I kväll blir ännu en magisk kväll! STOR ÖVERASKNING till mina läsare ikväll på Dedeprivat!


En OTROLIG ÖVERASKNING väntar ikväll på Dedeprivat - till alla gamla&nya läsare!
Det blir en otrolig kväll härinne på dedeprivat.
Rita på bilden kommer gästblogga bland annat!





Hey alla!

Ikväll kommer ett inlägg på Dedeprivat
- och det kommer CHOCKA ÄNNU MER! =D

De här kommer vara en av de största sakerna jag presenterat.
Lite senare idag kommer det postas på Dedeprivat så checka in!


Jag är jättetacksam för alla som följer och alla mejl, tyvärr har jag fortfarande inte hunnit svara alla. Hoppas ni har förståelse att jag intehunnit, jag kommer hinna svara alla till söndagen allafall. Då ska jag hunnit klart!

Folk strömmar in och alla vill läsa mer, veta mer, förstå mer, bli starkare, bli självständiga! Jag har inte ens kunnat posta bilder längre för att de blivit helt galet kring mig och folk som kommit hem till mig som många läsare vet.

Men jag har lovat en sak till dig som läser- hela din värld ska förändras, det har jag lovat. Du ska bli starkare än nånsin. Det kommer bli ett otroligt äventyr!

Det är nånting obeskrivligt på gång, och ödets desgin skapar nånting otroligt vackert. Du hitta hit för en anledning.

Fick vääärldens sötaste sms i morse av Rita "D du är det bästa som hänt mig, ibland nyper jag mig i armen för att inse att du är verklig och att det finns en kille som du. Du får mig skratta och le hela tiden. kärlek my dear!"

Snacka om att jag haft ett leende hela morgonen =D

Fotbollsträning strax för mig!

Oh jag säljer aldrig ut de här, sviker aldrig mina läsare. Jag har nobbat allt och alla.

Materialistisk Kissie eller förändring med Dede.

Valet är enkelt.

That Cr-cr-cra-craaazzy biitch cant stop D! =D

Kärlek
/-  D -  ikväll en OTROLIGT stor överaskning på dedeprivat!

P.S Mer om Dede&Girlie texter kommer som veckans text i morrn på Dedeprivat - "Hur jag ska berätta för DIG att du är Girlie i mina texter!!!????"  D.S
Postat av: Sara SB-stylist

Varje gång jag tänker på dig ler jag :)



jag älskar DEDEPRIVAT!! <3



dede fiiinasdeeeee!

2010-07-08 @ 19:47:07
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-stylist

<333333

2010-07-08 @ 19:47:17
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-stylist

<333333

2010-07-08 @ 19:47:21
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: hanna

Dede är du bäst!!!

2010-07-08 @ 20:32:33
Postat av: hanna

BÄSTASDE!!! :D

2010-07-08 @ 20:32:48
Postat av: emma

BästasDe!!! <3

2010-07-08 @ 21:20:12
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

är ni ihop eller?? svara!!!

2010-07-08 @ 21:20:41
Postat av: kanskegirlie

är du och Rita tillsammans????? varför ska det vara så svårt att svara!!!!!!

2010-07-08 @ 21:21:24
Postat av: Oliva

damn your goood!



alla tjejer är helt kära i dig (: för de säger att du har nått unikt och annorlunda som ingen har.



kommer följa dig mer nu!

2010-07-08 @ 22:02:39
Postat av: mirre

DU ÄR AWESOME! :)



Aldrig sett en kille som du, verkligen en drömkille ! :) finns bara en D! <3

2010-07-08 @ 22:05:19
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

Haha, ja. Utseendemässigt menar jag då, jag har inte sett några likheter när det gäller deras handlingar (än). Obama och Bush har samma haka, ögon osv. -> http://citizenzoo.files.wordpress.com/2009/05/bush-obama1.jpg

Mhm, Illuminati, what else liksom? Helt ärligt så har jag aldrig haft svårt för att tro på att något som Illuminati existerar. Det känns så självklart, hur kan man tro att alla människor nöjer sig med ett vanligt, medelmåttigt liv?



Reinfeldt? Really? Finns det någon video om det, eller har du skrivit något inlägg?

2010-07-08 @ 23:30:31
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: Alice

Varför lägger du inte ut en ansökan på din blogg om att varje tjej ska skriva ett mail till dig med en text, vad som helst, dem har skrivit. En text där det kan stå vad som helst. Du lär ju se vem som verkligen passar dig på tankesättet? Om det blir jobbigt med hundratusen mail, be dem skriva en speciell rubrik och dem som berör dig läser du! Har själv världens finaste pojkvän. Jag vet vad du menar med den speciella tjejen. För att för mig är min pojkvän den jag kommer kämpa för i resten av mitt liv. Ingenting går att beskriva sådana känslor, när man har hittat vad man vill kämpa för, leva med och älska i resten av sin existens.

2010-07-09 @ 00:26:39
Postat av: Angelica

Hon på bilden liknar jennifer love hewitt =) Fast blond haha ^^

2010-07-31 @ 00:22:48
URL: http://fashionmonkie.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: