Veckans kommentar, veckans händelser och veckans film på Dedeprivat!


Veckans kommentar - Veckans händelser (nytt!) och veckans film på Dedeprivat!


VECKANS KOMMENTAR:

Dede!=D Gissa vad? Eller du kanske redan har sett det här?Hahah nej men jag har fått en ny lärare, han SKA VARA en fysik och kemi lärare, MEN, alltså jag blev helt chockad, han säger att han tänker lära oss hur man lever i nuet och inte tänker på framtid och dåtid, och att man kan förflytta sig, att vi kan lämna vår fysiska kropp, att vi kan se genom att blunda med vårt tredje öga, och han har bett oss att allt som händer där inne inte får komma ut till andra lärare, HAHAH det är så coolt! Han vill heller inte att vi ska vara tvingade att gå kursen så han försöker få oss att vilja, han är mer som en vän, men alltså jag vet inte, allt det här började ju för mig när jag hamnade på DIN blogg, och sen har det bara kommit in mer o mer... och om jag inte hade läst din blogg innan vi fick honom skulle jag nog trott att han va helt störd som många andra i klassen, meen nej! Jag är så nyfiken, hahaha ville bara dela med mig av glädjen, det är tack vare dig dig dig dig (o mig själv xD) som jag ändrats, Tack D!=)
Btw, skulle va kul om du tog upp mer om vad du gått igenom i ditt liv, och sen mer mystiska övernaturlinga saker =) Kärlek till dig



Dede svar: Det är det jag sagt ! =D kul att din lärare med säger det med, att de går att se med sitt tredje öga och att de går att lämna sin fysiska kropp - Det är det jag sagt, det går att resa till andra världar =D
De kommer bevisas snart. Det låter helt OVERKLIGT - men att vi ens är här med ett medvetande och har 50 billioner celler, och varje sån cell består av vibrerande energi är rätt overkligt det med.
Jag ska ta upp mycket mer av de övernaturliga med mig! Kul att få de bekfräftat av fler!


VECKANS HÄNDELSER:

1. Mamma hade min mobbe i tvättmaskinen...
Jag hade filmat lite från vår träning så de kom ner i tvättmaskinen =/ ny mobbe till veckan, för jag ska börja     videoblogga som jag lovat för att kunna snacka mer och visa mer.

2. Jag drömde en dröm i tisdagsnatt...
Om en buss som halkade ner mot isen. Inte ofta man drömmer om bussar som halkar och inte kommer iväg. Sen gick jag till bussen som vanligt på morgonen. Tänkte neeh de är inget mer med det. Men sen tänkte jag när jag satt på bussen: Jag måste tyda den här drömmen, vad betyder de att en buss halkar? 5 minuter senare så ser jag att 9.00 bussen som åkt samtidigt som oss har varit tvungen att stanna och halkat in på busshållplatsen - så alla passagerare från den bussen fick gå in i våran!
Helt sjukt, synkrositet och kunna få budskap om framtiden! Älskar sånt, så satt o ruffysmila på bussen hela vägen in =D Älskar att kunna få budskap genom drömmar! Tack till er upstairs!

3Dede gör bort sig framför en tjej och halkar...
Jag såg en cute girl när jag skulle åka tillbaka med bussen hem. Så hon gick ut och titta på mig, hon satt vid busshållplatsen. Hon tittade på mig flera gånger, och jag tillbaka. Jag brukar aldrig gå fram o snacka o sånt, de känns så desperat. Och jag är ju van att tjejer ställer tusen frågor till mig, så de blir som intervjuer...
Bussen kommer och jag går framåt, men tittar så mycket på henne att jag snubblar på en SNÖDRIVA! Hahaha =D men ramla inte, har bra balansinne, men hon log lite åt mig haha ;D shiiit...skämmigt.

Shiit de slår mig nu ! De var en metafor av min dröm... Buss stannade i drömmen? och jag halkade...

Har ni också varit med om sånt som hänt i era drömmar?


VECKANS FILM
: Body of lies




CIA-agenten Roger Ferris får upp ett spår till en stor terroristledare som misstänks sköta alla sina operationer från Jordanien. När Ferris tänker ut en plan för att infiltrera hans nätverk måste han först få stöd från den sluge CIA-veteranen Ed Hoffman och hans team. Ferris frågar sig själv hur mycket han kan lita på dessa män utan att äventyra hela operationen – och sitt eget liv.

Dede betyg: De här visar hur de fungerar i underättelsetjänster, dubbelspel, problematik med att va solidarisk och diplomatisk. Det går knappt att lita på någon. 4/5. Väldigt sevärd och mycke kunskap.
Postat av: kanskegirlie

jassåå dede du tittar så mycke på snygga tjejer att du går in snödrivor :P

2010-03-15 @ 07:14:19
Postat av: Anonym

<3333

2010-03-15 @ 07:14:39
Postat av: emma

Cooolt :) jag b rukar me drömma sånt!

2010-03-15 @ 09:06:42
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

<3

2010-03-15 @ 09:40:16
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: clara

Det är därför det är viktigt att tolka drömmar, tycker jag med personligen eftersom man vet att de är nått i ens undermedvetna.

2010-03-15 @ 11:16:39
URL: http://lghtworkers.org
Postat av: clara

Sen det där vanligaste man säger: Följ din drömmar!

Så sant (:

2010-03-15 @ 11:18:12
Postat av: sandra

älskar ditt sätt o skriva o bara uttrycka dig (:

hoppas du får igång mobben!



2010-03-15 @ 15:01:25
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

hur såg tjejen ut på busshållplatsen??



läser hon bloggen?

2010-03-15 @ 15:13:24
Postat av: kanskegirlie

och vad är de som krävs för att du ska gilla en tjej???



de vore bra med om du svarade!! nångång när man typ skrivit 100 ggr utan svar :S i år!!!

2010-03-15 @ 15:14:22
Postat av: D.Dede

Förstår inte vad ditt problem är?



Jag svarar när jag hinner?



/ - D.

2010-03-16 @ 08:24:13
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: