Telefonterror från fjortisar...

Herregud...

Var så upprörd förut att jag bara tänkte: Va finns de för folk!?

När tjejer ringer och sen sprider mitt telefonummer!
De är inte ok whatsoever. Respektera mitt privatliv.

O allt de här snacket om vem som är Girlie i mina texter. Jag tror jag helt enkelt måste göra en Girlie rubrik på dedeprivat så alla kan läsa om det för de känns som många missförstår allt om Girlie.

Jag har sagt att Girlie är nån av mina läsare, men jag vet inte vem hon är. Eftersom Girlie är en tjej som fångar mig själsligt. Många tjejer och en del kända tjejer har sagt att de är Girlie i mina texter, men jag har nobbat en, efter en efter en.








Telesamtalet från igår:


D: Ja, de ä Daniel!
Fjortis: Heeeej är de du Dedeeeee!
D: haha.. jaa?
Fjortis: HEEEJ! asså du vem är girlie i dina texter ah så fint!! De var inte kissie heller?
D: haha what? vem är du?... inte ens på sin bästa dag skulle kissie få mig
Fjortis: ajaaa Deeedee vad ska du göra idag då ska du blogga elle på deeedeprivaaat
D: hah wtf? driver du med mig eller?
Fjortis: HAHAHAAHA *sjukt fjortiskratt* nej men vad ska du göra idag MR DEDE?
D: Neeh vi skulle gifta oss idag eller?
Fjortis: Vaa? Men jag är bara 15 dede, tyvärr kan jag inte de än"

Ja la på direkt. De roliga var att hon sa "vaa" förväntansfullt som en dröm att vi skulle gifta oss, som ja var allvarlig haha ;D
Nehdu gumman, gifta sig med D genom ett telesamtal blir svårt o ja älskar o va oseriös me såna som dig ;D

Nästa samtal ett par sekunder efter ja la på

D: Ja?
Fjortis: Heej Dedeee de avbröts tror jag.
D: Vaa? Jag la på?
Fjortis: Meeen vänta, när uppträder du nästa gång o när spelar du fotboll du är fin smmeeexxy!
D: haha aiight, men har inte tid.
Fjortis: okeej men varför accepterar du inte mina kommenterarer på bloggen?
D: För att en blogg ska va relevant för blogginlägget? Ja är inte som andra bloggare som skriver "svar: fint sj" till 50 personer för o få 50 kommenterar, de är ingen gästbok utan inlägget ska diskuteras. Allt annat blir som en chatt o fjortisaktigt.
Fjortis: Aaaha ja förstår men vad tycker du om Paow? Vill du träffa henne?
D: Tror du får läsa på lite på dedeprivat...

*la på*

O ni som ringde, för jag antar att ni läser min blogg just nu och sitter där som frågetecken.
Jag undrar ju vem som ringde. Antar att de är nån storbloggares kompis...!!!????
Och även om ja inte vill att du ringer så kan ni ju säga ert namn nästa gång?

Snälla, sluta ring mig och jag bestämmer själv vem som är Girlie i mina texter? De är en otrolig lång berättelse.

Ingen systematisk stereotyp tjej kan bli Girlie i mina texter.

Hur många gånger måste ja säga de?

Girlie är nått vackert&speciellt, och hon vet inte knappt om det själv.

Hon relaterar och förstår mina texter, men hon vet inte om själv att hon är nått riktigt speciellt.


Du kan vara Girlie, men de återstår o se...

Men många vet att jag sagt nej tack till många tjejer...

Låt mig välja i fred. De spelar ingen roll om tusen tjejer gillar mig, för ja vill ba ha Girlie =D och jag vet att hon hittat hit.


Kärlek
/ - D.
Postat av: jeanette

Ojj, vad jobbigt att dom håller på och ringer till dig. Snacka om att inte få ha något privatliv.. Dax att skaffa dig ett hemligt nummer kanske??

Hoppas allt är bra med dig annars :)

Kramar

2010-03-31 @ 11:06:08
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Anonym

okeej dede förlåt att jag ringde men ville ba höra din röst <3

2010-03-31 @ 14:18:42
Postat av: Anonym

och förövrigt var det faktiskt madde som spred ut ditt nummer.......-.-

2010-03-31 @ 14:27:15
Postat av: D.Dede

Vem är hon då?



/ - D.

2010-03-31 @ 15:04:26
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

en tjej bara..

2010-03-31 @ 15:18:02
Postat av: beckiies

Du är helt.. fantastisk. Fy för folk som sprider ditt telefonnummer och ringer och terrar... hade själv de problemet för några år sedan när jag var mobbad i skolan o så.. tack o lov är de lätt att byta nummer.



Hursom, hade jag fått ditt nummer så hade jag inte kastat bort de genom att skämma ut mig själv. Då hadejag hellre velat ha ett djupt samtal med världens finaste D.



Hoppas du hittar din girlie snart. Kram

2010-03-31 @ 15:28:15
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Postat av: tina

<33

2010-03-31 @ 16:44:08
Postat av: emma

omg vad joobbigt me såna fjortisar!!

2010-03-31 @ 16:46:29
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: amanda

Ja Dede...du borde ta de lugnt med tjejerna ;)

2010-03-31 @ 17:47:09
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: amanda

de är ju så många menar jag, verkar vara omöjligt o kunna ringa eller få tag på dig :D

2010-03-31 @ 17:47:39
Postat av: manda

det var inte jag de var camilla som ringde!!

2010-03-31 @ 19:07:56
Postat av: D.Dede

Spelar ingen roll! Sluta upp ringa bara?



/ - D.

2010-03-31 @ 19:11:20
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: madde&manda

det var carro som ringde! det var faktiskt inte vi.

jag går på dina texter och tycker du är helt otrolig jag går inte bara på ditt utseende D! Jag går mer på insidan på folk (a)

2010-03-31 @ 19:29:13
Postat av: undrande

men herregud hur svårt är det att bara låta nån vara??+

2010-03-31 @ 19:31:01
Postat av: undrande

och med det menar jag bara LOOK at the mirror!

ni fjortisar är sjukt ytliga!!! ni kan inget om dedes texter ni går ba på att han är fin.

2010-03-31 @ 19:31:36
Postat av: Anonym

undrannde , bry dig inte så mycket gumman.



Du får ändå inte DEDE hur mycke du än smörar!!

2010-03-31 @ 20:08:55
Postat av: Anonym

undrannde , bry dig inte så mycket gumman.



Du får ändå inte DEDE hur mycke du än smörar!!

2010-03-31 @ 20:09:30
Postat av: Anonym

*undrande ska de vara till

2010-03-31 @ 20:10:08
Postat av: ensomvet

MEN ORKA!!!



Madde de var du som gav ut nummret!! aah men du är ju kär i dede med! så sluta skriv för de var du som ringde. Madde var de hon är helt kär i dig.

2010-03-31 @ 21:56:30
Postat av: natta

men orka själv bråka :S

lixom alla fatta att de var ansiktet säkert eller*!!



det finns tusen tjejer som kunde ringa eftersom telefonummret låg ute på bdb, så de kan vara tusen tjejer som ringt, men mitt tips är ansiktet, virre.



era fjortisar!

2010-04-05 @ 14:25:42
URL: http://nattafoxy.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: