Efter 33 nätter med tårar.



Efter 33 nätter med tårar.






Det hände...

Nånting obeskrivligt.


Jag började upptäcka min gåva igen. Allt det jag tryckt bort från min barndom och när jag väl slussades in och stereotypiserades in i samhället. Den gåvan och den stjärnan i bröstet som döljdes när samhället formade mig, precis som samhället gör med alla.

Jag började förstå mer. Jag började upptäcka saker. Otroliga saker. Obeskrivliga saker. Sånt som tänjer ens vildaste fantasi. Jag började återupptäcka eftersom allt inte är nytt, saker vi ser är nånting vi minns eftersom allting finns inom oss. Din kraft finns inom dig.

Dagarna gick. Oändliga nätter.
Tårar och minnen började sakta försvinna. Och jag började förändras och förvandlas även om jag hade mitt stereotypa jag (fotbollspelare och lagkapten) utvecklades jag själsligt och vågade gå efter mitt hjärta. Även om jag aldrig prata om det högt.

Jag tror mina föräldrar vakar över mig. Jag vet inte vilka de är. Ingen vet vilka de är, men jag vet att jag har nånting som vakar över mig och skyddar mig. En obestridlig ljuskraft.

Det som hände i mitt liv ville jag inte berätta för någon för det var alldels för ostereotypt och abnormt för att ens ta upp i ett diskussionämne.


Hur ska jag berätta allt det här som händer i liv? Vågar jag det? Vågar ja gå utanför normen?


Att man började känna en otrolig känsla, nånting som inte kunde defineras med jordiska termer, för vetenskapen kan inte mäta allt eller förstå allt, det är därför vi når ett paradgimskifte. Teorier om att vi lever i ett multidimensionellt Universum fanns av världens smartaste man genom tiderna, Einstein.

Om vi lever i ett multidimensionellt Universum? Kan de förklara alla upplevelser? All förståelse? Alla de texterna? Alla orden? Hur kan jag kunnat så här mycket sen barnsben? Vad är jag egentligen?

O hur förklarar man i en normaliserad västvärld att man fått konakt med 3 andra väsen som försökt hjälpa mig? Allting ovetenskapliga paranormala som inte kunde förklaras genom vetenskapliga termer? Jag försökte rationalisera allting och förkastade det men allting började bli så uppenbart. Nånting hände. Allt det här var ingen slump.

O jag svor för mig själv att aldrig sälja ut allt de här inom mig för pengar och kändiskap. Jag vill bara sprida allting gratis, för folket ska inte behöva betala pengar för att bli fria! Därför vill jag inte ha en krona. Frihet ska inte kosta nånting.

Vi har formats av ett kapitalistiskt och materialistk samhälle där människor på toppen tjänar miljarder  - medan 26 000 barn svälter ihjäl varje dag. Vad mer behöver man skriva för att folk ska agera?

Om de varit ditt barn, din mor och din far som dog i din famn? O du visste att västvärlden inte agerade? Hur hade du känt?

Det är därför våran aktion är så viktig i slutet av vår tid - att inte låta dem stoppa vår revolution. Att inte låta dem stoppa drömmar, tro och hopp igen.

Att bygga en ny värld.

För kärleken är den starkaste kraften. O många har förlorat hopp.

Men jag kan säga de rakt ut: Förlora aldrig dig själv i denna värld.

Den kommer förändras.

Ge aldrig upp.

Låt aldrig detta system bryta ner dig.

Denna kapitalistiska vetenskapliga normaliserade värld gör att du lever i en bubbla.

Gå utanför allting du lärt dig och den världen makthavarna byggt upp.

De finns så mycket mer än vad ögat kan se.

Låt aldrig någon säga till dig vad du kan göra och vad du kan uppnå.

Låt inte denna begränsade värld, begränsa dig.

Förändra den.

O ge aldrig nånsin upp hoppet.

O ditt hjärtas röst o dina känslor är din aktion för förändring.

En förändring kommer...

Kärlek
/ - D.

Postat av: Nora Fazel

Jo, jag vet, det är min svaghet! Det jag menar är; visserligen så grundas hela grejen på blodlinjer; men ändå så kan man inte säga att de inte gör något alls, för det vore en lögn.



I´m with you. Inte bara ner med monarkin, utan ner med allt och alla som har något med blodlinjer och "tur" att göra. Vi människor har alla något att säga om saker och ting, det är vi som borde representeras. Sverige är ett land med många nationaliteter och kulturer, det borde de visa upp istället för en kung och en drottning!

2010-06-24 @ 23:18:10
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: sonja

<3

2010-06-25 @ 09:14:15
Postat av: sandra

gudomligt vacker!

2010-06-25 @ 10:18:37
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

gudomligt vacker!

2010-06-25 @ 10:19:35
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: laura

vsg :), hur mår du då?

2010-06-25 @ 10:27:17
URL: http://ysabellaa.blogg.se/
Postat av: emma

vaacker <3

2010-06-25 @ 11:23:29
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: angelica

mycket bra tankar och läsvärda, du känns helt otrolig :) man blir inspirerad !!



helt otroligt:)

2010-06-25 @ 13:00:51
URL: http://metrobloggen/4ngelica
Postat av: ..

heeej dede, är du singel?

2010-06-25 @ 13:01:13
Postat av: celina

blir mållös varje gång :O :O vill bara vet mer, mer o mer!!



2010-06-25 @ 14:43:50
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: jeanette

sv: Heeej :)

Just nu gör jag mig iordningen för midsommarfirandet :) Hur firar du midsommar idag?

2010-06-25 @ 15:56:15
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: liina

kan du skriva ännu mer om det övernaturliga och de du sett och gjort? :D <3

2010-06-25 @ 16:52:32
URL: http://liiina.blogg.se/
Postat av: KATJA

drömkille så myystisk och fiiin med <3 :D

2010-06-25 @ 16:53:35
URL: http://li
Postat av: MEvie♥

kan jag få kopiera den text och lägga in på min blogg? den sista biten alltså, tacksam för svar.

<3

2010-08-03 @ 00:40:01
URL: http://mevie.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: