Du finns inte mer.



D.Dede rensar luften mot tjejer som säger att de är Girlie i Dedes texter.








Jag måste rensa luften...

Så trött på...

Att höra ditt snack...


Jag minns första gången
du hörde av dig till mig. Du snackade hela tiden om att du aldrig sett och hört nått liknande. Du sa att de var mystiskt att en kille som jag existerade. Till slut insåg du det att jag existerade, och din dröm var att träffa Dede mellan 4 ögon.

Vi fick bra kontakt. Du hörde av dig även om jag höll dig på avstånd. Men till slut började vi prata mer och du kom närmare mig. Jag började öppna mig...

Men en dag gick jag min väg. Träffade en tjej som jag ville vara med, och du kände som att jag svek dig. Du trodde du var Girlie i mina texter. Trots alla dina fina ord om att det bara finns "En D" och att jag format dig och gjort intryck i ditt liv och i ditt hjärta, så valde du att slå på allt jag var för att jag gjort mitt val.

Men efter ett tag började vi prata igen. Det tog ett bra tag. Du säger att jag är en dröm men det känns som du förstört mycket nu. Du är verkligen inte värd mig och jag bryr mig inte vad du säger. För jag orkar inte lyssna mer. Jag vill vara i fred.

Jag vill inte ha stereotypa vanliga tråkiga tjejer.
Jag söker ju nånting mer. Men de känns som de verkligen inte finns en Girlie...

Men om inte Girlie finns så har jag ju lovat att vara ensam...

Jag klarar av att vara ensam. Även om de gör ont.

För trots att man kan få tusen tjejer, vad är de värt?

De är inte den kärleken jag vill ge till Girlie...

För jag vill bara ha Girlie, och göra henne till världens lyckligaste o ge henne nånting hon alltid drömt om.

Sagan finns i mitt hjärta...

Därför kan ingen tjej fånga D...

O du allra minst...
Säg inte att du förstår mig...
För du gör de inte...

Vill du såra mig?
För jag tänker inte såra dig...

Im gone...
You'll never catch me.

De går inte att tämja en vilDhäst.

- D.

Postat av: Du vet vem

Jag antar att den handlar om mig D och jag tycker verkligen det är tråkigt att de blev så här men jag förstår inte varför du hänger ut mig? Föresten så har du bara gått många gånger och lämnat mig.

2010-03-08 @ 09:32:37
Postat av: Patrik

Daniel, älskar dig! Jag är i samma sits. Att finna girlie är svårt, speciellt i denna värld av robotar..



Det känns tryggt att inte behöva vara ensam i samma sits som dig Daniel. Vi kommer med universums kraft, vi kommer med ovillkorlig kärlek. En robot kan inte klara av den kraften utan att krascha. En robot behöver sakta med säkert finna sin egna kraft som finns inom oss alla.



Många robotar vänder sig till de som har kraften för att de saknar den. Vad de inte förstår är att de har den kraften inom sig.



PS. Ang. Videoblogg så rekommenderar jag YouTube? Jag är teknisk kunnig vilket du antagligen redan visste, let me know if you need my help bro!



Peace!

2010-03-08 @ 09:34:15
URL: http://www.ekonomiskreform.se
Postat av: hanna

Tycker du gör rätt, vänta på din girlie även om tjejer vill ha dig!

2010-03-08 @ 10:35:36
Postat av: kanskegirlie

var hon dede-girlen?

var ni tillsammans?

hur länge?

2010-03-08 @ 16:01:18
Postat av: amanda

vilken dum brud hon är!

att hålla på så!

2010-03-08 @ 16:05:39
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: tina

fint skrivet!

2010-03-08 @ 16:07:23
Postat av: Anonym

<33

2010-03-08 @ 16:08:22
Postat av: Anonym

börjar hon på M?

2010-03-08 @ 16:09:00
Postat av: Anonym

var det din förra flickvän? svara gärna...

2010-03-08 @ 16:09:45
Postat av: Mickiz

du har sååå rätt så i de du skriver grabben :)

stå på dig ! :D

2010-03-09 @ 18:47:33

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: