra lite bad guy med glimten i ögat ibland.

Bottomline is: Jag vill inte spela bad guy, eller vara bad guy.
Jag vill älska rätt...

Så om jag skulle framstå som en bad guy nångång i framtiden, tänk på att jag kanske flummar lite då och gör det med glimten i ögat. För jag har ganska fullpumpat självförtroende.

Ska sanningen fram...

Så jag är jag egentligen bara en känslig nallebjörn, hands down. Men jag måste kämpa för att aldrig förlora mig själv och det jag har inom mig för materialistiska och kapitalistiska ändamål.

I morrn kommer diss inlindat med den tredje bad guy grejen om mig!

Kärlek
/ - D.


Postat av: Tammy

Haha sant så sant. Du har det tufft mr bad guy ;)



kramen

2010-05-11 @ 18:08:54
URL: http://bemybee.blogg.se/
Postat av: emma

hahaahah :D sköönasde!

2010-05-11 @ 18:17:02
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

vad säger girlie när du är bad guy?

2010-05-11 @ 20:12:28
Postat av: kanskegirlie

såg nu att du inte var bad guy XD läste fel! men de är gulligt att du är som en nalle<3

2010-05-11 @ 20:13:03
Postat av: Anonym

heeej är du ihop med sara bill?



hon skrev förut att de inte spela nån roll om du var good guy eller bad guy.

2010-05-11 @ 21:37:03
Postat av: Anonym

heeej är du ihop med sara bill?



hon skrev förut att de inte spela nån roll om du var good guy eller bad guy.

2010-05-11 @ 21:37:29
Postat av: Anonym

svara snabbt!

2010-05-11 @ 21:37:52
Postat av: natta

jaaa du är fiin! <3 fiinasde!

självförtroende är ju bra att ha tycker ja!!

2010-05-11 @ 22:49:57
URL: http://nattafoxy.blogg.se/
Postat av: shpresa

Grymt intressant o läsa lite mer om dig :) gillar o se ditt tänkande och mer om dig :) mer sånt!

2010-05-11 @ 22:55:44
Postat av: shpresa

*mer sånt

2010-05-11 @ 22:56:11
Postat av: Sara SB-Stylist

you can be as bad as you want in my book...



puss!

2010-05-12 @ 09:19:40
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: