Det tredje ögat



Makteliten symboliserar det tredje ögat - men varför vet inte alla om den hemligheten?
(Det tredje ögat finns i de allra flesta antika kulturer)






Varför håller makteliten undan kunskapen för mänskligheten?


Det är ganska enkelt. På så sätt kan vi fortsätta vara 9-5 robotar som jobbar för staten. I en formad kapitalistisk värld där de rika och starka överlever, medans de svaga och fattiga lider, svälter och dör.

"I vår hjärna har vi ett tredje öga, som heter tallkottskörteln eller pineal gland på engelska. Pineal gland och tallkottskörteln är intressant med tanke på namen: PINEeal gland och TALLKOTTskörteln, pine är furu/tall och tallkott är en tall, samt kotte.. Hur ser körteln ut? Som en kotte, och vad visar de flesta största religioner, kottar i symbolik som visar hur en person som öppnat tredje ögat ser saker bortom tid och rum.

När du sover och går in i R.E.M. sömn så aktiverar du tredje ögat
och går in i den andliga eller spirituella världen. Det är också genom det tredje ögat vi skapar drömmar. Ditt tredje öga tar emot ljud och bilder och har näthinnor precis som ögonen samt är fylld med vatten. " - Utdrag från Seilon.org.

Man kan även resa till andra världar genom detta och det kallas "astralvärlden" vilket snart kommer erkännas, då västvärldens folk även upplevt att de lämnar sin fysiska kropp och kan se sig själva uppifrån. Detta upplever också många på sjukhus som har haft "nära döden upplevelser" att de ser sig själva uppifrån och kan säga vad doktorerna gör när det förklarats döda.

Detta kan även förklara mycket av mina egna upplevelser jag fick från mina riktiga föräldrar som var från ett spirituellt land, vilket gjorde mig mottagligare att förstå allting och haft så mycket kunskap inom mig. Mina första upplevelser skedde bara när jag var 4-5 år gammal.

Om vi ska förändra systemet och få upp sanningen till ytan måste vi alla göra det nu.

Det är sjukt att vi lever i en värld där 270 familjer äger 49% av all världens rikedom.

Samtidigt som 26 000 barn svälter ihjäl varje dag och 1 miljard har knappt mat på bordet.

Rättvis värld? Därför måste vi förändra nu, exponera all sanning till folket så vi slipper leva i ett sjukt system och bygga nånting nytt på jorden.


Kärlek
/ - D -

(Kika även in på denna sida http://www.skapapengar.nu/ där man håller på med en namninsamling till nytt ekonomiskt system - skriv på namninsamlingen, det behövs 10 000 namn och sprid det till dina vänner, föräldrar, bekanta att skriva på direkten så kan vi skapa ett nytt rättvist system för alla människor)

Postat av: Nadja j

När man gett upp allt vad killar heter, kommit på att dom alla är likadana,önskat att man bara kunnat be dom alla att dra åt helvette,svurit på att aldrig någonsin öppna sitt hjärta igen, insett att alla beter sig lika mycket som svin, när man insett att man aldrig kommer att hitta sin livs kärlek.

Det var då jag fann dig & din blogg och bara föll pladask,du gav mig hoppet tillbaka och fick mig att inse att det finns undantag..



STORA undantag som du!



har aldrig ens drömt om att få vara girlie eftersom jag vet att det omöjligtvis kunnat vara jag i dina texter. Men jag vet tack vare dig att det finns fler därute, fler som inte är som alla andra och vågar sticka ut. Från och med den dagen jag hittade din blogg har jag gett alla människor en chans och oj vad mycket fina människor det finns som man aldrig ens lagt märke till annars!

stort tack och all kärlek till dig D (men stort D!)

2010-07-01 @ 00:03:36
Postat av: Nadja j

När man gett upp allt vad killar heter, kommit på att dom alla är likadana,önskat att man bara kunnat be dom alla att dra åt helvette,svurit på att aldrig någonsin öppna sitt hjärta igen, insett att alla beter sig lika mycket som svin, när man insett att man aldrig kommer att hitta sin livs kärlek.

Det var då jag fann dig & din blogg och bara föll pladask,du gav mig hoppet tillbaka och fick mig att inse att det finns undantag..



STORA undantag som du!



har aldrig ens drömt om att få vara girlie eftersom jag vet att det omöjligtvis kunnat vara jag i dina texter. Men jag vet tack vare dig att det finns fler därute, fler som inte är som alla andra och vågar sticka ut. Från och med den dagen jag hittade din blogg har jag gett alla människor en chans och oj vad mycket fina människor det finns som man aldrig ens lagt märke till annars!

stort tack och all kärlek till dig D (men stort D!)

2010-07-01 @ 00:33:07
Postat av: emma

Coool :O

2010-07-01 @ 10:43:06
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: sandrawww.blogg.se

hur gör man om man ska resa till andra världar, kan du skriva mer om det??

2010-07-01 @ 11:40:14
Postat av: sandrawww.blogg.se

skriv gärna om det och om hur man öppnar tredje ögat :P

2010-07-01 @ 11:40:34
Postat av: celina

jääkligt nice :) de trodde jag inte :P

de vore intressant o lära sig sånt!

2010-07-01 @ 12:29:23
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: ??

är girliee från en annan värld alltså??

2010-07-01 @ 12:32:25
Postat av: D.Dede

Japp :)



Jag ska lära er hur ikväll, hur man reser till andra världar.



Kärlek

/ - D.

2010-07-01 @ 12:41:39
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: