D.Dedes nyårslöfte för 2010






D.Dede ger rätten till alla sina läsare att ge honom en örfil om han är otrogen.
Det är svårt i en materialistisk värld att lita på någon och att vänta på en dröm...







Heyooo sötnosigaste bästaste coolaste läsare! =D

Hoppas ni har det jättebra!


Jag gav ett nyårslöfte för mig själv i natt...




Jag lovade mig att inte falla. Att även hur mycket jag får av den materialistiska världen. Att inte förlora mitt riktiga jag.

Hur mycket pengar och kvinnor som än kommer till mig att jag ska kunna motstå det. Jag vill inte bli en puppetdocka.
Jag vill inte vara som alla kändisar man läser om varje dag. Hur man hör om otrohet, lögner och svek.

Alla relationer tar slut ofta, man krossar hjärtan, endast 50% relationer håller i 10 år. Världen har blivit galen. Kärlek har blivit försummad. Så alla därute har nog fått sig en törn i hjärtat. Det är så världen fungerar. Ingen kan knappt älska på riktigt. Finns knappt någon normal kvar.

Men det är ju inte så vi vill älska. Den kvinnan jag träffar vill känna "Jag är den enda, och jag litar på D."
Girlie vill känna sig speciell och att hon vet att jag aldrig sårar eller lämnar henne.


Därför blev mitt nyårslöfte för mig själv:
"Låt mig aldrig förlora mig själv. Låt mig inte falla."


Jag är inte kapabel till att vara otrogen
. Mitt hjärta är så annorlunda och även om killar är otrogna och faller.
Från den gamle mannen Brad Pitt som krossa Aniston hjärta...till nyligen Tiger Woods som fick allt i den materialistiska världen...

Tiger Woods hade 10 älskarinnor...
Han krossade Elins hjärta något fruktansvärt.

Och det är helt galet att man inte kan ha förståelse för ett känsloliv för den handlingen gjorde att han mördade Elin psykiskt.

Varje dag läser man om detta, otrohet, svek, lögner. Överallt. Vi hör det från våra vänner, vi hör det jämt o ständigt, bråken, osämjan.

Jag har lovat i hela min själ.
Att aldrig bli den killen och att den tjejen som en dag lyckas fånga mig inte behöver vara orolig att jag håller på med andra tjejer.

Jag är en förebild för många och jag blev den killen som representerar vad en dröm verkligen är.
Men det är för att mitt hjärta fungerar så. Mitt hjärta är så, det är svårt och beskriva men det är mycket känslor o mycket tankar.




"Om jag nu förlorade mig själv. Om. Så har alla mina läsare rätt att ge mig en örfil på stan. "



Jag får inte låta mitt hjärta förblindas av denna galna värld. Och drömmar får inte dö ut. För många har gjort det redan, sålt ut.

Clublife, tusen tjejer, alkohol.
Jag dricker inte ens alkohol eftersom jag är fotbollspelare.
Även om de verkar hopplöst i denna värld så tänker jag fortsätta vara mig själv.

Det är för många som förlorar sig själv och jag tänker aldrig bli som dem...


Giiiiirlieee....
Du finns i mitt hjärta.
Var du än är. 
Och ingen annan tjej kan nånsin fånga mig...

Jag är så svårfångad o ingen kan få det den kärleken från mig.

Obeskrivligt lyckorus o en känsla som uppfylls som inte kan beskrivas med jordiska ord
.
När Dede träffar Girlie...

Jag vet att du hittat mig Girlie...
O att du drömt om mig...
O för varje dag så flagnar de stereotypa skalen av och du kommer närmare ditt riktiga jag för varje dag...

Men eftersom ditt stereotypa skal fortfarande syns...så kan jag inte se dig...
O inte veta vem du är...

Bara du förstår mina ord...

Jag vet att du läser...men jag vet inte vem du är...



Christina Aguilera - Save me from myself

Catch me...Im waiting...
I dont wanna fall for any other girl...
It would break your heart...
Så bli den drömmen jag vet att du är...

Nu när jag börjar få allt i hela världen måste jag vara stark o vänta på min dröm.
Postat av: emma olander

åh. jag vill ha dig.

2010-01-01 @ 14:28:40
URL: http://tenchoemma.blogg.se/
Postat av: Becka

Det var jag som la den senaste kommentaren förresten. Och jag vill ha dig!

2010-01-01 @ 14:29:30
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

<33

2010-01-01 @ 15:04:16
Postat av: sandra

aawww:) synd att inte alla killar var som du! måste de bara finnas en D :(

2010-01-01 @ 15:49:24
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: emma

Ooooh giiirlie :) älskar att läsa om henne när du skriver!



Du är otroligt vacker. VackrasDE :) för mig! <3

2010-01-01 @ 16:14:12
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

heej deee! har du nån aning om hur girlie ser ut?

2010-01-01 @ 16:15:34
Postat av: amanda

keep it up!

2010-01-01 @ 17:16:54
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: tina

ooh...men om man inte är girlie då :( då kan man ju inte få dig alls D...

2010-01-01 @ 18:21:39
Postat av: jannika

riiktigt fint:)

2010-01-01 @ 18:40:27
URL: http://jannikasdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara en kort fråga: Girlie är hon från Sverige eller?? Kan hon vara vem som helst? aah nu vart de två frågor men svara snälla:)

2010-01-01 @ 18:42:56
Postat av: D.Dede

Anonym //



"Skönhet är en vacker insida som strålar av godhet...

Girlie kan vara vem som helst, i olika färger, i olika storlek..."



Tror de svarar på din fråga =D De är från min text "Nattkänslor" som du kan läsa här på länken.



http://dedeprivat.blogg.se/2009/october/draft-okt-20-2009.html

2010-01-01 @ 19:20:13
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Thi

Dede, kan inte jag få gästblogga på din blogg någon dag? ;$ puss

2010-01-01 @ 21:48:18

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: