Världens bästa läsare finns på Dedeprivat.





De bästa finaste coolaste trendigaste läsarna hänger på Dedeprivat. Dags o krossa robotarna en gång för alla.
Kriget är inte över förens D said so!








Jag kommer ihåg...

När jag började skriva här...

Jag lovade en sak.

O de var att förändra din värld för alltid.

Jag var glad om jag lyckades förändra världen för bara 1 person.

Men allt växte ännu mer. Även innan jag bloggade...

Oh jag sa med: Det finns en anledning att just DU hittat hit till dedeprivat.
Det var ingen slump. Alla har ju inte hittat hit precis.

Det är lite tur blandat med en anledning.

Men just nu är jag helt tagen- helt jävla tagen...jag sitter o läser kommenterarna jag fått, människor jag inte ens känner...som aah...öppnar sig helt och skriver nått otroliga kommenterar. Gud vad de värmer!

Ni brukar säga när jag skriver o flowar: "Aldrig hört eller sett nått liknande"

Men de är dags för mig o säga nu: Jag har aldrig sett nått liknande som ni skrivit till mig i senaste blogginlägget. Era kommenterar där bortgår allt jag upplevt hur mycket kärlek man kan ge till nån bara sådär...

Jag kommer alltid komma ihåg det...även om ja skulle dö i morgon?

Du är verkligen otrolig du som läser! =D Du försöker förstå allt de här o försöker hitta din egentliga källa i en fucked up värld. Så det är dags för en revolution, o den kommer oavsett om ja faller eller inte.



"Du som läser, ja alla läsare på dedeprivat, är dem BÄSTASTE COOLASTE FINASTE TUFFASTE LÄSARNA NÅNSIN! =D

Säg aldrig mer att jag är otrolig o obeskrivlig, det är ju NI SOM ÄR!!! =D"




Bästa läsarna nånsin! =D

Därför kan jag inte lämna allt det här jag byggt upp, det kommer helt enkelt en stordiss i veckan
- en RIKTIG BOMB I VECKAN!!! Yap jag kommer tillbaka i veckan!

Bomben är inte bara mot 1 bloggerska utan flera...

Vi ger oss aldrig? Vi kämpar nu.
Det var bara att ja tyckte de blev jobbigt ett tag me de där tjejerna som kom på mina fotbollsmatcher o ba "aaah dede fiinasde <33" (läs mer om det nedanför om hur jag blev förföljd på mina fotbollsmatcher av tjejer som är helt kära i mig)

När jag skrev t.ex en allvarlig politisk blogg så kom de opassande kommentarer. Det passar ju inte in precis att skriva "FIIINASDE DEDEE!! aah vill träffa dig Dede du är min drömkille är på dina fotbollsmatcher <33" När man precis skrivit 26 000 barn svälter ihjäl varje dag. Some wack issues out there yo.


Bloggkriget är här att stanna.


D.Dede vs Kissie,Sara,Kajsa, ja alla.

D vs Robotarna


Samtidigt har alla dem sagt med att de är "Girlie i dedes texter".

Oh jag sa: Nej? Vi får se vem Girlie är med. Det är otroligt mycket här som väntar. Ni ser de tar aldrig slut? Allt-i-ett som ja alltid sagt.

Efter jag läst era kommentarer...

Jag vet inte vad jag ska säga...

Jag skulle nästan börja fälla ett par tårar o göra i en videoblogg...

Men då blir de lite Chris Crocker (Leave Britney Alone) varning  =D


Nu försöker jag skämta lite här för att inte bli för sentimental (robotisk varning på mig)
Jag är tagen...

Hur ska jag nånsin kunna ge tillbaka? Det ni skrev där.

Jag ska fortsätta förändra din värld och fortsätta den här sagan om Dede&Girlie.

För mitt hjärta vet saker som är oförklarligt...
D får inte gå bli robotisk o styrd av jantelagen igen...

Tack räcker inte för era mail o kommentarer.

Bless you so much du som läser!

Energi straight at you! =D
- D.


D.S Nu kan ni även läsa "D.Dede dissar" däruppe i rubriken P.S
Postat av: amanda

men det är du som har inspirerat oss alla att kunna skriva dom där kommentarerna, varje inlägg du skriver kommer från ditt hjärta och det är så himlaa... ja. inspirerande, du får en liksom vilja vara en bra människa, själv har jag aldrig sett dig på bild eller liknande.. men det är liksom inte därför jag dras till din blogg. man vill läsa för man förstärker sitt självförtroende, och man blir så harmonisk. dom där bloggerskorna, craap:)

jag tror inte att jag hittade till din blogg av en slump. jag hade en svår tid för ett tag sen, min kompis tog självmord, men sen kom jag slumpvis(eller inte) till din blogg, jag har följt den ända sen dess, you make my day!

vad du än gör, otroliga du.

snälla lägg inte ner din underbara blogg.

du har ett hjärta av guld

2010-01-11 @ 01:06:01
URL: http://aamandablixt.blogg.se/
Postat av: browneyedgirl

Hey =)

Vilken blogg, hit kommer jag igen. Ha det bäst!

2010-01-11 @ 06:31:07
URL: http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl
Postat av: Anonym

LOVE YOU! Kul att du tänker vara kvar <3

2010-01-11 @ 10:50:03
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: N.

jag ee så glad att du tänker fortsätta:)

för den här bloggen är verkligen skitbra!!



nothing can stop you now!!

2010-01-11 @ 16:54:44
Postat av: Anonym

Jag är verkligen glad att du fortsätter:)

den här bloggen är skitbra!!



nothing can stop you now

2010-01-11 @ 16:56:56
Postat av: Agnesa

jaaaaaaaaaa Dede du rädda min dag. Skiit bra att du inte stängde din blogg, blev rädd haha!!!



Och du säger: hur ska jag någonsin kunna ge tillbaka? Det behöver du inte, du har redan gett så himla mycket till oss alla!! iallfall mig!!!!

2010-01-11 @ 17:25:30
Postat av: Nadja j

ååh dede,du anar inte hur glad jag blev av att få se en ny rubrik när jag gick in på din blogg!

det var en lättnad och hela mitt hjärta fick ett lyckorus! ;o

vad skönt det var att få veta att du stannar med oss ett tag till,vi alla behöver dig verkligen!

2010-01-11 @ 17:53:28
Postat av: Anonym

<33

2010-01-11 @ 18:05:42
Postat av: hanna

keep it up D! :)

2010-01-11 @ 18:08:32
Postat av: emma

Rocka på :) bästa bloggen har du!

2010-01-11 @ 18:09:03
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: jeanette

Hjälper verkligen att gå in häår och läsa, när man har lite smått ångest som jag har nu :)

2010-01-11 @ 18:57:34
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har skrivit dikter sen jag kanske bara var runt 9-10 år. Vågade egentligen inte skicka den här, men allt som är skrivet i den här dikten, är alla mina känslor efter jag börjat läsa din blogg, allt som DU öppnat för mig,och lärt mig och fått mig att inse, så när jag skrev den kändes det som att jag utgick från det du försöker visa oss, sen att jag skriver som om jag vet allt(det gör jag inte,men jag försöker, och tror på allt du säger) ^^ lite som om jag frågar frågan till mig själv också, för jag vet ju inte allt,men jag vill förstå, jag vill känna den där obeskrivliga underbara känslan, känns redan som att jag förändras, för jag känner något men vet inte vad det är, bara att jag behöver den känslan och brinner för att förstå mer...just därför skriver jag ner mina känslor som dikter, det får mig att tro på det mer då,det har alltid varit så för mig :)Okeey, here it goes :$ (a)

What if I told you, you are living a lie?

I know that deep inside,

you know it too don't even try do deny,

Open your heart,

see through all the lies!

You can not know what you don't know and all you know is what they want you to know!

Don't you see,

You are not yourself,

You are chacing dreams that your heart wont be able to get,

What you want is not money, a good job, a big house, the perfect body and fame,

that is just a game,

to trick your mind into becoming something beyond your hearts true aim.

As long as you don't see this world for what it really is,

You will never be able to break free,

Because isn't that what you really want? the feeling of being free?

You have to open your heart, you have to believe to see.

Your dreams are all superficial,

Your are stronger than you think, if you don't want to, you will never fall.

True happiness does not come from superficial things.

True happiness is bigger than life itself.

You have to really open your heart and find yourself, not the stereotyped "you" who wants everything just like everyone else.

No, I am not talking about that, I am talking about something so deep.

And the only way to find true happiness is to accept your flaws, because it is your flaws and weaknesses that makes you 'perfect' and strong.

Forget about all the superficial things and find your soul.

Only then you will find the main purpose of this life and your hearts true goal.

En orsak till att jag valde att skriva ner den här också är för att även om det inte alltid visas, och det inte syns, så finns det alltid de av oss läsare som faktiskt bryr sig, tror faktiskt att du har mer läsare som bara läser och tror och litar på dig men inte kommenterar än så många som kommenterar, tack för att du kom tillbaks!^^

2010-01-11 @ 19:01:16
Postat av: Anonym

verkligen en fin dikt:P

2010-01-11 @ 22:57:50
Postat av: Elina

hörde två av dina låtar(tror iaf att de va dina..?), amentia revolution och när världen förändrades, på youtube! Måste bara säga att du e väldigt duktig! :o Sjunger superbra, har en jättebra blogg&vet vad du vill, skriver värsta bra och väldigt duktig på fotboll, vilket alla säger! Om inte någon annan sagt det förut, så säger jag det nu; VA STOLT :D Hoppas, hoppas du tar åt dig, because you really are talented! :) kram!

2010-01-12 @ 23:28:19
Postat av: Anonym

YEEEY VAD GLAD JAG BLIR! :D:D:D du anar inte vilken skillnad du har gjort i mitt liv, går inte o beskriva med ord. Men snälla försök uppdatera ännu mer :):p förresten kan du inte skriva om klockslaget 11:11? Jag ser det fortfarande hela tiden. Jag blir väldigt nyfiken :p

2010-01-13 @ 12:38:14
Postat av: Emmy Zetterqvist

Hej är med och tävlar om att bli veckans blogg. släng iväg en röst på mig nr 2 :D:D

TACK

http://mmorganwahlundd.blogg.se/2010/january/rosta.html#comment

2010-01-15 @ 19:28:42
URL: http://lillaems.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: