D.DEDE träning!

D.Dede under hårdträning och kommer ge träningstips!



Godmorgon kära bästa sötaste finaste ruffycuteyaste läsare! =D

Hur känns de o vara sååå söööt som du är? =D

Idag blir det träning igen - tränar jättehårt eftersom det är försäsong, så alla vet att jag inte hinner uppdatera jämt och ständigt.
Löper nu på egen hand med!

D.Dede träningschema för denna vecka:

Måndag: Löpning
Tisdag: Löpning
Onsdag: Fotbollsträning+Löpning
Torsdag: Fotbollsträning
Fredag: Vila
Lördag: Styrketräning
Söndag: Fotbollsträning/Boxning/Hopprep


Som ni ser så är det mycket för mig =D Jag är stel sen igår haha ^^ oj oj, skulle va skönt med massage, så äre när man är fotbollspelare!
Men men massage tack? Nu helst. Ja, du får komma över till my place! =D
KÄRLEK
- D.DEDE
Postat av: Mariell

Hej Daniel. Det var inte igår jag var här. Lever ett helt annat liv nu. Jobbar och sliter vissa dagar jättemycket. Sedan försöker jag hinna med att ta hand om mig själv och min själ. Så att hänga framför datorn har blivit lite bortprioterat. Men jag hoppas verkligen att livet ler mot dig fortfarande. Njut av träningen och ta dig en sväng ner till maldiverna så ska vi nog ordna det där med massagen.



Kramar

2010-03-09 @ 20:55:12
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: tina

se upp att inte träna för mycke dede :P

2010-03-09 @ 20:58:09
Postat av: Anonym

<33

2010-03-09 @ 20:58:42
Postat av: Anonym

<33

2010-03-09 @ 20:58:58
Postat av: Anonym

jag skulle aldrig orka träna så mycket :P

2010-03-09 @ 21:27:11
URL: http://sweetyanna.blogg.se/
Postat av: emma

Dede träna inte ihjäl dig :P

2010-03-09 @ 22:22:56
Postat av: sandra

jag vill med träna :( men jag orkar inte.

kan du ge träningstips?

2010-03-09 @ 22:47:12
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

jag vill med träna :( men jag orkar inte.

kan du ge träningstips?

2010-03-09 @ 22:47:52
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: trisha

ja är duktig på massage:P får man komma över?

2010-03-10 @ 07:24:04

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: