Heyoo!

Hey alla sötnosar! =D
skrev nyss lite känslor till hela blogg.se och vissa "bloggare".


Jag vill ba säga tack igen för alla mail o kommentarer. Jag ska svara på alla när jag hinner.


Just nu vet ni säkert att jag har otroligt mycket.

Jag spelar in nya låtar på onsdag, fotbollsturnering i helgen.
Hela mitt liv är fullspäckat från morgon till kväll. Idag har jag varit vid studion hela dagen, o fotbollsträning på kvällen, o kom hem nu 22.30.

Jag hinner inte skriva jämt i bloggen, jag försöker uppdatera en gång per dag minst, oh de tycker ja räcker. Standarden borde inte vara mer. Jag sätter om standarden.

De här är mina känslor...o de är inte slut än...allting växer, alla ni som trott på mig kommer få kärlek tillbak 10-falt, resten som ba är robotar, well, go ahead, de är ni som missar nått mer i era liv.

Men ni som känner "Det finns nånting större därute". Ni kommer vara med på ert livsäventyr.

O gryymt mycket kärlek till er som står vid min sida och ger kärlek! =D

Bless you so much! You're blessed now!

Vi ses i morrn! Då hinner ja ba svara o inte skriva nå nytt, för turneringen börjar fredag, o avslutas lörda eftermiddag!

Pokalen ska hem igen!

Kärlek
-  Din D.
Postat av: Mariell

Hej. bra att du inte slutade blogga vackra daniel. Det skulle nog inte funkat tror jag. hade varit alldeles for trakigt att komma hit och inte h nagot nytt att lasa.



dessvarre hinner jag inte lasa sa ofta langre. ar inte sa ofta vid datorn lange. hander tokmycket i mitt liv har i paradiset. Men bra bra bra att du inte slutade blogga.



ta det lite lugnt me, viktigt med pauser att kunna andas pa. och lycka till i fotbollstureringen. :)



kram

2010-01-15 @ 09:34:43
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: venus

Ok, du har nog rätt, har inte förstått din blogg. Visste inte att "förändra världen" gjorde man genom att lägga upp en massa beundrarmail i var och varanna inlägg..



Du verkar som en vettig människa, men jag blir förvirrad när jag ena dagen läser intressanta inlägg med samhällskritik och i nästa långa dissarinlägg om varför si eller så aldrig kan få dig osv.

2010-01-15 @ 18:39:57
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Anonym

<33

2010-01-15 @ 18:40:36
Postat av: Mirlinda

Vad kul att du är tillbaka! =D

Jag önskar dig en jättefin helg och

hoppas av hela mitt hjärta att du hittar din girlie ;)!



Kärlek till dig!

2010-01-15 @ 18:45:16
URL: http://mirliworld.blogg.se/
Postat av: angelica

Keep it up man :) du äger!

2010-01-15 @ 22:04:29
URL: http://metrobloggen/ang3lica
Postat av: kanskegirlie

Om man känner att man är girlie?

Ska man skriva det då ? <3

2010-01-15 @ 22:06:11
Postat av: browneyedgirl

Hejsan =)

Ja ibland har man massor att göra, men det är fullt förståeligt, ha en skön lördag!

2010-01-16 @ 09:07:38
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl
Postat av: sandra

DU ÄR BÄST O FINASDE :D

2010-01-16 @ 16:51:04
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: hanna

rock on man :)

2010-01-16 @ 21:59:24
Postat av: kanskegirlie

min dröm är att få träffa dig nån dag :)

2010-01-17 @ 10:36:45

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: