D.Dede mot skatteverket





D.Dede argumenterade mot skatteverkets föreläsning.

"Pyramiden ses oftast som en hierarkisk maktsymbol, där de som är i toppen styr de som är under dem i pyramiden. De under är mer eller mindre slavar till dessa få i toppen."

http://severkligheten.blogspot.com/2009/07/pyramider-i-var-vardag.html





Alla satt tysta på föreläsningen.

Skatteverket...

Vår tids skattemasar.
...

Jag visste om Illuminat-symbolism, den sublima pyramiden. Pyramider ser vi ofta eftersom det bekräftar Illuminati, att det styrs uppifrån och ner. En maktsymbol.

Jag tog upp det direkt på föreläsningen då Skatteverkets informatör berättade vart alla skattepengar tog vägen. Jag frågade med varför det läggs ut 2 miljarder på opiononsbildning. T.ex om delad föräldrarledighet där politikers vänner garanteras jobb för astt skapa opinionsbildning.

Borde inte skattebetlarnas pengar fördelas rättvist? Varje dag hör man om hur politiker lever på skattebetalarnas pengar. Att Kungen får 110 miljoner i apanage från oss skattebetalare är ett hån.

När de ligger folk på våra gator idag och ber om vatten och bröd, och folk kämpar för hyran.


Alla satt tysta o muttrade åt henne, o ja tänkte "ska ja börja snacka...neh".
Eller jo det MÅSTE JAG! Jag är D! I morgon kan de vara försent! So let's go, dags o bryta mönstret!

Så jag började ifrågasätta direkt på föreläsningen...


D: Vart kommer skatteverkets logga ifrån?
Skatteverket: Vi vet inte riktigt, vi frågade det för 10 år sen med när den kom
D: Har ni sett filmen 1200 miljarder där de bevisas vart skattepengarna går?
Skatteverket: Nej, vi har inte sett den.
D: Tycker inte ni från skatteverkat att våra skattepengar borde fördelas på ett rimligare sätt?
Skatteverket: *lång tystnad*...vi lägger ju mycket på utbildning, sjukvården
D: Om ni nu lägger så mycket pengar på sjukvården varför är då sjuksköterskor underbetalda och varför är det så lång vårdkö?
Skatteverket: Jaa...
D: Tycker INTE ni att det är katastrofalt att vi då lägger ut 2 miljarder på opinionsbildning, där vi slänger ut skattebetlarnas pengar på olika saker som vi inte har en aning om, och där fifflande politiker kommer undan...
Skatteverket: ...Ja det kan man ju tycka. Du borde skriva till regeringen.
D: Ja, de läser mitt brev och sen förändrar de helt plötsligt omfördelning av budgete
n?

Av 100 kr är 52 kr reglerad i Sverige.

Sverige är ett av världens mest beskattade land, hyckleriet lever i vårt land där pengarna inte fördelas RÄTTVIST.


Se denna film: 1200 miljarder - så får du se vart DINA skattepengasr tar vägen.
Sprid vidare! 2000-talets bästa svenska dokumentär!






Illuminati-symbolism finns överalt. Pyramiderna är både öppna och sublima för att visa att det är de som styr och är överst på pyramiden. En maktsymbol. Ifall du ser pyramiden på olika loggor så vet du varför. En del har säkert kanske aldrig funderat över varför det är en pyramid, men nu vet du. Detta är en av många symboler som Illuminati använder sig av.
Postat av: emma

Du är moDigasDe!

2010-03-05 @ 07:55:16
URL: http://emzangirll.bilddagboken.se
Postat av: hanna

Riktigt bra D!

2010-03-05 @ 08:19:40
Postat av: johan

Älskar den dokumentären.



Martin Borg skulle göra en ny med hört de?

2010-03-05 @ 09:15:19
URL: http://vaken.se
Postat av: D.Dede

Johan //



Jag tror han inte gjort nån mer, utan den här är ju den enda. Just nu ligger även skatteintäkterna på 1450 miljarder till skillnad från när han spela in den.



Peace

- D

2010-03-05 @ 17:32:04
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Johan

Okej! De vore soft om han gjorde en ny.



Speciellt inriktad på en fördjupning om vart pengarna går. Folk måste ju vakna upp från det.

2010-03-05 @ 19:10:12
URL: http://vaken.se
Postat av: D.Dede

Indeed bro! Checka även Carl Sagan om 4:th dimension.



Peace

- D.

2010-03-05 @ 19:58:28
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: clara

Beundrar dig så mycket att du vågar och inspirerar Dede! Det är de som kännetecknar eller va man ska säga (:

2010-03-06 @ 08:57:49
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Andreas Ishak

tycker om din blogg, står mycket om frimurar svinen, riktigt kul att läsa.

2011-08-28 @ 18:52:09

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: