Some stress from my chest...



D.Dede svarar Sara B som berättade att hon varit på en av mina fotbollsmatcher.




Innan folk skriker: "BLOGGBRÅK" ...

Och tar fram popcornen...

Oh sätter sig här på dedeprivat...

Oh läser o följer det här nu dag in och dag ut...



Så vill jag först o främst säga att det finns dagar då jag känner att jag borde ge upp. Jag borde inte hoppas mer på Girlie.

Ibland känner jag mig så hopplöst kärleksfull. Så hopplös D att våga vänta på Girlie. Att våga vänta på nått speciellt. Jag menar jag skrev ner alla de där inre egenskaperna för Girlie, och jag tänkte för mig själv innan jag la mig: Hur ska jag nånsin hitta en sån tjej? Det finns ju ingen tjej som Girlie? Är jag före min tid? Är jag bara dum som sitter o väntar?

Men det enda jag tänker då är ju: Jag finns ju? Då finns ju Girlie? Men de är sorgligt o bli en dröm själv och sen inte hitta sin egen dröm...

Oh ibland känner jag mig så dum att jag orkar vänta.
"Det är värdelöst att sitta o vänta på en tjej som du drömmer om...det finns ingen tjej som Girlie på hela jorden".



- Som mina vänner sa: "Vi drar ut på krogen bro, strula med massa bitches, häng me brush".



Men det är ju inte jag för 5 öre?

Jag vill bara att alla respektera som stöter på mig eller träffar mig, ser mig är på mina fotbollsmatcher. Att jag inte kan älskas. Jag vill bara älska Girlie. Det är därför jag är så svårfångad... en vildhäst...

För alla måste förstå en sak -  kärlek är att kunna ge sin partner maximal trygghet och tillit och att man vill känna sig speciell. Man vill ju känna "Jag är den enda."

O de är exakt den kärleken jag vill ge Girlie. Att hon vet att jag valde bort alla tjejer, från wacka kändisar, playboystjärnor och modeller. Men de här är svårt för en del kändisar o modeller att smälta. För jag ser ingen skönhet i dem.


Det är därför de är jobbigt me tjejer som säger: "Jahaa Dede? Men många säger att jag ser bra ut så jag förstår inte varför du dissar mig?"

OH MAAH GAAHD lixom. *talk to the hand Dede if you dont think im Girlie*
typ kind of thing.




- En del av konverationen -



Sara B : "Jaa du har ju så mycket, du är fin, du är charmig, du är snäll, du är rolig, du är romantisk, du har ett djup o det finns ingen kille som dig. Dede du är så...det är svårt o beskriva. Jag förstår inte en del killar brukar ha en egenskap. men du har lixom allting från alla möjliga sidor Dede :P En kille som är romantisk brukar inte vara rolig o en som är rolig brukar inte vara romantisk. Fast du har så mycket Dede :P allt det där.

D: Tack så mycke gumz!

Sara B: Det var som du skrev de är overkligt verkligt. Du är en drömkille Dede...och jag funderade över en sak alltså hur kan du så mycket Deedee? :P de där med de övernaturliga och andra världar ibland känns det som att du inte är mänsklig eftersom du gjorde 6 mål i en final Deee :P Var på en av dina matcher när ni mötte ****** och det var en upplevelse :P va snabb du är! :P orkar ju hur länge som helst!

D: Awww thank you guumz! De värmer RUUFFYWOOO =D

Sara: "De" värmer mig :)

D svarar: hahaahaha =D

Sara: Eller I wish you did Mr Dede ;)

Sara B: Men de skulle va jättekul att få träffa dig Deee! Att vara med dig eller festa eller nått :P festa skitmycket på jul/nyår o däckade heheehe :P De finns bara tråkiga o jobbiga killar o idioter :P Skulle va kul o möta nånting speciellt o vackert för en gång skull. Finns ju bara en D :P

D svarar: Tror inte jag har så mycket tid för o träffa nån...mycket fotboll o musik.

Sara B: Jaha...så man är dissad nu då? :S

D svarar: Neeh men asså...jag måste logga ut nu. Bye gumz! - Peace!




Sara, du får gärna svara i kommentatorsfältet? Men jag är inte som vill festa 24/7 o däckar o sen skryter nästa dag "Fan va kul de var igår, fan va fulla vi vart". D gör hellre ett helt otroligt äventyr mitt under stjärnhimlen. ..

Jag är mer han som ringer: "Du vi struntar i skolan/jobbet i morrn Ruffffyyygiiirlieeee! =D vi drar ut nu, jag vill berätta o visa dig nånting overkligt". (Vi kan ju ta min bil har ju körkort nu ;D kan ju hämta upp dig baby, haha va stolt ja är! =D)


Oh förlåt men jag blir förälskad i någons inre. Jag går inte enbart på din utsida. Även om de bör finnas någon fysisk attraktion så jag känner mig attraherad av Girlie.

Om sanningen ska fram börjar jag snart brista. Jag känner mig värdelös som bara väntar på en dröm.
Går o lägger mig i sängen "Kom igen D, glöm henne...du vet inte vem hon är"

Men jag vill inte bli en stereotyp kille.
Jag vill bara hitta Girlie, rädda henne för denna värld o göra henne lyckligast, för höjden här blir bara en stereotyp lycka.

Jag tänker inte ge upp...inte än...

Men om jag förvandlas till en stereotyp...

Lever clublife o håller på med minst 10 tjejer varje kväll så är det inte jag...

Då är jag bara ett skal. Ett skal som gett upp hoppet.

De skulle krossa Girlies hjärta att se mig med nån annan tjej...

Girlie...det ser ut som du måste rädda mig först innan jag räddar dig från earthy...

Jag känner mig dum o värdelös som väntar...

Oh...ruffy.....

Kärlek
- D.

Postat av: Anonym

heeej ja tycker ni passar ihop så :P ni är fina!!



2010-01-05 @ 22:00:08
Postat av: tina

mycket bra skrivet:)

2010-01-05 @ 23:03:47
Postat av: becka

Åh. du är en edward i twilight med andra ord.

2010-01-06 @ 00:32:28
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

håll ut finasde, du hittar henne någon dag. <3

2010-01-06 @ 01:43:49
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

När jag läste det här inlägget kunde jag inte undgå den här meningen: "Det finns ju ingen tjej som Girlie?".

Du skriver om din längtan efter henne, Girlie, men det känns nästan som du redan skapat henne en person med egenskaper osv åt henne.

Jag har säkert fattat det hela helt fel.



Hoppas du hittar henne!

2010-01-06 @ 01:48:33
URL: http://isepona.blogg.se/
Postat av: Anonym

<33

2010-01-06 @ 09:40:42
Postat av: clara

De är fiiint ju:) stå på dig mot alla modeller! girliee är ju inte robot:P

2010-01-06 @ 09:45:29
URL: http://lightworkers.org
Postat av: fia

Du äger Dede!!:) ge inte upp girlie, strunta i modellerna som jagar dig! Girlie väntar på dig säker att hon läser!

2010-01-06 @ 09:51:22
Postat av: Anonym

men tänk om inte girlie existerar???



Tänk om de är sara som är girlie??:P tycker ni passar ihop.

2010-01-06 @ 09:52:32
Postat av: Z

Låt han välja GIRLIE I FRED!!!



Go Dede<3

2010-01-06 @ 10:23:47
Postat av: Anonym

Jag tror Girlie är Kissie...hon Sara är inget för dig..

2010-01-06 @ 10:26:46
Postat av: sandra

Nån skrev att du o sara passar ihop o de tycker jag inte.

Bra att du inte är som alla andra o går ut på krogen o håller på...för de skulle verkligen göra girlie ledsen.



Våga tro Dede på girlie...precis som du sa du finns ju, då finns girlie där o väntar på dig med.

2010-01-06 @ 10:30:38
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: emme

keep it up D!! :)

2010-01-06 @ 10:59:58
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: M

Ge inte upp hoppet. Hon finns där ute någonstans :)

2010-01-06 @ 11:05:10
Postat av: malin

och hur skulle du kunna träffa girlie om du säger att du inte har tid att träffa ngn, för att det är "mycket fotboll o musik" ? ska du träffa henne på fotbollsplanen? eller att hon hoppar ut ur din mun när du sjunger?

2010-01-06 @ 15:07:57
Postat av: sara

haahaha så du la ut det!



Men vet du DEDE!!!?



Att jag tror ändå jag kan vara girlie även om du inte märker det?



Jag kan mycket väl vara Girlie så tycker de är jäkligt dåligt att hänga ut mig och inte tro på vad jag säger.



Säg mig varför ja inte skulle kunnat vara Girlie!!?

2010-01-06 @ 15:28:31
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: sara

och snälla jämför mig inte med Kissie ;) hon är inte lika bra som mig.



O ja tänker fortsätta gå på dina fotbollsmatcher för du är SÅ FIN!! :)



Tycker inte jag ska behöva övertyga dig men du kunde gett mig en chans istället för att va kall o dissa.

2010-01-06 @ 15:30:16
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: cissi

sara kanske är girlie ändå. eller hur?? dissa inte henne.

2010-01-06 @ 15:31:26
Postat av: Haya

Du d. du kanske inte vet det men ruffy är en karaktär i min favo serie one piece så när du började använda orddet blev jag lite förvirrad!

Om du inte tror mig sök på

Monkey D. ruffy

Hhehe han har d i sitt namn ni kanske är släkt!

2010-01-06 @ 16:09:19
URL: http://hajji.blogg.se/
Postat av: Nadja j

varför går det inte att kommentera inlägget ovanför det här?:o



haha,kanske låter som en dum fråga men du säger ju att du kan se igenom folks ögon och så,om du fått en bild på t.e.x mina ögon hade du kunnat se om jag hade en bra själ då? vill bara veta, isåfall måste det vara en väldigt bra egenskap! blir väldigt glad om du svarar,tack för du ger oss tjejer hopp om att det finns killar där ute som inte enbart går efter utseendet utan också kollar på ens inre.

Även om det bara finns EN enda D där ute, flickan som får bli din kommer bli lyckligast i världen!

2010-01-06 @ 23:40:31
Postat av: Thi

hahahahah SARAAAAAAA!!!!! GE UPP!! du kommer aldrig att få DEDE!! hahahah

2010-01-07 @ 12:17:57
Postat av: T

Sara verkar vara som alla andra, lägger dessutom ut fjortisbilder på sig själv. Sen skryter hon om att hon super och däckar, cool du är Sara!



Finns bättre tjejer, hon är inte girlie!

2010-01-07 @ 15:50:54
Postat av: jeanette

Hon finns någonstans där ute, ge inte upp, du kommer finna henne så småningom :)

2010-01-07 @ 17:08:19
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Jämz

Hahaha, tjejerna är ju helt tokiga i dig DEDE!



2010-02-02 @ 11:39:31
URL: http://jammif.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: