JAAAAA!!!!! VI VANN!!!!!!



HEEEEEY!!!!!!!! VI VANN!!!! =D OÖVERVINNERLIGA!!! UNTOUCHABLE!!!

NO FEELING LIKE THIS!!!! =D

"Den viljan finns inom alla, den måste bara explodera ut"

Vi vann gruppspelet - och sen finalen med 2-1!!!!
Finalen så gjorde jag 1-0 tidigt och sen 2-0 på straffspark! De gjorde 2-1 när de var 1 minut kvar men vi höll undan och min tröja var nästan sönderiven efter matchen!!! Tror ja har sprungit 5 mil nu sammanlagt! Slet o va överallt o de blixtrade i mina ögon! Den viljan som finns inom mig är helt otrolig, ja bryr mig inte om jag möter nån mänsklig eller ickemänsklig varelse - FÖR JAG ÄR D! =D

JAG BLEV TURNERINGENS BÄSTA MÅLSKYTT!! =D


DE ÄR HELT OTROLIGT OBESKRIVLIGT!!!! VI ÄR BÄST!!!
RUUFFY-DEDE OÖVERVINNERLIGE BEST IN EARTHY RIGHT NOW!
CANT STOP SOMETHING UNSTOPABLE! Ostoppbar kraft!
Tack alla ni som var där o heja!

Oh tack alla läsare på DEDEPRIVAT som ger mig så mycke kärlek&styrka hela tiden!
Förstår ni hur mycke ja älskar er! =D I love you!

Ah nu ska vi ut o fira ja o grabbzen på krogen, men jag dricker inte alkohol ^^ så de blir nån cider kanske hahaha aoow ;D

Det finns en sån otrolig känsla i mitt bröst...
VÄRLDENS BÄSTA KÄNSLA!!!! YEEEEEEEEE! =D

KÄRLEK
- D.



Postat av: Sabina ♥

Grattis! :D Måste bara säga också hur bra det är av dig att avstå från alkohol! De flesta now days tycker att när man är över 16 är det obligatoriskt att dricka när man festar och firar, tyvärr är det det världen har blivit. Mycket bra av dig! :)

Och läste i ett inlägg längre ner, att du tycker det känns som att du vill ge upp hoppet om girlie ibland.

Men det får du inte göra! Kärleken finns för ALLA! Oavsett hur långt bort din livs kärlek befinner sig, eller hur länge det tar att hitta henne så finns hon där och det är det fu aldrig får glömma! Ge inte upp. ♥

2010-01-16 @ 19:49:14
URL: http://sabinawrme.blogg.se/
Postat av: hanna

Grattis D!!:)

2010-01-16 @ 21:45:54
Postat av: Anonym

nä kommer din videoblogg? : (

2010-01-16 @ 22:20:43
Postat av: Elina

fan va kul! stort grattis, I knew you could do it! :)

2010-01-16 @ 22:43:35
Postat av: becka

Grattis! Kom på mig själv med att småle när jag läste din glädje i dina ord.. Sen bara för att vara lite pedant så är de faktiskt alkohol i cider ;) Om det inte är alkoholfri cider (finns det?) Hursom, keep up the good work D!



Love /BEcka

2010-01-17 @ 00:59:20
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Postat av: tina

GRATTIS!!!:D så duktig du är!

2010-01-17 @ 10:35:37
Postat av: tina

<33

2010-01-17 @ 10:35:55
Postat av: lopez

Grattiis boooii! :)

2010-01-17 @ 10:39:30
URL: http://santalopez.bildagboken.se
Postat av: emina

vad spelar du?:)



kolla gärna in min ritblogg!

2010-01-17 @ 11:39:05
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Nadja j

STORT GRATTIS D,klart dom vinner med dig i laget!:D

2010-01-17 @ 11:57:44
Postat av: sandra

Du är gryymt duuktig (: du är verkligen ostoppbar!!



2010-01-17 @ 15:10:38
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

är girlie fotbollsintresserad? eller är de ett krav?

sen undrar jag med de där med att du skriver känsla i bröstet, vad är det :P vad är de för känsla?



2010-01-17 @ 15:12:28
Postat av: Christina

Grattis till både vinst och bästa målskytt, vilken serie spelar du i?

Ville bara säga att jag gillar din blogg, känns väldigt ärlig med touch av spontanitet ;)



Ha det så bra

2010-01-17 @ 16:23:23
URL: http://wilmas.webblogg.se/
Postat av: n.

omg GRATTIS!:)

snygg pokal;)

2010-01-17 @ 18:22:34
Postat av: jeanette

Vad kul att ni vann :) GRATTIS och hoppas att ni hade en trevlig kväll igår :)

Kramar

2010-01-17 @ 19:28:57
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Christina

sv: jo jag förstod att det var en cup, är inte helt dum ;)

Men jag tänkte på vilken serie laget spelar i, i vanliga fall.

2010-01-18 @ 16:48:55
URL: http://wilmas.webblogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: