D.Dede&Sara Bill - Real Magic.



Stylisten Sara Bill stod äntligen i enrum med Dede!




Alla vet ju om att Jag&Sara har träffats nu
och hon har gett mig otroligt fina komplimanger och visat en otroligt fin sida och sitt inre. Men jag har med sagt att jag är otroligt svårfångad och bara vill ha Girlie.

Sara är en väldigt omtänksam tjej och hon bryr sig verkligen om mig och vill verkligen förstå. Så jag har stor respekt för Sara och vi kommer träffas igen. Dialogen är lite på skämt-montage men men också lite av det som hände med.

Dede&Sara Bill
stod helt plötsligt i ett rum och titta varann i ögonen. Det var magi i luften.
Det var ett väldigt "special moment". Vi har setts förut men inte så privat som nu.

Sara: "Hejj Dede!"
Dede: "Heyooo ruffy!


*tystnad och leenden och ruffysmile*

Sara: Hur är de me dig D?
Dede: Deeee är fiint dudå?



Sara:
De är fint med mig o de är verkligen otroligt kul att äntligen få träffa dig!
Är de inte jobbigt med alla fjortisar som säger "Dede jag älskar dig"
Du är en drömpojkvän! Gillar dina ögon och du känns nästan omänsklig
Du är känslig, djup, men stark och fin, du känns helt overklig...

Föresten, vem är Girlie?

Dede:
Tack gumz! Alla ord värmer...
Vem som är Girlie? De förstår ingen nog längre...
O helt ärligt, jag kan inte avslöja mer än vad jag sagt
Jag är enbart här för revolutinera världen och skapa kamp

Sara:
Okej de är lugnt jag förstår D! Men hur blir man en revolutionär?
Det är modigt! Jag tänker att jag borde med vara de? (haha)
O all magi du pratar om, jag känner den vid din närvaro
Det känns som alla dina ord öppnar helt nya tankesätt och vägbanor...

D: Det enda man behöver göra är att följa sitt hjärta
S: Visa mig, jag vill inte bara sitta o undra, berätta...
D: Okey men de jag visar nu får du inte visa för nån
S: Ja lovar! Även om de är svårt att lita på folk





Dede visar Sara Bill en mystisk hemlighet =D
Och den dagen förändrade Saras syn på de övernaturliga för alltid.
Hon kommer aldrig avslöja det, jag ville bara bevisa det så hon förstod.

Med respekt för integritet så hände de saker som jag inte kan berätta.
Men de var en helt OTROLIG kväll! =D

Jag kommer kanske träffa Sara igen och hon har ett väldigt fint inre.
Men innan nån skriver "Är ni tillsammans?" Det är vi inte.

Jag är bara Girlies. Vi får se vem Girlie är...
Men hon är nått vackert&speciellt utan o veta om de...

O jag kommer aldrig nånsin falla för nån stereotyp eller materialistisk brud som Kissie!
Om jag fångats av nån kommer de stå först här o inte genom rykten...

Men just nu är jag fortfarande ofångad, osystematisk och crazy =D

Kärlek
/ - D .

P.S Ni kan även läsa mer om när jag träffade Sara längre ner. D.S




Postat av: tina

hahaah:D

2010-06-12 @ 06:15:32
Postat av: emma

Väldigt fint skrivet Dede! <3

2010-06-12 @ 17:16:48
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

är sara girlie??

2010-06-12 @ 17:17:18
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Hon är girlie!!!!

2010-06-12 @ 17:59:50
Postat av: Anonym

Hon är girlie!!!!

2010-06-12 @ 17:59:54
Postat av: Anonym

Sara är lätt girliee!!!:P bli ihop med henne DEDE!!!

2010-06-12 @ 18:00:06
Postat av: Anonym

Sara är lätt girliee!!!:P bli ihop med henne DEDE!!!

2010-06-12 @ 18:00:09
Postat av: carro

haha lite roooligt :) vad var hemligheten?

2010-06-12 @ 22:02:31
URL: http://carolinaaxberg.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

är Sara girlie? är ni tillsammans??

2010-06-12 @ 22:07:41
Postat av: kanskegirlie

SNÄLLA SVARA DEDE!!! om ni träffas igen är hon ju intressant? girlie är ju inte stereotyp.

2010-06-12 @ 22:08:26
Postat av: mirre

Oh Sara är ju jättefin :)

2010-06-12 @ 22:28:29
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: chanine

vafan är folks problem? du skriver KLART och TYDLIGT att Sara INTE är girlie, haha. hon är söt, och vad som hände där stannar där! så folk som frågar måste ha ett iq på -52. eller så läser dom inte igenom hela texten =) jag blir frustrerad, kan jag helt ärligt säga, men det är ditt liv, dina val, dina hemligheter. ingen annans. det vi vet om dig är att du heter daniel. men inget annat. alla borde sluta fråga så mycket. keep it real Dede. du vet att du tar en del av mitt inre och kind of berör mig på ett sätt. det är något magiskt med dina texter, och jag vet att skulle jag träffa på dig (nu bor jag på den sketna ön såkallad gotland men ändå) så skulle jag nog veta att det var du. för jag har lätt att läsa av människor, men det skulle nog kännas att det var du. om du förstår? damn, jag låter helt förälskad :s men missförstå mig inte! för jag är inte ens i närheten av förälskad av DIG som människa på det sättet, bara dina känslor, texterna, orden, ja allt. du måste verkligen alltid vara den du är. och det har du lovat mig. håll vad du lovar, det lär du göra. för vem ska du annars vara än dig själv? finns ingen som berör så många människor på det här sättet. det är amazing.

nu svammlar jag mest, förlåt.

men mitt huvud är överallt och har så mycket att skriva. jaja, jag tror du fattar vad jag menar!



Lots Of Love - C

2010-06-13 @ 12:18:12
URL: http://chanineahlqvist.bloggplatsen.se/
Postat av: Therése

Undrar bara varför du valde att inte publicera min kommentar? Nu blir jag ännu mer besviken.. ;/ Trodde du brydde dig om vad dina läsare tyckte och att du kunde ta lite kritik ifall man nu kan kalla de det. Gissar på att denna kommentaren inte heller kommer publiceras. Du är inte den jag trodde du var, D :( Skulle betyde mycket om du valde att svara!

2010-06-16 @ 12:36:04
Postat av: D.Dede

Therese //



Läs inlägget ovan. Direkta angrepp osv när man inte förstår helheten är väldigt dömande. Om du följt mig längre så vet du bättre om mig.



Kärlek

/ - D.

2010-06-16 @ 23:02:21
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: hanna

tummen upp! :D fan va bra!

2010-06-20 @ 12:59:44
Postat av: Therése

Angrepp? Det var inga angrepp överhuvudtaget.. Skrev att jag oftast läste samma sak hela tiden och att jag tyckte att du hade börjat skriva väldigt mycket om dig själv och inte alls skrev så som du gjorde i början. Ifall du uppfattade det som angrepp så ber om jag ursäkt för så var det inte alls tänkt, skrev bara hur jag uppfattade det.

2010-06-21 @ 12:43:58
Postat av: D.Dede

Therese //



Ibland får man helt enkelt lita på att jag gör rätt saker även när folk tror jag gör "fel". Lita på mig :)



Kärlek

/ - D.

2010-06-21 @ 23:57:22
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: immme haha

hahahaha va gullig blogg!!

2010-06-22 @ 14:23:08

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: