Cropcircles - ett bevis på Utomjordiskt liv.

Hey alla! =D

Se dessa 3 klipp direkt om Cropcircles.

De kommer förändra din syn på de övernaturliga och det finns även en vetenskaplig gren för fenomenet och kallas för cereaologi.

89% svarade ja om att de tror på Intelligent liv i Universum på en enkät i Aftonbladet och det har skett en stor förändring genom att se saker från ett galaktiskt perspektiv.

Precis som när Columbus upptäckte Indianerna
när han segla till Amerika så kommer vi gå igenom ett liknande scenrio när vi upptäcker mer av rymden.




En liten bit ur en dokumentär om crop-circles.


UFO som gör cropcirles 1989.




De två mest kända otroliga cropcircles med ett decodat meddelande (circkeln)


Som ni sett i filmerna så var det Carl Sagan som sände meddelande till rymden genom radioteleskop om hur människor levde och vart och om våran dna-uppbyggnad bland annat. Vi fick tillbaka ett likadant meddelande förutom att de beskrev inte människor utan om utomjordiskt liv. De har lyckts decoda vad som stod i den första cropcirclen.

Meddelandet i cropcirclen:

"Beware the bearers of false gifts and their broken promises.
Much pain but still time.
BELIEVE.
There is good out there.
We oppose deception .
Conduit closin"




Mina tankar:

Det var ett ett väldigt skarpt meddelande riktat mot Illuminati
som styr den här världen och samt ett meddelande att människor måste börja tro på nånting gott igen, vi kör ju den här världen rakt i botten med krig, kärnvapen, svält, sjukdomar.

Vi lever i en värld där 26 000 barn dör varje dag av svält - medans människor tjänar miljarder. Hur sjukt är de om man inte agerar och bara har sin stereotypa robotiska roll i samhället medans oskyldiga barn dör...

Vi går till jobbet och får frågan "Hur är det?"
och svarar "Jo det är bara bra ".  

Yeah right?

Det är egoistiskt att enbart leva i sin västerländska värld av trygghet
. Passivitet är med en handling och den dödar just nu oskyldiga människor som kunde varit du och jag. De kunde varit din mamma, din pappa, din bror, din syster eller ditt barn.

Hur hade du tänkt om din mamma och pappa, eller din son eller dotter svalt ihjäl framför dina ögon medans de fanns människor som satt i sina rika trygga hem, nödja, mättna och belåtna.

Nu har dock miljoner vaknat och agerat, och det kommer en förändring.




Visste du med att...?

Att det finns vetenskapliga bevis för att det är äkta
sädesfältscirklar, att de inte är handgjorda av människor, de som är gjorda av människor är nedbrutna för att folk går i sädesfälten och gör dem, men dessa cropcircles har skapats av mystiska elektromagnetiska ljuskällor, vilket vetenskapen nu erkänner som ett faktum. Källa: http://archiv.fgk.org/01/Eltjo/Haselhoff.pdf


Welome to the real world.

Time to wake up.

Kärlek&Peace
/ - D.
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket för svar!! :D

2010-07-25 @ 13:49:29
Postat av: timmy

Fucking cool :) ja vill surfa i ett ufooo!

2010-07-25 @ 14:57:05
URL: http://vaken.se
Postat av: clara

De är är det bästa informationen till folket D :) nu är det bara hoppas folk förstår!

2010-07-25 @ 15:50:05
URL: http://lightworkers.org
Postat av: clara

De är är det bästa informationen till folket D :) nu är det bara hoppas folk förstår!

2010-07-25 @ 15:50:12
URL: http://lightworkers.org
Postat av: anonym och förvirrad

När jag var liten så hade jag ett starkt samband till månen och djur, de två var mina främsta tryggheter. Vid fullmåne så kunde jag ligga och titta på den hela natten, jag somnade aldrig. Det var ett ganska magiskt band till naturen. Sen växte jag upp. Samhället tog tag i mig. Innan jag kom till dedeprivat så satt jag hemma i lägenheten med min familj. En mamma som lagar tacos när jag och min bror ber om det, jobbar 8-4, köper fredagsmys och tittar på lets dance och "ja det är bara bra".

Jag har alltid försökt uppnå idealet. Levt och varit en del av ett stereotypiskt samhälle. Det var först när jag kom hit som jag insåg det och därför vill jag säga tack. Men hur kommer man ur denna vana? Hur kan jag också hjälpa till och förändra världen och samtidigt revulotionera mot mig själv och mitt robotiska tonårsjag? Jag vill utveckla min kraft till naturen .. och djuren! Jag vet att jag kan det, men hur? Jag befinner mig mellan "ska-vi-köpa-lördagsgodis-och-se-på-tv4?" och att faktiskt inse vad JAG kan göra.

2010-07-25 @ 18:41:05
Postat av: anonym drömmare

Jag drömde en dröm inatt. Jag drömde att en liten, mörkhyad, jättesöt flicka följde efter mig. Hon hade dock helt svarta ögon, som en rymdvarelses ögon. När hon till slut kom ikapp mig så sa hon "tror du på rymdvarelser? tror du att rymdvarelser finns och att dem kommer att komma till jorden till slut?"

jag svarade: ja, men jag tror att dem kommer när vi minst anar det, som i ett bakhåll.



Tror du att det ligger en mening bland sådana här drömmar? Skulle vara kul om du skrev lite om drömmar i din övernaturliga kategori. Ta hand om dig och tack för en väldigt, väldigt bra blogg :)

2010-07-25 @ 18:43:58
Postat av: sandrawww.blogg.se

WOOOW!! :) coolt!!

2010-07-25 @ 18:58:21
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

WOW!! coolt!!:)

2010-07-25 @ 19:02:46
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

WOOOW!! :) coolt!!

2010-07-25 @ 19:03:34
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Anonym drömmare och förvirrad //



Riktigt fint skrivet! Jag tror drömmar används för att bearbeta vissa saker och även få kontakt med vårt högre jag och vägledning.

Det är veckans kommentar på den där =D



Hur du gör är enkelt - du läser, lär och står för nånting helt annat än vad normen går efter. Våga göra uppror! O våga stå för dina åsikter! O framförallt - sprid kärlek =D



Kärlek

/ - D.Dede

2010-07-25 @ 21:03:39
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Hani

Inlägg om främlingsfientlighet på bloggen www.hanaprivat.blogg.se



Btw, din blogg är den finaste jag vet. Gråter glädjetårar när jag är inne på den. Mina föräldrar blir arga när jag pratar om Illuminati och försöker få människor att förstå. Dom tycker att jag ska sköta mig själv när jag diskuterar krig och fattigdom. Men jag tänker inte vara rädd, jag ska hjälpa till att få folk att förstå. Jag ska sprida det jag vet och jag ska lära mig mer. Jag ska aldrig ge upp, jag ska ge mina barn kunskapen och uppmana dom att bli revolutionärer. Vi måste agera. Vi ska inte vara rädda, aldrig någonsin.

2010-07-25 @ 21:21:03
URL: http://hanaprivat.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Hani //



Jättebra, fortsätt, fortsätt!



Det är sånt är som skapar REVOLUTION.



Kärlek

/ - D.

2010-07-25 @ 21:30:24
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: kjsldkj

det har redan varit en dokumentär om detta att det var fake.. det e redan bevisat att det var fake.. dom demonstrerade tillomed hur en människa kan göra de där.. dessutom så tror du fööööör mkt på illuminate... ofta att dom finns.. en liten grupp som ska kontrollera hela världens media till vilket syfte? förgöra vår planet..? för vad? vad vinner dom på det?



finns något i sverige som kallas för frimurarna.. de är mycket större än illuminate.. illuminate finns bara i italien.. frimurarna finns över hela världen..



detta kanske oxå bara e en myt i dont know.. men allt låter så onödigt bara...

2010-07-27 @ 10:12:22
Postat av: D.Dede

kjsjldsk //



Du får läsa lite noggrannare, för det märks att du är slarvig. Det står tydligt att de finns människor som gjort cropcircles - men det finns även dessa som gjorts med elektromagnetiska ljuskällor. Det är även vetenskapligt bevisat om du hittar på källhänvisningen.



Och nej Illuminati skapades till en början i Bayern - så du har helt fel där med.



Läs på till nästa gång innan du lägger ut ihåliga argument. Läs, läs, läs.



Peace

/ -D.Dede

2010-07-27 @ 20:03:12
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Fanny Lidhström

Hittade precis din blogg och lixom bara: wow. Fan vad intressant. Bästa jag läst på länge. Här stannar man ju gärna :)

/Fanny L

2010-07-31 @ 23:42:55
URL: http://lillad.blogg.se/
Postat av: Madde

Guuud jag vet inte ens hur jag hamnade på din blogg!

har suttit uppe hela kvällen och helt plötsligt kom jag upp hitt, som om någon bara helt enkelt ville att jag skulle läsa det här. kanske lite mobbat men det kändes speciellt för mig att jag kom just till dig. Någon annan som tycker och ser saker som jag gör.



Jag erkänner att jag aldrig förut har vågat stå och säga för det jag tycker om hur saker och ting borde egentligen vara, har hållt det inom mig (surat,varit arg och kanske till och med gråtit av att se andra folk lida så mkt)

Men tack! du har verkligen gjort det enkelt för mig.



Och angående aliens grejerna! hihi.. Jag e helt toki i det, tycker det är så jäkla intressant! Men om jag är ärlig och får säga min åsikter så tror jag att aliens är iluminatis..

jag ska säga varför:



1: Det finns sidor och massa annat som säger att aliens symbol är en triangel.



2: Pyramiderna ( är triangel, konstigt nog) och INGEN vet än hur dem är byggda. Det är omöjligt för människorna den tiden att ha byggt et sådan värk när det inte ens hade de slags verktygen och kunskapen ens om matte. Vilket behövs för att bygga en byggnad och veta hur allt ska kunna hålla ihop.



kolla på det här och skulle vara kul om du tog upp det i din blogg!:D

http://www.youtube.com/watch?v=WvWkMxrWXMA



och till sist 3: Triangeln är aliens symbol. I dollarn sedeln finns ju triangeln där det står ngt om "the new world order" vilket leder till iluminati.



Såååå ingen tar borti från mitt huvud att Aliens har ngt med iluminati att göra. DET ÄR LÄSKIGT!:S

skulle bli jätte glad om du läste det här och om du kunde skriva upp ngt i din blogg om pyramiderna så alla får en bra fakta och inte tror att dem är byggda av människor som dem har lärt i skolan!



TACK DU HAR EN JÄTTE FIN BLOGG!!

2010-08-21 @ 08:21:19

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: